2013-10-24, 20:21
  #10153
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Pic or it didn't happen
Dock förstår jag inte varför man spammar kryssknappen? Finns väl inget negativt med att relaxa en aning och verkligen se så man lägger rätt bud. Man tjänar ju aldrig på att spamma skiten?


Ok kryddade med 40k. 664k köpte jag slynan för.
Här har du länk. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gFq093lknKmRMs3
Citera
2013-10-24, 20:23
  #10154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Ok kryddade med 40k. 664k köpte jag slynan för.
Här har du länk. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gFq093lknKmRMs3
Slarvigt, skyll dig själv osv.
Citera
2013-10-24, 20:24
  #10155
Medlem
Hej kan någon hjälpa mig med att finna en bra formation för mitt lag. Jag har detta nu http://www.futhead.com/14/squads/1628664/
Citera
2013-10-24, 20:36
  #10156
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Pic or it didn't happen
Dock förstår jag inte varför man spammar kryssknappen? Finns väl inget negativt med att relaxa en aning och verkligen se så man lägger rätt bud. Man tjänar ju aldrig på att spamma skiten?

Du och dina jävla pic or it didnt happen.... Varför i hela friden skulle han ljuga om sånt?
Citera
2013-10-24, 20:38
  #10157
Medlem
Jeered575s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/1629328/

Vill gärna ha hjälp med förbättringar, budget 33k utöver squaden!
Citera
2013-10-24, 20:42
  #10158
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Du och dina jävla pic or it didnt happen.... Varför i hela friden skulle han ljuga om sånt?

Ja du, konstigare saker har hänt än att någon ljuger om ett betalat överpris.

Sen förstår jag inte riktigt vad du menar när du säger: ''Du och dina jävla pic or it didnt happen....''? Om jag inte missminner mig var detta andra eller möjligtvis tredje gången i mitt liv jag ens använder mig av uttrycket. Om du anser att det är ofta så har du en rätt taskig uppfattning om definitionen av ''ofta''.
Citera
2013-10-24, 20:43
  #10159
Medlem
htsolna08s avatar
behöveer hjälp med att fixa backlinjen så jag får upp kemin hjälp tack!

http://www.futhead.com/14/squads/1629583/
__________________
Senast redigerad av htsolna08 2013-10-24 kl. 20:46.
Citera
2013-10-24, 20:48
  #10160
Medlem
haammpes avatar
så jävla arg, funderar på öppna packs för 1 mille, värt de?
Citera
2013-10-24, 20:48
  #10161
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ja du, konstigare saker har hänt än att någon ljuger om ett betalat överpris.

Sen förstår jag inte riktigt vad du menar när du säger: ''Du och dina jävla pic or it didnt happen....''? Om jag inte missminner mig var detta andra eller möjligtvis tredje gången i mitt liv jag ens använder mig av uttrycket. Om du anser att det är ofta så har du en rätt taskig uppfattning om definitionen av ''ofta''.

Som vad?

Om jag har sett rätt, har jag sett minst 4-5 såna inlägg av dig? ;o
Citera
2013-10-24, 20:49
  #10162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
behöveer hjälp med att fixa backlinjen så jag får upp kemin hjälp tack!

http://www.futhead.com/14/squads/1629583/
Sandro + Cech?
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
så jävla arg, funderar på öppna packs för 1 mille, värt de?
Been there, done that. Har inte lönat sig en enda gång.
Citera
2013-10-24, 20:49
  #10163
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
så jävla arg, funderar på öppna packs för 1 mille, värt de?

Nej, fy. Gör ett lag med Zlatan!
Citera
2013-10-24, 20:51
  #10164
Medlem
Sålde av hela mitt lag för att jag märker att priserna är på väg ner på vissa spelare. Så jag sålde dom dyraste spelarna jag hade i laget och ska nu vänta med att köpa ett lag tills nån spelare som jag verkligen vill bygga ett lag runt blir inform.

Dom jag önskar ska få en inform snart är Balotelli, Cazorla, Eto och Gundogan för jag gillar verkligen att spela dom men eftersom IF korten iår får riktigt bra stats så kommer dom här spelarna bli så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in