Jag älskar kåta kvinnor, det finns inget mer upphetsande än en kvinna som verkligen visar att hon är kåt och fullständigt släpper på alla spärrar, som vet vad hon vill ha och tar det det. Förutsatt att det är en kvinna jag finner attraktiv och att jag faktiskt är på humör.
Många tjejer kanske tro att vi killar är ostoppbara knullmaskiner som alltid är villiga, men faktum är att även jag som kille som visserligen är den största kåtbocken av dom alla kan ha mina dåliga dagar när jag bara inte pallar helt enkelt eller stunder när jag är upptagen med något viktigt som kräver all min fokus.
Det kan ju faktiskt finnas vissa tillfällen när man behöver vara för sig själv och pilla med något viktigt, då blir man nog snarare frustrerad och lite små irriterad när en tjej t.ex. försöker öppna blixtlåset på byxorna för att man vet att det kommer bli svårt att inte slita sig från det man håller på med, eftersom det krävs ganska lite för att kåta upp mig. Särskilt om det är något man håller på med som bara inte kan vänta eller skjutas på.
Så den där spontana sexgrejen funkar väl bäst i ett förhållande eller en mer långvarig kk-relation, där man känner varandra så pass väl att man kan läsa av när det är ett bra eller dåligt tillfälle att fiska efter sex.
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?