2013-10-23, 22:25
Medlem
Vill minnas att det fanns meddelande från VB som man kunde uppfatta som att hon var gravid.

Kanske spelade hon på det för sina "älskare".

Dock så framgår det på sidan 416, punkt 107, att det ej fanns tecken på graviditet.
Citera
2013-10-23, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han skrev från restaurangen, säger han: "Jag jobbar". Skriver man det till någon som man vill ha efter sig?

Det framgår rätt klart i förhöret att han var besvärad av stalkern.
Man kan skriva det för att hon ska sluta så att hans fru inte råkar se nåt. Men det behöver inte betyda att han gillar eller ogillar hennes ständiga smsande. Själv hade jag trott att hon var galen om hon höll på så.
Citera
2013-10-23, 22:27
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Visst kan det, men deras relation var inte sådan. Kan du publicera alla mess mellan MB och VB?

Men va fan de finns ju i FUP.
Citera
2013-10-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Äntligen någon som kollat "ryggtatueringen". Hade det bara varit en massa U eller C formade hugg så hade det varit naturligt men nu verkar det som man försökt få fram ett motiv som t.ex en "tagg". Jag får fram två bågar som bildar något liknande detta,Cc. Ett stort C och sen ett littet c inne i det första.

Är det verkligen hugg överhuvudtaget? Hur djupa?

C c I J - hur skall det tolkas? Eller är det slumpens skörd? Kan någon länka till den bilden, tack.
Citera
2013-10-23, 22:29
Medlem
Citat:
Äntligen någon som kollat "ryggtatueringen". Hade det bara varit en massa U eller C formade hugg så hade det varit naturligt men nu verkar det som man försökt få fram ett motiv som t.ex en "tagg". Jag får fram två bågar som bildar något liknande detta,Cc. Ett stort C och sen ett littet c inne i det första.

Är det verkligen hugg överhuvudtaget? Hur djupa?

Vägrar ta av mig foliehatten och fortsätter på spåret att KJ är "frame:ad"

När bevis planteras hos KJ tar GM med sig ett stämjärn/holkjärn/knivliknande föremål från KJ. GM åker tillbaka till kroppen och sätter några hugg i kroppen i samband med att kroppen också flyttas till ett för KJ komprometterande ställe. Mjösjöberget. Efter några dagar så är det fortfarande inte någon som hittat kroppen. Benen flyttas därför till ödehuset så det blir lite tempo i "KJ-spåret".

Kanske är det tänkt att vi skulle ha hittat mordvapnet också men att det av någon slump gick snett där? Är ju inte så många som letat efter holkjärn kanske. Jag hade personligen tagit hem det och lagt det i verktygslådan. Inte lämnat in det till polisen.
Citera
2013-10-23, 22:30
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Men va fan de finns ju i FUP.
Inte de kritiska, på kvällen 4/5. Det är lätt att radera dessa permanent om man raderar dessa och väntar till telefonen är full med SMS. Då är minnet överskrivet med nya SMS.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
C c I J - hur skall det tolkas? Eller är det slumpens skörd? Kan någon länka till den bilden, tack.

Finns på sidan 422
Citera
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrAcKmAn
Vill minnas att det fanns meddelande från VB som man kunde uppfatta som att hon var gravid.
Nej, det finns inga sådana meddelanden. - När "barn" har nämnts från VB:s sida har hon syftat på en släktings barn samt på MB:s eget barn. - Allt övrigt bottnar i språkförbistring.
Citera
2013-10-23, 22:31
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Tror helt ärligt att han lurat i henne att han skulle skilja sig med AN så de kunde leva lyckliga i alla sina dagar han och VB. Också klassiskt. Varpå VB fantiserar om deras liv med bebis osv.

Usch, så illa kan det vara och så brukar den här typen av mansgrisar jobba för att få vad de vill ha. De är totalt iskalla och det verkar tyvärr som att KJ brydde sig mer om VB än vad MB gjorde. Och då planerade KJ att ta hennes liv.
Citera
2013-10-23, 22:32
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
http://www.ccij.ca/index.php
Citera
2013-10-23, 22:32
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Har VB skrivit det, eller hittar du på?

Ordet gravid förekommer runt 6 gånger i FUP. En del rykten och ett antal skrivna av VB.

Dessutom VB till KJ "Du vet väl att jag fått barn". Synd att du inte vet hur man laddar ner en fil och söker i den. Har du ABCDEFGH eller?
Citera
2013-10-23, 22:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Usch, så illa kan det vara och så brukar den här typen av mansgrisar jobba för att få vad de vill ha. De är totalt iskalla och det verkar tyvärr som att KJ brydde sig mer om VB än vad MB gjorde. Och då planerade KJ att ta hennes liv.
Precis, KJ brydde sig mer om VB än vad MB gjorde...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in