Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Pengar och makt brukar följas åt, och även om en del kvinnor inte attraheras sexuellt av någondera är väl det snarare undantag än regel inbillar jag mig ? Håller med dig om att lyckas i livet = skaffa pengar = maktmedel, där just driftigheten är den sexuellt upphetsande faktorn som får en kvinna att öppna sig som en blomma. Om driftigheten hos mannen ifråga begränsat sig till att ha masat sig iväg till en spelbutik och haft turen att kamma hem nåt stort inklusive Jack Pot misstänker jag att denne man kommer att fortsätta pilla sig i naveln - pengarna gör honom varken driftigare eller till ett åtråvärt sexobjekt.
Fetat - gäller det här "säkra kort", dvs män du är bekant med, eller även män du aldrig träffat förut ?
Nu tycker inte jag att lyckas=pengar och makt.
Personligen skulle inte en lottovinst göra varken till eller från för mig, inte heller pappas pengar.
Din fråga. Var tvungen att fundera lite för jag kan inte komma på ett enda tillfälle där jag kåtattackerat random snubbe på stan. Så svaret är att alla på nåt sätt varit kända. Men jag har tagit initiativ, dvs visat intresse först och jag kan vara på om jag är på det humöret. Men visst, jag är inte överdrivet vulgär, fingertoppskänslan finns ju med.