2013-10-23, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasssa
Hur reagerar ni killar på kåta kvinnor? Tycker ni att vi är av tändande för att det blir för lätt eller tycker ni det är sexigt? Om en tjej kommer fram, trycker upp er mot väggen och säger "ta mig!"? Eller när killen typ står och lagar mat så kommer man och knäpper upp byxorna och suger av, gillas?

Har varit med om det några gånger. Är du en tjej jag blir attraherad av så JA, då är det sjukt mysigt! Är du en tjej som jag har mindre intresse för kan det vara lite störigt, fortfarande smickrande, men jag kommer att visa att jag inte vill något sexuellt.

Så om du är en tjej som gör så, keep doing it! Men välj den kille du känner att du har fått positiva signaler från, annars kan det sluta med att du går utan.
Citera
2013-10-23, 08:44
Medlem
Kåta kvinnor e ecklit

Domm borde fatta att vi MEN inte gilar kladdiga geggveck i annsiktet.

Tacka vet ja en redig ståkuk!
Citera
2013-10-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92
Bög.

Gött är det. Finns inget bättre.

Mvh

Långt ifrån bög. Jag älskar kvinnor. Tycker dock vissa kan bli överdrivna och då blir man faktiskt avtänd. Kvinnor ska fortfarande vara kvinnor och inte försöka vara män. Med det menar jag inte att jag gillar tjejer som ligger helt still men när tjejer försöker "knulla mig" så blir jag jävligt avtänd.
Citera
2013-10-23, 15:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Långt ifrån bög. Jag älskar kvinnor. Tycker dock vissa kan bli överdrivna och då blir man faktiskt avtänd. Kvinnor ska fortfarande vara kvinnor och inte försöka vara män. Med det menar jag inte att jag gillar tjejer som ligger helt still men när tjejer försöker "knulla mig" så blir jag jävligt avtänd.

En tjej som är kåt och visar att hon vill knulla är en man???
Citera
2013-10-23, 15:41
Medlem
Mayahexs avatar
Jag är en fräsch kvinna som levt med samma man i snart 20 år, gift de fem senaste.... jag är kåt ofta och vill gärna , men får ingenting av mannen hemma sen 5 år tillbaka..... min älskare däremot uppskattar en kåt kvinna och blir lika upphetsad av det, som jag av att se hans erektion när vi ses...
Citera
2013-10-23, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Att kvinnor blir kåta på män med makt och pengar är omvittnat.
Är nog snarare så att det blir syftningsfel som inte riktigt greppas. Pengarna och makten i sig är inte upphetsande, nej. Däremot kan man vara rätt säker på att det är en driftig man om han "lyckats=skaffat sig pengar och makt". Driftig man är mer upphetsande än en som nöjer sig med att pilla sig i naveln...

Jag har ännu inte mött den man som tackat nej till mina inviter eller när jag visat att jag är kåt.
Citera
2013-10-23, 15:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahex
Jag är en fräsch kvinna som levt med samma man i snart 20 år, gift de fem senaste.... jag är kåt ofta och vill gärna , men får ingenting av mannen hemma sen 5 år tillbaka..... min älskare däremot uppskattar en kåt kvinna och blir lika upphetsad av det, som jag av att se hans erektion när vi ses...

Han slutade ha sex med dig samtidigt som ni gifter er???
Citera
2013-10-23, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Han slutade ha sex med dig samtidigt som ni gifter er???

Haha tänkte samma sak.
Du får säga till din man Mayahex att det är tänkt att man ska börja knulla på bröllopsnatten och inte lägga av.
Citera
2013-10-23, 16:30
Medlem
f1NKLs avatar
Om det är i ett förhållande inga problem alls! Då är de jävligt nice !

Men är det utanför ett förhållande så beror de på om hon ser bra ut eller inte. Är hon snygg så inga problem. Men hade inte gjort nå utan kondom, då dom oftast brukar va riktigt slyniga.. Sen beror de på hur på dom är också. Är dom för på så äre ett nej där också. Vissa av dom hade ja också sagt nej till om ja vet hur slyniga dom är. Och är dom fula så nej

Så utanför relation : Lagom kåta. inte för mycket.
I relation : kör på ;D
Citera
2013-10-23, 17:41
Medlem
Mayahexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha tänkte samma sak.
Du får säga till din man Mayahex att det är tänkt att man ska börja knulla på bröllopsnatten och inte lägga av.
eller hur?!! couldn't agree with you more!
Citera
2013-10-23, 17:42
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahex
eller hur?!! couldn't agree with you more!

Varför gifte han sig med dig om han inte gillar din kåta stil? Och vad fick dig att gifta dig??
Citera
2013-10-23, 21:07
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Är nog snarare så att det blir syftningsfel som inte riktigt greppas. Pengarna och makten i sig är inte upphetsande, nej. Däremot kan man vara rätt säker på att det är en driftig man om han "lyckats=skaffat sig pengar och makt". Driftig man är mer upphetsande än en som nöjer sig med att pilla sig i naveln...

Jag har ännu inte mött den man som tackat nej till mina inviter eller när jag visat att jag är kåt.

Pengar och makt brukar följas åt, och även om en del kvinnor inte attraheras sexuellt av någondera är väl det snarare undantag än regel inbillar jag mig ? Håller med dig om att lyckas i livet = skaffa pengar = maktmedel, där just driftigheten är den sexuellt upphetsande faktorn som får en kvinna att öppna sig som en blomma. Om driftigheten hos mannen ifråga begränsat sig till att ha masat sig iväg till en spelbutik och haft turen att kamma hem nåt stort inklusive Jack Pot misstänker jag att denne man kommer att fortsätta pilla sig i naveln - pengarna gör honom varken driftigare eller till ett åtråvärt sexobjekt.

Fetat - gäller det här "säkra kort", dvs män du är bekant med, eller även män du aldrig träffat förut ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in