2013-10-23, 18:12
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nmd241
haha det går självklart bra ändå

Ansökt till erat crew dock enbart 23 bast men med en röst likt en 70 årig whiskeypimplande ciggarrökande pensionär med pacemaker!
Citera
2013-10-23, 18:16
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Jag kör race. Down the Drain är klockren för snabba pengar (som sagts minst 10 gånger i tråden)

Jag fick precis ihop till min Entinity XF tack vare DTD. Finns säkert bättre sätt men vad vet jag.

EDIT: Någon som använt sig utav Lamars personrån? Jag har testat 2-3 gånger men aldrig fått en krona då personen "inte har några pengar". Jag vet att personerna jag har försökt råna satt in pengarna på banken, men är det någon här som lyckats få en jackpott med denna metod?

Polaren testade det på mig när jag hade 5000 i fickan och typ millen på kontot. Kom en kille springandes i "mason mask" och högg mig i ryggen. Förlorade ca 130 spänn som rånare sedan behöll själv, d.vs polaren som beställde jobbet fick inte en krona.
Citera
2013-10-23, 18:32
Medlem
Jag(bajsaren_akalla), Vfloaded och Knimme softade hemma hos knimme och drack lite whisky innan vi gjorde stan osäker

http://postimg.org/image/mzcucoqjb/
Senast redigerad av weebejsFB 2013-10-23 kl. 19:03.
Citera
2013-10-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Jag, Vfloaded och Knimme softade hemma hos knimme och drack lite whisky innan vi gjorde stan osäker

http://postimg.org/image/mzcucoqjb/
Va så jävla kul! Bästa skratten i detta spelet hittils! Måste vi göra om, lirar efter 19 idag hela kvällen.
/Knimme
Citera
2013-10-23, 19:03
Medlem
kuktomtes avatar
Haha fan vad jag älskar den där helikoptern med krok på som man kan plocka upp bilar med.
Jag åkte runt och bilbombade folk lite random och även om det sällan var så att man träffade någon så var sjukt roligt att höra alla kommentarer.
"What? Where did that come from?!?"
Citera
2013-10-23, 19:06
Medlem
läramighackas avatar
Köpte den dyraste lägenheten med 10-bilars garage men fick ingen bil. Vet någon om man ska göra något speciellt eller?
Citera
2013-10-23, 19:08
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Köpte den dyraste lägenheten med 10-bilars garage men fick ingen bil. Vet någon om man ska göra något speciellt eller?

Varför skulle du få en bil? inte så att du får en bil så fort du köper en parkeringsbiljett?
Citera
2013-10-23, 19:08
Medlem
läramighackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Varför skulle du få en bil? inte så att du får en bil så fort du köper en parkeringsbiljett?
Kanske bara jag som har förstått det fel men massa vänner har sagt att dom fick med en bil när dom köpte lägenhet/garage
Citera
2013-10-23, 19:26
Medlem
rasmusens avatar
Citat:

Nja, man får inte en bil automatiskt. Dock kan du få en bil gratis om du var tidig med att köpa spelet. Den hittar du på den där dyra bilhemsidan näst längst upp till vänster, står "free" under den. Ganska fet bil faktiskt..
Citera
2013-10-23, 19:26
Medlem
Citat:
Kanske bara jag som har förstått det fel men massa vänner har sagt att dom fick med en bil när dom köpte lägenhet/garage
Om du joinar Social Cub så får du en bil gratis och om man ska få den så måste man ha garage. Och för att få bilen går du genom mobilen och till bilköparstället och så står det där FREE på RH8:an.
Citera
2013-10-23, 19:28
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:

Legendary motorsports -> Elegy whatsitsname är gratis när man har garage.
Citera
2013-10-23, 19:44
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Va så jävla kul! Bästa skratten i detta spelet hittils! Måste vi göra om, lirar efter 19 idag hela kvällen.
/Knimme
Jävligt inbjudande men lirar ni Xbox?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in