2013-10-24, 16:22
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloyodo
Japp, har redan fått kommentar på det inlägget. Jag håller med till viss del. Men att tro att det inte finns några politiska syften bakom AP är som att tro att araber är hårlösa.
Syftet är att lyfta fram det media utelämnar och mörkar. Sedan får var och en dra vilka politiska slutsatser man vill av den kompletterande informationen.
Citera
2013-10-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Syftet är att lyfta fram det media utelämnar och mörkar. Sedan får var och en dra vilka politiska slutsatser man vill av den kompletterande informationen.
Försök inte spela fin med mig, kvinna. Du måste ju göra ett fullständigt jobb, din dåre. Du kan ju inte sålla bort det du tycker passar dig bäst, för att sedan göra en enkelspårig bedömning.
Citera
2013-10-24, 16:33
Medlem
Draup.s avatar
Om åtminstone hälften av alla som säger sig ha donerat efter denna incident talar sanning så borde det märkas en ganska rejäl uppsving i ekonomin för sidan. Vore kul att läsa något om det på AP om några veckor
Citera
2013-10-24, 16:34
Medlem
T.H.F.C.s avatar
På tal om Aftonbladet tycks det som att dom har stängt ner möjligheten till kommentarer på samtliga artiklar - det kanske var för många som tyckte "olika"...
Citera
2013-10-24, 16:46
Medlem
Orm Ondes avatar
Jaha, uppenbarligen dags att gå hem och donera en tusenlapp till Avpixlat. Jag får medge att jag är rätt så kritisk till den där Ekeroth och att somliga som kommenterar Avpixlats artiklar inte verkar ha alla hästar hemma, men sådan här terrorism mot åsiktsmotståndare som Aftonbladet ägnar sig åt måste bekämpas.
Citera
2013-10-24, 16:54
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Jaha, uppenbarligen dags att gå hem och donera en tusenlapp till Avpixlat. Jag får medge att jag är rätt så kritisk till den där Ekeroth och att somliga som kommenterar Avpixlats artiklar inte verkar ha alla hästar hemma, men sådan här terrorism mot åsiktsmotståndare som Aftonbladet ägnar sig åt måste bekämpas.
Håller med till hundra procent. Tycker rent av att Avpixlat är infantil. Men jag kände mig tvungen att donera en slant när vänsterpacket utsatte Avpixlat med en DDos-attack. Och i går kväll kände jag att jag var tvungen att donera en slant igen. Skulle ju vara kul att få vara med i tidningen, bland Zlatan och alla andra kändisar, så jag funderar på att skicka in mitt namn och en bild så AB kan publicera en av donatorerna med bild och allt.
Citera
2013-10-24, 16:57
Medlem
Det sorgliga är att Svensson köper Aftonbladets lögner.
Citera
2013-10-24, 17:01
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M9A2
Det sorgliga är att Svensson köper Aftonbladets lögner.

Nej, det är just det han inte gör. Det är det som är så glädjande.
Citera
2013-10-24, 17:06
Medlem
En tanke.

Många av donatorerna på avpixlat brukar berätta om sina donationer i kommentarsfälten.

Typ "Har nu satt upp en automatisk månadsdonation på 100 kr."

Kan det vara dessa Disqus-konton som på något sätt har kollats upp? Jag kan tänka mig att många är slarviga med starka lösenord när det bara är ett kommentarskonto.
Citera
2013-10-24, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affesblogg
En tanke.

Många av donatorerna på avpixlat brukar berätta om sina donationer i kommentarsfälten.

Typ "Har nu satt upp en automatisk månadsdonation på 100 kr."

Kan det vara dessa Disqus-konton som på något sätt har kollats upp? Jag kan tänka mig att många är slarviga med starka lösenord när det bara är ett kommentarskonto.

Den enda uppgift de skulle få fram är en IP-adress. Aftonbladet har någon annan källa.

/SD-trollet
Citera
2013-10-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Den enda uppgift de skulle få fram är en IP-adress. Aftonbladet har någon annan källa.

/SD-trollet

Den som hackar kontot får reda på mailadressen som uppgavs när användaren registrerade sig på Disqus.
Citera
2013-10-24, 17:32
Medlem
Hardstekts avatar
Om aftonfittan ful-publicerar så tycker jag att vi anordnar någon form av tack och uppskattning till de som har gett pengar till avpixlat.

Tex. skicka blommgram, tackbrev osv till dessa hjältar. För att visa vår uppskattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in