2013-10-25, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie54
Det är absurt att polisen verkar jobba endast efter en teori, för alla förstår att det finns flera individer som har starka motiv, hotelser mm. att eliminera personer som sätter sig på tvären om deras existens är hotad.
Har maffian filial i Boden menar du?
Citera
2013-10-25, 04:46
Medlem
Det är 100 % fakta att det finns allt möjligt i så små lantlig idyll som Boden city. Det finns även mycket knark i omlopp även i Boden.
Citera
2013-10-25, 04:50
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Den här Matilda hon verkar ju störd.

http://i.imgur.com/SSohAp5.png

En av många i den staden som det verkar. Många stockholmare gjorde ju lumpen däruppe förr. Kan det vara orsaken?
Citera
2013-10-25, 05:02
Medlem
Citat:
Det är 100 % fakta att det finns allt möjligt i så små lantlig idyll som Boden city. Det finns även mycket knark i omlopp även i Boden.
Jo så är det här med där jag bor men om det har med mordet på VB att göra, nja om hon inte hotade avslöja något allvarligare än otrohet vill säga eller polisen är korrupta fast nä tror inte det
Citera
2013-10-25, 05:15
Medlem
Det kan finnas mycket mer än otrohet och ytnyttjande, för det finns så mycket ryckten men inga bevis, så vem vet?
Citera
2013-10-25, 05:26
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Gällande denna punkt: "KJ frågar i förhören varför blod har hittats i hans baklucka, utan att förhörsledarna sagt ett ord om var blodet hittades. Det är bara en tillfällighet att han direkt associerar fyndet av blod från en person som vid enstaka tillfällen åkte i hans bil som passagerare till bakluckan och inte till någon av passagerarplatserna/kupén. NY"

Det ska också sägas att förhörsledarna enbart sade att de hittat blod i bilen, utifrån detta så drog KJ inte bara slutsatsen att blodet hittades i skuffen utan även att det kom från VB vilket förhörsledarna inte nämnt.

Men va fan det sista. Han sitter ju åtalad för mord på VB. Om polisen hittat blod från någon annan än VB så hade de väl inte nämnt det och använt det som bevis mot KJ.
Citera
2013-10-25, 05:28
Medlem
Citat:
Det kan finnas mycket mer än otrohet och ytnyttjande, för det finns så mycket ryckten men inga bevis, så vem vet?

Nu blir jag nyfiken, vad för rykten syftar du på då? Skulle mordet på VB vara en varning eller vad? Och bevis mot KJ planterat!? Vem har hjälpt KJ? Läst dina tidigare inlägg och blir lite fundersam över vad det är du vet och om du vet
Senast redigerad av moa-tove 2013-10-25 kl. 05:32.
Citera
2013-10-25, 05:34
Medlem
Citat:

Kan flyta upp rikigt stora fiskar som hamnar under "luppen".

Men kräver skickliga kri malnspektörer och utredare från kanske annan ort. Nya ögon helt enkelt
Citera
2013-10-25, 05:38
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyHank
Varför är tortyr ett faktum? Jag må ha missat något, men jag tror inte jag läst något om tortyr?

Jag vet inte om det är en uppfattningsfråga, jag anser att tortyr är när någon utsätter en annan för lidande, för lidandets skull - eller att få sin vilja igenom. Det vet jag inte ens om jag läst i någon tidningsartikel att hon blev utsatt för?

Jag tror du kommer att få läsa om tortyr också när det här har klarnat tillräckligt. Jag tror VB-fallet är det mest bestialiska mordet vi sett i Sverige.
Citera
2013-10-25, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
]MrsMagoo[/b].

Det är bara du i hela världen som aldrig gör fel på jobbet. Alla andra människor och hundar kan göra fel. Hjärnsläpp kan drabba alla, utom dig.

Man kan inte döma en man för mord pga av vad en hundnos säger.
Ja Quarrel, att du gör fel och med hjärnsläpp som de facto är redan för mig överbevisat då du inte ens har något jobb kvar.

Om hunden gör fel som sagt så tas den alltid eller oftast ur tjänst då den inte är bruklig längre, likaså borde du ha gått samma väg till mötes, jaha just ja, det va ju så det va.

Jag får ej hjärnsläpp, absolut inte, men begåvningsreserven som du tillhör måste vi respektera.
Men det du säger får stå för dig.

Jag menar på att det är mycket oklarheter, men allting pekar ju mot KJ.
Att han medvetet bragt hunden om livet är det inte mycket tvivel om.
Att han "tränat" kan man tycka, på att stycka och mörda en 8 månader gammal hundvalp.
För att sedan gå loss på en likasinnad, ursäkta utrycket men vad som framkommer i FUP, dåre.
Målar sig i ansiktet och går ner på stan med morrhår och hitlermustach (om vi ska tro på den notoriske lögnaren KJs egen utsago).
Att hon skickar flera hundra sms till MB och hotar med diverse saker.
Ljuger om att hon är oskuld och att hon är med barn lite då och då tycks inte störa henne heller.
Så att bägaren tillslut rinner över, om än lite väl mycket, var bara att vänta.
The bitter end.

KJs konspirationsteorier ska vi inteens börja prata om
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2013-10-25 kl. 06:50.
Citera
2013-10-25, 06:16
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Det är ju mycket märkligt att polisen griper inte både MB och AN, för de säkert hemlighåller en hel del i detta hemska tragedi. Det finns mycket starka incidenter att ta båda individer till förvar.

Undertecknad undrar kan Sveriges karateorganisation acceptera att en ungdomstränare fortsätter utöva sitt hobby, efter allt detta utnyttjande av unga flickor. Det finns säkert mycket mer som inte kommit fram i detta case.

Vilka är dessa starka indicier?
Citera
2013-10-25, 06:23
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
OCH...av intersse, så kan man ju kan läsa i FUP att BÅDE MB och AN har hotat VB med döden !

Det finns väl inte svart på vitt att MB har hotat henne till livet, inte heller att AN har gjort det.

Samtidigt finns det ju saker som eventuellt förminskar det hotet, om det nu är uttalat vill säga. Han har ju hotat både Camilla och Alexander till livet och ingen av dessa är ju döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in