2013-10-23, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Pengar och makt brukar följas åt, och även om en del kvinnor inte attraheras sexuellt av någondera är väl det snarare undantag än regel inbillar jag mig ? Håller med dig om att lyckas i livet = skaffa pengar = maktmedel, där just driftigheten är den sexuellt upphetsande faktorn som får en kvinna att öppna sig som en blomma. Om driftigheten hos mannen ifråga begränsat sig till att ha masat sig iväg till en spelbutik och haft turen att kamma hem nåt stort inklusive Jack Pot misstänker jag att denne man kommer att fortsätta pilla sig i naveln - pengarna gör honom varken driftigare eller till ett åtråvärt sexobjekt.

Fetat - gäller det här "säkra kort", dvs män du är bekant med, eller även män du aldrig träffat förut ?
Nu tycker inte jag att lyckas=pengar och makt.
Personligen skulle inte en lottovinst göra varken till eller från för mig, inte heller pappas pengar.

Din fråga. Var tvungen att fundera lite för jag kan inte komma på ett enda tillfälle där jag kåtattackerat random snubbe på stan. Så svaret är att alla på nåt sätt varit kända. Men jag har tagit initiativ, dvs visat intresse först och jag kan vara på om jag är på det humöret. Men visst, jag är inte överdrivet vulgär, fingertoppskänslan finns ju med.
Citera
2013-10-23, 21:37
Medlem
Sideboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Vad menar ni? Att ni vill knulla en kvinna som INTE är kåt? Nån slags våldtäkt då?

Ju kåtare desto bättre
Citera
2013-10-23, 22:01
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Nu tycker inte jag att lyckas=pengar och makt.
Personligen skulle inte en lottovinst göra varken till eller från för mig, inte heller pappas pengar.

Du har helt rätt, "lyckas" (i livet) stavas inte pengar och makt, det är ett långt vidare begrepp även om många nog har tendens att sätta likhetstecken.

Citat:
Din fråga. Var tvungen att fundera lite för jag kan inte komma på ett enda tillfälle där jag kåtattackerat random snubbe på stan. Så svaret är att alla på nåt sätt varit kända. Men jag har tagit initiativ, dvs visat intresse först och jag kan vara på om jag är på det humöret. Men visst, jag är inte överdrivet vulgär, fingertoppskänslan finns ju med.

K. Var på det humöret. Och lita på fingertoppskänslan .
Citera
2013-10-23, 22:07
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jaha. Det förklarar saken. Jag är både trashig och slampig . Hur menar du att man ska säga att man vill knulla med stil?

Menar du så här: " Jag är kåt så nu är min herre så god och följer med här, vi ska nämligen idka könsumghänge." Så binder man fast honom på cykelkärran och tar med honom hem. Är det för trashigt om man ber honom visa kuken först så man vet vad man får med sig hem?
Hur trevligt är det när en kille kommer fram och säger "Jag är kåt och vill knulla dig" och sedan ber dig visa brösten och snippan för att veta vad han får med sig hem?
Citera
2013-10-23, 22:18
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Pengar, makt, lyckad och driftig behöver inte alls höra ihop - det finns många rika skitstövlar som varken känns lyckade eller driftiga.
Pengar och makt gör mig inte kåt. Men visst - för vissa kvinnor är pengar en stark attraktionskraft.
Citera
2013-10-24, 01:01
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Pengar, makt, lyckad och driftig behöver inte alls höra ihop - det finns många rika skitstövlar som varken känns lyckade eller driftiga.
Pengar och makt gör mig inte kåt. Men visst - för vissa kvinnor är pengar en stark attraktionskraft.

För vissa kvinnor utgör mannens pengar, även skitstövelns pengar, den starkaste magneten (ibland den enda magneten) som trampar igång hormonerna, då i allmänhet kvinnor med rudimentär insikt om vad som egentligen borde värderas högst. Tomt och värdelöst i längden - nothing aint worth nothing, but its free ..
Citera
2013-10-24, 01:22
Bannlyst
älskar kåta kvinnor , bästa som finns !!!!!!
Citera
2013-10-24, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Du har helt rätt, "lyckas" (i livet) stavas inte pengar och makt, det är ett långt vidare begrepp även om många nog har tendens att sätta likhetstecken.
Jo
Citat:
K. Var på det humöret. Och lita på fingertoppskänslan .
Självklart, den har fungerat ypperligt så här långt
Citera
2013-10-24, 08:33
Medlem
Ratads avatar
Jag gillar kåta kvinnor. Men tyvärr får de kåtryck när man själv är "meh" eller inte har tid med sex. Sedan är jag för jävla dålig på att märka av när tjejer vill ligga - det märks på längden på förhållandena.

Jag är väl inte i synk med fruntimmer.
Citera
2013-10-24, 08:37
Medlem
Sirianas avatar
Nu är inte jag kille, men vad jag märkt så är det iaf ingen hittills som ryggat tillbaka för att jag visat mig kåt/sugen. Tvärtom brukar killarna reagera med intresse, börja prata och vilja träffas.

Sen går jag ju inte omkring och tar främmande män på kuken. Iaf inte utan att fråga först
Citera
2013-10-24, 10:47
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
älskar kåta kvinnor , bästa som finns !!!!!!

Vet inte om jag är enda undantaget, men blankkåta ögon och ett fördelaktigt utseende räcker inte för att jag ska släppa till klenoderna, vilket jag deklarerade inledningsvis. Kroken måste agnas med annat än standardvanilj för att intresset ska vakna - en meny bestående av enbart vanilj kan vara kärleksfullt men rätt torftigt, sett med ett sexuellt upplevelseperspektiv. Avstår därför lunchmenyn/Dagens Rätt till förmån för Nobel-middagen lite senare på kvällen för att använda begripligt bildspråk. Men många nöjer sig naturligtvis med mosbricka och coke på korvmojen om man bara är ute efter mättnadskänslan, visst.
Citera
2013-10-24, 10:48
Medlem
Nationalisten.s avatar
Positive as fuck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in