AP slår väl alla rekord idag.
Ska bli kul att se på Alexa-rankingen hur deras besöksstatistik steg genom taket.
De allra flesta av mina vänner vet att jag röstar på SD och läser Avpixlat och många av dessa har hört av sig idag och frågat om det verkligen står så här illa till om allt verkligen är sant.
Som sagt, tack Aftonbladet för den bästa reklam AP kunde få!
Citat:
Ursprungligen postat av
peterknuda
Att skänka pengar till ekonomiansvarige på avpixlat juden Kent Ekroth är som att sticka sig själv med kniven i hjärtat. Det finns km med historieböcker som bevisar misstaget att låta judar ha hand om våra pengar.
Han tillhör samma untermäncher som aftonbladets ägare och stoppar våra pengar direkt i sin ficka. Han utnyttjar bara illslugt partiets framgång men gnager sig sakta in i era visthusbodar.
Så länge någon kritiserar och synliggör den mångkulturella kollapsen så får han gärna gnaga sig in i min mammas skäggbiff om han vill.
Personligen spelar det ingen roll om det är en indian, eskimå eller same som driver siten. Bara den får venskarna att vakna upp.
Judar är inga undermänniskor, tvärtom är de jävligt sluga...det är detta som gör dem så otroligt farliga.
De utgör ungefär 0.4% av jordens befolkning men äger radio, tv, tidningar, filmbolag i stora delar av världen. Media är numera den första statsmakten och den som kontrollerar media kontrollerar även samhället.
För att inte tala om vilka gigantiska summor judeägda banker, finansinstitut multinationella företag etc etc förfogar över och kontrollerar.
Federal Reserve till exempel som är den amerikanska centralbanken.
De flesta tror att det är en statligt ägd bank men det är judarnas.
När Hitler kom till makten bestod Tysklands befolkning till 0,5 % av judar men på universitet och högskolor utgjorde de 80% av studenterna. Det visar vilket driftigt och målmedvetet folk de är. Det är inte bara några som sitter i toppen och rycker i trådarna utan detta är en målmedveten offensiv som föregår på bred front.
Att de dessutom sitter på en stor del av den amerikanska politiska makten bevisas till exempel genom att de med en fingerknäppning kan få halva USA´s försvar till Israel på nolltid.