2013-10-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
och du tror att han kommer bli bannad för det...? gå och lägg dig

Har jag sagt det? Varning kanske? Fast jag antar du är en liten fuskare med då eftersom du försvarar det? För du verkar ju tycka det är helt okej att det går att pausa i en sådan situation? Då kan man ju bara dra slutsatsen att du utnyttjar det på samma sätt..
Citera
2013-10-24, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Har jag sagt det? Varning kanske? Fast jag antar du är en liten fuskare med då eftersom du försvarar det? För du verkar ju tycka det är helt okej att det går att pausa i en sådan situation? Då kan man ju bara dra slutsatsen att du utnyttjar det på samma sätt..

Nej den slutsatsen kan man inte dra. Tyst nu.
Citera
2013-10-24, 22:23
Medlem
Mittbackar från Bundesliga som är bra på hörnor? Lirar med Subotic och Hummels just nu men ingen av dom har gjort något nickmål än..
Citera
2013-10-24, 22:24
Medlem
Citat:

det är inte fusk, han utnyttjar bara spelets brister.
Citera
2013-10-24, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Mittbackar från Bundesliga som är bra på hörnor? Lirar med Subotic och Hummels just nu men ingen av dom har gjort något nickmål än..

sssaaaannnnttttaaaaannnnnnaaa
Citera
2013-10-24, 22:29
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Matip! Grymt OP för väldigt lågt pris.
Citera
2013-10-24, 22:30
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Vad gör jag för fel egentligen? Var inte vidare svårt att ta en division ett-titel i FUT 13 men här har jag problem med att komma till division åtta ens.
Citera
2013-10-24, 22:33
Bannlyst
Citat:
Papadopoulos är OP också. Är inte särskilt lång, men han riktigt bra jumping och är grym på huvudet.
Citera
2013-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Hahaha du är ju helt dum i huvet. Varning? Seriöst? Och du kan inte dra några konstiga slutsatser.
Citera
2013-10-24, 22:37
Medlem
JogoBonitos avatar
Ojojoj tänk om man fick IF Zlatan. Skulle decka och vakna på sjukhuset
Nej men seriöst ville bara se min avatar för detta är mitt första inlägg.

Skulle vilja dela med mig av ett billigt och vad jag tror speldugligt lag för bara 9.5 k. Starka över hela plan om man kan hantera dem.

http://www.futhead.com/14/squads/1155984/

Btw ni som tjänar coins genom sälja och köpa. Hur går ni tillväga? En del skryter här på fb att de har trade profit på 500k - 1,1 mk. PM:a gärna något specifikt tips eller skriv här. Det skulle vara riktigt schysst.
Citera
2013-10-24, 22:42
Medlem
Pellenss avatar
Vilket lag hade ni valt?

1. http://www.futhead.com/14/squads/1626530/

2. http://www.futhead.com/14/squads/1627524/
Citera
2013-10-24, 22:44
Medlem
Citat:

Dante, riktig beast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in