2013-10-23, 22:53
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Nej, det ska sannolikt vara "syskonbarn", för det överensstämmer med verkligheten. Tänk så lätt det går att förvrida en dialog, om man gärna vill att det ska se ut som något misstänkt eller förklenande för en person. VB var troligen sprudlande glad över sitt syskonbarn, det visade hon i ett flertal filmer. Hon var i Thailand och besökte syskonbarnet.

Nu är mostern död.

Oj, så hon var i Thailand? Hon kanske födde sitt barn där. Det finns två rykten i FUP om vem fadern skulle kunna vara. Det ena är styvfadern och det andra är MB.
Citera
2013-10-23, 22:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
http://gruppfem.weebly.com/kaumlrlekens-biologi.html

Hört talas om mens?

"Om ägget inte befruktas behövs inte hinnan som livmodern bildat för att kunna ta hand om en befruktad äggcell och den kommer då att koma ut i form av mens (menstruation). Detta beror på att när inte ägget blir befruktat tillbakabildas gulkroppen och detta leder till att livmoderhinnan inte längre stimuleras av progesteron. När den stimuleringen upphör faller slemhinnan sönder och det är detta som skapar menstruationen. Menstruationen varar normalt emellan 3-6 dagar, i genomsnitt 5 dagar."
Kan slemhinnan falla sönder efter dödens inträde, även om kvinnan var gravid?
Citera
2013-10-23, 22:58
Medlem
Citat:
Vi konstaterar nu att VB troligast haft mens när hon avled.

Så du menar alltså att KJ gillar att slicka ketchup?

Finns det någon som utför oralsex på någon som är i röda veckan,och finns det någon tjej som tillåter sånt?! Låter i min värld helt bisarrt!
Citera
2013-10-23, 22:59
Medlem
Namibia1s avatar
En fråga.
Om nu VB anspelade på att hon skulle var gravid borde dom inte ha haft lite mer sex än en gång för 1år sedan?

Jag tror nog det hände lite oftare än vad herr MB uppgett.

Citat:
Ursprungligen postat av CrAcKmAn
Vill minnas att det fanns meddelande från VB som man kunde uppfatta som att hon var gravid.

Kanske spelade hon på det för sina "älskare".

Dock så framgår det på sidan 416, punkt 107, att det ej fanns tecken på graviditet.
Senast redigerad av Namibia1 2013-10-23 kl. 23:05.
Citera
2013-10-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrAcKmAn
Finns på sidan 422

Så vitt jag förstod dog VB av två knivhugg i hjärtat. Det slag som med trubbigt vapen använts i ryggen verkar bara besinningslöst. Utan någon mening. Inte uppenbar för mig i alla fall.
Citera
2013-10-23, 23:06
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Så du menar alltså att KJ gillar att slicka ketchup?

Finns det någon som utför oralsex på någon som är i röda veckan,och finns det någon tjej som tillåter sånt?! Låter i min värld helt bisarrt!
Kan man ligga i badkaret och pumpa sig i röven med en smörinsmord löskuk så är det väl ingen kioskvältare om man slickar en tjej med mens. Hon kan ju ha haft tampong under oralsexet ex vis.
Citera
2013-10-23, 23:07
Medlem
RaffaPancamos avatar
Jag fick berättat för mig av en person att MB varit på Kallax Flygplats en gång i samband med att VB var bortrest för att försöka få veta var hon flugit, vilket ju inte gick.
Jag tolkar det som kontrollbehov för att kolla att hon verkligen åkt dit hon uppger.

Givetvis av marginell relevans för detta åtal, men ändå.
Citera
2013-10-23, 23:09
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Nej, det ska sannolikt vara "syskonbarn", för det överensstämmer med verkligheten. Tänk så lätt det går att förvrida en dialog, om man gärna vill att det ska se ut som något misstänkt eller förklenande för en person. VB var troligen sprudlande glad över sitt syskonbarn, det visade hon i ett flertal filmer. Hon var i Thailand och besökte syskonbarnet.

Nu är mostern död.

Men vänta lite nu. Varför skulle KJ veta något om det? Rykte från Thailand har nått Sverige att VBs syskon fått ett barn? Tänk på att hon skrev detta i ett SMS alldeles i början på deras "återförening". De hade ingen kontakt innan dess.
Så skriver hon väl inte syskonbarn utan "Du vet väl att min syster/bror fått barn" och så jävla dåligt skriver hon inte.
Citera
2013-10-23, 23:10
Medlem
RaffaPancamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Kan man ligga i badkaret och pumpa sig i röven med en smörinsmord löskuk så är det väl ingen kioskvältare om man slickar en tjej med mens. Hon kan ju ha haft tampong under oralsexet ex vis.

Sexuellt är ju KJ uppenbart benägen att ligga med män, så en mensmussling kan ju omöjligt vara värre.
Citera
2013-10-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Den är inte hittad.
Mobilen är inte hittad, då kan vi konstatera att hon verkligen ringde 112* och tryckte på lur så att masten kunde logga ringningen.
Citera
2013-10-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Precis, KJ brydde sig mer om VB än vad MB gjorde...
Ja så var de nog. Problemet var att VB utnyttjade KJ för att göra MB svartsjuk vilket inte lyckades. Kan tänka mig att KJ för glad i hågen för att hon ska komma på kvällen, åker och köper lite öl de ska ha på kvällen när de ska ha lite umgänge. Han blir besviken, sen sitter hon och skriver till en annan man hela kvällen. Han blir mer och mer onykter och mer och mer irriterad. Efter sista sms från MB tar han telefon och VB blir tokig och skriker. De bråkar, han tar strypgrepp och hon klarar sig ut iväg för att komma undan. Han efter, och övertalar henne att han kör henne. Han säger de ska åka en sväng och prata på nåt nytt häftigt ställe han hittat. Hon vill inte göra honom ledsen. Dessutom är det ett tag kvar tills hon ska möta MB ja, för de kan mycket väl ha bestämt träff men hon dök aldrig upp. Kanske just därför smsen inte gick att återställa, det fanns information att MB TROR skulle möta henne.
Iallafall det som skulle bli försoningsnatten för KJ blev terrornatten för stackars naiva VB
,
tror helt enkelt det varit för mycket förluster nederlag för KJ, detta att VB ville ha en annan man, fick bägaren att rinna över och hans drömmar och onda tankar blev verklighet

Jo, glömde, telefonen kan vara orsaken vill att VB åkte med. - du får telefon tillbaka om du åker med och kollar på det nya stället jag hittat....
Senast redigerad av moa-tove 2013-10-23 kl. 23:22.
Citera
2013-10-23, 23:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Mobilen är inte hittad, då kan vi konstatera att hon verkligen ringde 112* och tryckte på lur så att masten kunde logga ringningen.
Ja, enligt FUP så har infon kommit från teletrafiken. Nätet fick signalen, men kunde inte koppla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in