2013-10-23, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Bankdonationer är anonyma tack vare banksekretessen.
Uppgifterna som AB kom över är via Paypal.

Inte riktigt sant om jag inte har fel. Har för mig att Handelsbanken gav ut uppgifter om de som subventionerade Exponerat.
Citera
2013-10-23, 15:58
Medlem
Hojdens avatar
Blir ett par extra hundringar idag, länge leve yttrandefriheten.
Citera
2013-10-23, 16:00
Medlem
Fula Gubbens avatar
Jahapp, några hundralappar donerade till Avpixlat, första gången jag gör detta. Tack för tipset, Aftonhoran.

Gör samma sak du med!
Citera
2013-10-23, 16:00
Moderator
Fear2bes avatar
Nyss så var det lågutbildade bönder som gav sitt stöd...

Aftonbladet alltså. Upphör aldrig att bli förvånad. Det är tidningen man vänder sig till när man är ute efter att få sig ett gott skratt - som lätt kan fastna i halsen av förskräckelse. Kan ju tycka att det är modigt av dem att förespråka de ganska extrema åsikter de predikar, trots att jag definitivt inte håller med dem.
Citera
2013-10-23, 16:01
Medlem
Fina Gubbens avatar
Förstår inte vad aftonbladet håller på med. Dom måste väl ändå inse att detta bara är kontra-produktivt för det dom vill uppnå? Varför skapar inte Avpixlat ett konto utomlands som blir svårare för aftonbladet/expo att kolla upp?
Senast redigerad av Fina Gubben 2013-10-23 kl. 16:05.
Citera
2013-10-23, 16:02
Medlem
Moixas avatar
Svensk media slår idag något sorts rekord i oduglighet med sina starka bidrag från Cecilia Uddén och Aftonbladet. Man slutar uppenbarligen aldrig att förvånas över hur bottenlös våra journalisters inkompetens egentligen är.
Citera
2013-10-23, 16:07
Medlem
Aftonbladet - Lars Johan Hierta vänder sig i plågor i sin grav när han ser hur den svenska pajaskåren av PK-indoktrinerade miljöpartisvurmande låtsasjournalister gräver fram sina "avslöjanden" och grymma scoops. Att den svenska journalistkåren har lägst förtroende bland alla yrkeskategorier i Sverige är inte särskilt konstigt med tanke på dreven man skapar av ingenting idag. Den lilla sfären med ryggdunkande likatyckare börjar krympa allt mer och då drar man desperat i nödbromsen och skapar rubriker av ingenting - förhoppningsvis är det redan för sent och jag ska personligen njuta när skutan sjunker likt en sten.

Aftonbladet och övrig regimtrogen media åtnjuter ju enorma bidrag av staten medan alternativmedia får kämpa sig fram trots motvind och ständiga slag ifrån Jan Helin och hans kumpaner.

Förtroende för olika yrkeskategorier

http://www.mynewsdesk.com/se/fastighetsbyran/pressreleases/laagt-men-oekat-foertroende-foer-fastighetsmaeklare-857335

http://www.gu.se/digitalAssets/1360/1360239_f--rtroende-f--r-olika-grupper---lennart-weibull.pdf
Senast redigerad av Janne-Kurt 2013-10-23 kl. 16:12.
Citera
2013-10-23, 16:11
Medlem
Ja då har jag höjt Donationen i dag,
slaskmedia är en sorglig historia
Citera
2013-10-23, 16:13
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Varför är bosniaker så jävla gnälliga? Aldrig hör man serber, kroater eller montenegriner böla. Ni är ju fd Jugoslaviens judefolk

Så du tycker inte vi borde hänga ut dessa idioter som stödjer hatsajter? Vilken rutten människa du är som försvarar dem. Du kanske även tycker pedofili är okej, din sjuke jävel....
Citera
2013-10-23, 16:15
Medlem
Me4Victorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Jahapp, några hundralappar donerade till Avpixlat, första gången jag gör detta. Tack för tipset, Aftonhoran.

Gör samma sak du med!
japp, donerade för första gången jag också. Kan en snål och fattig student donera så kan alla. Det här odemokratiska beteendet ska straffas.
Citera
2013-10-23, 16:18
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Förstår inte vad aftonbladet håller på med. Dom måste väl ändå inse att detta bara är kontra-produktivt för det dom vill uppnå?

AB är medvetna om gratisreklamen och det finns en hel del andra långsiktiga skäl bakom det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Varför skapar inte Avpixlat ett konto utomlands som blir svårare för aftonbladet/expo att kolla upp?

För att personerna bakom Horpixlat är ett gäng amatörer.

Samtidigt är det inte riktigt så enkelt och det är få som vill ha något att göra med den här hatsajten.

Skyddet kan t.o.m. i många fall vara sämre utomlands mot att uppgifter kommer på vift.
Citera
2013-10-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Man gör en överföring direkt från sitt eget bankkonto till deras.

Nä det är ett värdelöst försök att skrämma folk från att skänka pengar till alternativa medier.
"FARLIGT" Farligt för vem då? Den nuvarande regeringen är farlig för svenskarna.

Som tur är så är Aftonbladet svagt och tandlöst. Ingen av docentens kompisar kommer veta att den har skänkt några pengar ens om namnet hade stått där för det är ingen av dem som läser Aftonbladet. Det är Lasse 62 år som står vid det rullbandet som köper Aftonbladet.

Läs och citera hela mitt inlägg istället för en rad. JAG tycker inte det är farligt. men Aftonbladet vill skrämmas med att det är farligt. Jag tycker det är mycket bra. Som jag skrev så är korken ur flaskan. Se på Front National i Frankrike. Klart
att Aftonbladet är rädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in