2013-10-23, 22:28
Medlem
ssddd50s avatar
Är det bara jag som köper billiga microsoft points på tradera?? eller var hittar ni microsoft points?
Vill satsa på zlatan i veckans team of the week
Citera
2013-10-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Angående mitt brons MLS-lag http://www.futhead.com/14/squads/1468871/
Jag tar gärna emot synpinkter. Mycket gärna på kemikort.

Sen undrar jag om det finns FIFA 14 med svenska kommentatorer?

Edit Glömde ge credd till Dunderqvist och Guap som hjälpt till.

Jag hade kört detta om du ska köra brons-MLS!
http://www.futhead.com/14/squads/1598636/

Har du inte råd med IF så kör med Garcia på topp och Mannehs vanliga kort som LM!
Citera
2013-10-23, 22:37
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwito
Jag hade kört detta om du ska köra brons-MLS!
http://www.futhead.com/14/squads/1598636/

Har du inte råd med IF så kör med Garcia på topp och Mannehs vanliga kort som LM!
Tack för tips. Kan vara bra att köra de som ordinarie då och de jag har på bänken.
Citera
2013-10-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Lär dig försvara dig mot inläggsspelet då! En bra start är att skaffa två ordentliga ytterbackar, jag lirar med Lahm och Alaba, motståndaren har knappt en chans att slå ett bra inlägg. Sedan är det viktigt att positionera mittbackarna tills inlägget kommer

Asså jag anser mig klara det realtivt bra, kör med Jallet Maxwell Alex och Marquinhos (Försöker bygga PSG lag :P) och lyckas blocka skott osv innan dom gör inlägget, annars brukar jag för det mesta lyckas vinna nickduellerna, gäller ju att placera spelaren rätt. Men ibland så kommer dom jävlarna in ändå :/

Mitt stora problem är faktiskt inte försvaret i sig, inte ofta jag släpper in för jag försvarar dåligt.. Mitt stora problem är när man får en fel studs på en boll eller så och dom får perfekt läge... Sen kan jag väl säga jag kör lite svårt för mig själv ibland också där jag gör dumma passningar, men oftast är dom mål jag släpper in från en boll som kommit fel .. och dom gånger man då släpper in nickmålen..
Citera
2013-10-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackarn
16000 fifa points fattigare men fick i varje fall İlkay Gündoğan som bäst
Fyfan, då skall jag inte klaga på mina packs mer...
Citera
2013-10-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Alla spelar ju inte på samma sätt. Finns säkert folk som tycker om att trycka på kantern och spela inläggsspel. Att folk sen använder det som fungerar bäst i spelet, det är väl egentligen bara smart.

Jo det är det väl, men fortfarande så försvinner ju det som annars gjort spelet roligt! Kan ju inte riktigt skylla på spelarna, är ju egentligen EA's fel som gjort just det spelet OP...

Men dom man möter verkar ju bara veta ETT sätt att spela på! Det är det som är så frustrerande bara Jag kör som regel inga inlägg alls, om inte motståndaren gör det.. Och även då gör jag nästan aldrig inlägg, för jag tycker det är så roligt o öppna upp försvaret att jag glömmer bort att jag borde jävlas tillbaka.. Brukar bli om han får mål på inlägg och jag inte klarat av o vända matchen så kanske jag testar inlägg sista minuterna..
Citera
2013-10-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssddd50
Är det bara jag som köper billiga microsoft points på tradera?? eller var hittar ni microsoft points?
Vill satsa på zlatan i veckans team of the week

Zlatan team of the week? Om han inte blir det efter alla hans mål dom senaste matcherna så undrar jag vad EA sysslar med xD Fan ska nog spara alla coins jag får in varje match nu för o spendera på goldpacks när IF släpps! För jag vill faktiskt ha zlatan i mitt lag då jag bygger ju PSG lag :P
Citera
2013-10-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Vad fan har de matat Mandzukic med i årets upplaga? SJUK spelare! Han gör verkligen mål på allt..
Mmm han är grym, nätade mer för mig än den här djl polacken som kostade fan så mycket mer
Citera
2013-10-23, 22:51
Medlem
ssddd50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Zlatan team of the week? Om han inte blir det efter alla hans mål dom senaste matcherna så undrar jag vad EA sysslar med xD Fan ska nog spara alla coins jag får in varje match nu för o spendera på goldpacks när IF släpps! För jag vill faktiskt ha zlatan i mitt lag då jag bygger ju PSG lag :P

Ja han är i team of the week
Citera
Medlem
Åhfan visste inte det updaterades idag! :O Zlatan är ju redan IF ^^
Citera
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Fortfarande emot reglerna. Köp coins väl istället, svinbilligt nu.
Emot reglerna här eller på FIFA?
Citera
2013-10-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Nej, han får ingen IF för CL. Undvik packs, för ditt eget bästa.
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Emot reglerna här eller på FIFA?
Självklart får man inte tigga på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här