2013-10-22, 09:51
Bannlyst
Nej usch kvinnor ska vara okåta och torra som fnöske annars får man proppa löv i fittan på henne afrikan-style.
Skämt å sido så antar jag att vi pratar om ens flickvän och då är såklart en konstant fuktighet att föredra även om det här kvinnogriseriet med att suga av män i köket känns väldigt tveksam ut ett genusperspektiv, vad gör han ens där?

Generellt jättekåta kvinnor däremot är väl mysiga på sitt sätt men inget man skulle vilja ha som flickvän då hålla fittan i styr inte direkt är deras styrka.
Citera
2013-10-22, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Nej usch kvinnor ska vara okåta och torra som fnöske annars får man proppa löv i fittan på henne afrikan-style.
Skämt å sido så antar jag att vi pratar om ens flickvän och då är såklart en konstant fuktighet att föredra även om det här kvinnogriseriet med att suga av män i köket känns väldigt tveksam ut ett genusperspektiv, vad gör han ens där?

Generellt jättekåta kvinnor däremot är väl mysiga på sitt sätt men inget man skulle vilja ha som flickvän då hålla fittan i styr inte direkt är deras styrka.
Hallå här....Anar jag en viss svartsjuka som kryper fram....En kvinna som är poppis hos männen är väl grejjer....
Citera
2013-10-22, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jervejint
Hallå här....Anar jag en viss svartsjuka som kryper fram....En kvinna som är poppis hos männen är väl grejjer....

Haha ja jag vet inte direkt om jag hänger med på din logiska linje här men problemet är trohet så svartsjuka vet jag inte riktigt hur du fick ihop det med.
Citera
2013-10-22, 13:24
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag älskar kåta kvinnor! men det är väl bara för att jag är en sådan själv.

Du har nog de flesta män med dig där Fast självklart finns det rätt tid och plats för sånt också.
Citera
2013-10-22, 15:44
Medlem
thestalkerdudes avatar
Va fan är det för en fråga? Självklart man gillar kåta kvinnor! Speciellt om dom bara flyger på en utan att man behöver uppvakta dom med dyra drinkar och kassa raggningsrepliker!
Citera
2013-10-22, 16:34
Medlem
nicodeas avatar
Ju kåtare desto bättre :P
Citera
2013-10-22, 17:35
Medlem
Basfrostens avatar
Vem tycker INTE om kåta kvinnor?
Citera
2013-10-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicodea
Ju kåtare desto bättre :P
Då blir du nog glad att höra att jag har funnit ett sätt som får dom att bli kåta, pengar!
Citera
2013-10-22, 18:42
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av random42
Då blir du nog glad att höra att jag har funnit ett sätt som får dom att bli kåta, pengar!

Nu får du fan i mig förklara på vilket sätt pengar skulle kunna göra mig kåt!!
Citera
2013-10-23, 00:48
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av random42

Att kvinnor blir kåta på män med makt och pengar är omvittnat.
Citera
2013-10-23, 00:49
Medlem
När kvinnor blir "för" kåta blir jag avtänd och äcklad. Det är faktiskt vidrigt.
Citera
2013-10-23, 00:55
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
När kvinnor blir "för" kåta blir jag avtänd och äcklad. Det är faktiskt vidrigt.

Bög.

Gött är det. Finns inget bättre.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in