Citat:
Nänä så det är inte tur om en boll får en studs och hamnar i perfekt läge för en motståndare? Så du menar en random studs är skill? xD Tror du läst fel eller jag skrivit lite lurigt
Lär mig spela? Hoppas du kan svara på denna för har varit struligt o få svar från dig innan, hur menar du med att lära mig spela? Att jag ska spela ett skittråkigt inläggsspel i 90 min? Jag sänker mig inte så lågt.. Jag tycker det inte är fotboll alls att spela på de sättet många gör, det enda dom gör är utnyttjar det som är OP i spelet alltså nickmål...
Riktig fotboll så visst då kanske man kör inlägg osv också! MEN man gör inte det i 90!!! min! Hade det varit verklighet så skulle dom varit så jävla lättlästa så dom hade aldrig vunnit någon match.. Men eftersom det är väldigt svårt att kontrollera 11 spelare samtidigt så är det inte lika lätt att undvika allt ..
Jag mötte nyss en sån spelare IGEN, hade 2-0 med mig till andra halvlek.. Sen strular det till sig och han har helt plötsligt 2-2, 1 av målen tar jag på mig själv där jag gjorde fel beslut.. Men kvitteringen gjorde mig pissed off då jag bara är så otroligt trött på folk som inte kan fixa målen på annat sätt än inlägg nick mål osv.. Hur kommer det sig att dom inte kan göra fina mål? Menar bara inte att målen ska se fina ut utan arbetet fram till målet med! Att öppna upp försvaret, smarta passningar osv..
Så efter jag blev pissed off så gav jag han 3-2, jag bara tappade suget på o försvara hans tråkiga långbollar bakom baklinjen.. Men åtminstone kvitterade jag sen i slutet igen..
Så helt ärligt, tycker du inte det gått för långt när 90% av dom man möter (säkert mer än 90) har samma spel? Alltså ingen jag möter kör ju passninsspel osv.. Dom kör bara inläggen och bollar bakom baklinjen.. Är inte detta jävligt tråkigt? Tyckte spelmässigt så var fifa 13 roligare.. Motståndet var alltså roligare där..