Citat:
Ursprungligen postat av
SvenErlandsson
TrogenHammarby nämnde ett antal ramsor som ni tagit. Du svarade med att nämna just en av dessa och ifrågasatte korrektheten med just denna enskilda ramsa när man försöker bevisa att ni kör andra lags ramsor i "större utsträckning".
Varför tog du upp just denna när han klart och tydligt tog med fler. Att du får det att låta som att det är ok att köra "här är Hammarbys a-lag" för att andra gör det gör din kritik mot andra lag väldigt intressant.
Nej, TrogenHammarby nämnde
en ramsa som vi tagit. Att köra "Hammarbys A-lag" är väl inte ok, men att ta upp
en låt (alltså en låt som verkligen är snodd) för att mena på att "ni kör andra lags ramsor i större utsträckning" är väl inget att komma med. Då är det väl högst rimligt att påpeka att andra också gör det.
Sedan har väl aldrig jag kritiserat vad andra lag gör utan bemöt kritik mot mitt eget. Om du syftar på att jag skrev "du menar den också" när "Zoqiet" uppenbart skämtsamt skrev: "Jasså, då har ni kopierat den, trevligt." så har du missförstå.
Jag har enbart svarat på dina och andras substanslösa uttalanden om att IFK Göteborg skulle sno mer låtar än andra, vilket inte är sant.