Citat:
Ursprungligen postat av
freakinmajnd
Du och dina jävla pic or it didnt happen.... Varför i hela friden skulle han ljuga om sånt?
Ja du, konstigare saker har hänt än att någon ljuger om ett betalat överpris.
Sen förstår jag inte riktigt vad du menar när du säger: ''Du och dina jävla pic or it didnt happen....''? Om jag inte missminner mig var detta andra eller möjligtvis tredje gången i mitt liv jag ens använder mig av uttrycket. Om du anser att det är ofta så har du en rätt taskig uppfattning om definitionen av ''ofta''.