2011-07-04, 18:38
Medlem
4-Gotts avatar
Om det är en random tjej så nej, äcklig men är det min flickvän får hon gärna vara hur kåt som helst
Citera
2011-07-04, 19:11
Medlem
Sven_Hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"?

Åh nej en transvestit, tänker jag och golvar honom.
Citera
2011-07-04, 20:18
Medlem
Laertess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Deo??

Jag är kåt, fräsch och har både deo och social kompetens. Upplever fortfarande att ni killar inte är så lättraggade som ni låter påskina.

Jag tror att väldigt många killar kan dra till med typiska klyschor när de blivit tillfrågade om hur man raggar upp dem som inte nödvändigtvis behöver ha någon förankring i verkligheten.

Kåta kvinnor är tändande men jag gillar inte när någon är alldeles för påträngande eller desperat i sitt raggande.
Citera
2011-07-05, 01:10
Medlem
jappanDA1337s avatar
kåta kvinnor skulle man träffa mer av
Citera
2011-07-05, 17:30
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Kåta tjejer är underbara men det finns ju a time and a place för allt. Att bara gå fram till random kille på krogen och fråga om man ska knulla är ju bara trashigt. Däremot är det ju underbart med kåta tjejer och tjejer som med stil förklarar vad de vill!

Jaha. Det förklarar saken. Jag är både trashig och slampig . Hur menar du att man ska säga att man vill knulla med stil?

Menar du så här: " Jag är kåt så nu är min herre så god och följer med här, vi ska nämligen idka könsumghänge." Så binder man fast honom på cykelkärran och tar med honom hem. Är det för trashigt om man ber honom visa kuken först så man vet vad man får med sig hem?
Citera
2011-07-06, 01:44
Medlem
Det beror på, mest på vilket sätt hon är kåt.

Om hon är så där sexigt kåt, glad, kär och busig, då är det nog det absolut mest tändande som finns. Jag kan inte tänka mig något som får mig mer tänd än när en kvinna är sån, när tjejer är såna är jag förlorad och faller som en aktie.

Om hon är desperatkåt och klängig så är det avtändande och jobbigt. Man vill inte ligga med en tjej som är sån, man kan däremot trösta henne och så. Ibland kan en tjej gå från det här läget till det andra läget, och då blir de lyckliga och sjukt attraktiva.

Är hon ful är det dock kört redan från början.
Citera
2011-07-06, 03:14
Bannlyst
Jag tycker att det inte finns något som är mer attraherande än en kåt kvinna. Om jag ska tala för mig själv så finns det inget som gör mig mer kåt än att se min flickvän skaka av kåthet.

Sen finns det ju givetvis undantag och det är okända och framför allt fula kvinnor som tar på mig mot min vilja. Vilket snarare skapar aggression.
Citera
2011-07-08, 15:09
Medlem
Enthos avatar
Spontan uppkåtningar är de bästa. Speciellt när man sysslar med något, en snabbis går alltid att klämma in.
Citera
2011-07-08, 15:26
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Jaha. Det förklarar saken. Jag är både trashig och slampig . Hur menar du att man ska säga att man vill knulla med stil?

Menar du så här: " Jag är kåt så nu är min herre så god och följer med här, vi ska nämligen idka könsumghänge." Så binder man fast honom på cykelkärran och tar med honom hem. Är det för trashigt om man ber honom visa kuken först så man vet vad man får med sig hem?

Så där stelt pratar bara folk i Beck-filmer.

Man ska väl inte säga så mycket om just det. Det är väl inte så upphetsande med en kille som kommer fram och säger "Ska vi knulla" eller? Man visar vad man vill och för en tjej är det väl ganska enkelt med vilken stil man hara och hur mycket man rör vid killen.

.
Citera
2011-07-08, 15:59
Medlem
Jag gillar mina kvinnor asexuella, vem gillar en tjej som vill ligga?
Citera
2011-07-08, 16:34
Medlem
puckots avatar
Jag älskar kåta kvinnor, det finns inget mer upphetsande än en kvinna som verkligen visar att hon är kåt och fullständigt släpper på alla spärrar, som vet vad hon vill ha och tar det det. Förutsatt att det är en kvinna jag finner attraktiv och att jag faktiskt är på humör.

Många tjejer kanske tro att vi killar är ostoppbara knullmaskiner som alltid är villiga, men faktum är att även jag som kille som visserligen är den största kåtbocken av dom alla kan ha mina dåliga dagar när jag bara inte pallar helt enkelt eller stunder när jag är upptagen med något viktigt som kräver all min fokus.

Det kan ju faktiskt finnas vissa tillfällen när man behöver vara för sig själv och pilla med något viktigt, då blir man nog snarare frustrerad och lite små irriterad när en tjej t.ex. försöker öppna blixtlåset på byxorna för att man vet att det kommer bli svårt att inte slita sig från det man håller på med, eftersom det krävs ganska lite för att kåta upp mig. Särskilt om det är något man håller på med som bara inte kan vänta eller skjutas på.

Så den där spontana sexgrejen funkar väl bäst i ett förhållande eller en mer långvarig kk-relation, där man känner varandra så pass väl att man kan läsa av när det är ett bra eller dåligt tillfälle att fiska efter sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?
Citera
2011-07-08, 18:27
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Gränsen är väldigt fin mellan plump och rolig så "ja" även killar reagerar på fulraggningar. Detta är kanske inte ett faktum som berör snygga men som medel eller ful är det mest besvärande när man är kille nummer 10 tjejen raggar på. Hon började nykter med en stilig alfa och man har i ögonvrån sett hur spriten kommit igång och hur killarna blir tanigare/fetare/tunnhårigare/finnigare och när hon får syn på en kommer man till insikt vart på skalan man ligger. Det är när självinsikten kommer ifatten som man blir less på skiten och går hem.

Den som raggar gör ju inget fel det är ens egna hjärna som inser hur trashig situationen är. Det finns tyvärr lite variationer på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in