2013-10-24, 19:42
Bannlyst
Alltså titeljäveln i div1 går ju inte att vinna! Avslutade precis en säsong på 18 pinnar nu. Rekordet ligger på 20. Nån som har vunnit titeln eller?
Citera
2013-10-24, 19:42
Medlem
Pellenss avatar
Har aldrig tidigare spelat ett 4-3-3 lag, men nu är det dags.
Gjorde detta laget lite snabbt http://www.futhead.com/14/squads/1626530/, fick Yaya i pack så valde att behålla honom i det nya laget. Men jag är inte riktigt nöjd..

Skulle någon vänlig själ kunna bygga mitt nya lag? Det behöver absolut inte likna laget jag länkade ovan överhuvudtaget.
Budget: 200k
Formation: 4-3-3 (4).

Citera
2013-10-24, 19:51
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Kollar man på rankinglistorna så är det en kille som har 49 fullbordade säsonger och på de säsongerna har han 47 titlar. Fy fan vad sjuk han måste vara!
Offline räknas väl där också?

Någon på Xbox som kan berätta antal spelare? Och någon på PS3 som också kan berätta?

Nu vet jah inte om det är i UT man tittar iofs.
Citera
2013-10-24, 19:52
Medlem
nitinitis avatar
Någon som spelat med både Adler och Neuer? Vem av dom är bäst?
Citera
2013-10-24, 19:55
Medlem
haammpes avatar
Citat:

Amen herregud. Neuer är bästa målvakten på spelet.
Citera
2013-10-24, 19:55
Bannlyst
Citat:

Har spelat med båda. Tyckte väl att Neuer tog aningen fler bollar och var aningen snabbare än Adler. Dock är Adler rejält mycket mer värd då det skiljer cirka 60k på de båda haha. Riktigt löjligt
Citera
2013-10-24, 19:57
Medlem
Citat:

Jag har spelat med båda. Adler var inget särskilt, varken bra eller kass. Neuer däremot, den klart bästa jag testat hittills. Både jämn och ibland helt sjuk i huvudet! Ibland när man ser hur motståndaren kommer helt rätt på en hörna och är säker på att det ska bli mål, då ligger han där i luften den goda Neuer.
Citera
2013-10-24, 20:00
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Har spelat med båda. Tyckte väl att Neuer tog aningen fler bollar och var aningen snabbare än Adler. Dock är Adler rejält mycket mer värd då det skiljer cirka 60k på de båda haha. Riktigt löjligt

Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Jag har spelat med båda. Adler var inget särskilt, varken bra eller kass. Neuer däremot, den klart bästa jag testat hittills. Både jämn och ibland helt sjuk i huvudet! Ibland när man ser hur motståndaren kommer helt rätt på en hörna och är säker på att det ska bli mål, då ligger han där i luften den goda Neuer.

Med tanke på prisskillnaden så tycker jag också Adler är mer värd. Har Adler själv och är nöjd med honom. Men om Neuer är mycket bättre så kan jag tänka mig köpa honom istället. Har mött folk som har haft Neuer och han gjorde vissa konstiga ingripanden. Är han lika bra som han var på FUT13?
Citera
2013-10-24, 20:01
Bannlyst
Citat:
Med tanke på prisskillnaden så tycker jag också Adler är mer värd. Har Adler själv och är nöjd med honom. Men om Neuer är mycket bättre så kan jag tänka mig köpa honom istället. Har mött folk som har haft Neuer och han gjorde vissa konstiga ingripanden. Är han lika bra som han var på FUT13?

Känns som att han iår har aningen segare reflexer. Annars typ som förra året
Citera
2013-10-24, 20:05
Medlem
haammpes avatar
GG satt i budkrig på robben, så spammade kryssknappen hela tiden.. sen slängde någon in 700k och jag märkte inte de så budade hem honom för 701k, 400k åt helvete
Senast redigerad av haammpe 2013-10-24 kl. 20:14.
Citera
2013-10-24, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
GG satt i budkrig på robben, så spammade kryssknappen hela tiden.. sen slängde någon in 700k och jag märkte inte de så budade hem honom för 701k, 400k åt helvete

Pic or it didn't happen
Dock förstår jag inte varför man spammar kryssknappen? Finns väl inget negativt med att relaxa en aning och verkligen se så man lägger rätt bud. Man tjänar ju aldrig på att spamma skiten?
Citera
2013-10-24, 20:12
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Sånt här skrattar man gott åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in