2013-10-23, 15:04
Medlem
FrozenFists avatar
Jag tycker vi borde ta och hänga ut dessa jävlarna! Då, OCH ENDAST DÅ, kanske de lär sig att det är fel att stödja hatsajter som Avpixlat.
Senast redigerad av FrozenFist 2013-10-23 kl. 15:31.
Citera
2013-10-23, 15:04
Medlem
Runepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Antidemokraternas fula tryne. Bra att Avpixlat kommer göra en polisanmälan.

Det positiva med det här är att det bekräftar att inte bara "bondläppar" röstar på SD.

Trodde de slutat med dumheterna att påstå att det endast är lågutbildade vita män röstar på SD. Måste skära sig rejält när invandrare som är läkare letat sig in i den gruppen. 15% av Sveriges befolkning är inte lågutbildade men de kan bli när somalier ökar i antal.
Citera
2013-10-23, 15:07
Medlem
Det verkar som att Avpixlat borde skicka tackkort till Aftonbladet efter det här. De kommer väl slå insamlingsrekord idag...
Citera
2013-10-23, 15:15
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Det verkar som att Avpixlat borde skicka tackkort till Aftonbladet efter det här. De kommer väl slå insamlingsrekord idag...

Skatteverket hälsar och tackar hjärtligt för alla donationer.

Blir det så att det hamnar på Ekeroths ansvar -såsom skedde förra året- med tanke på att det inte verkar föras någon bokföring och betalas ut svarta löner lär säkert 95 % av dessa donationer gå till skatter, avgifter, moms, skattetillägg m.m.

Så skänk på bara.

Undra om dom som betalar är medvetna om detta?
Citera
2013-10-23, 15:20
Medlem
Busstations avatar
Aftonbladets åsiktsfrihetshat visar sig tydligt nu. Dom försöker genom att hänga ut personer som dödsknarkarnazister offentligt få folk att sluta engagera sig i frågor som pressen inte vill ska komma på tal. Frågan som bör ställas i detta läge är: är det verkligen någon som bryr sig om detta? Kommer folk utanför rödvinsvänstern bry sig det minsta?

Lustigt förövrigt att alla inte vara arga och förvirrade unga män utan någon utbildning. Det är vad jag har blivit lärd.
Citera
2013-10-23, 15:22
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Aftonbladets åsiktsfrihetshat visar sig tydligt nu. Dom försöker genom att hänga ut personer som dödsknarkarnazister offentligt få folk att sluta engagera sig i frågor som pressen inte vill ska komma på tal. Frågan som bör ställas i detta läge är: är det verkligen någon som bryr sig om detta? Kommer folk utanför rödvinsvänstern bry sig det minsta?

Lustigt förövrigt att alla inte vara arga och förvirrade unga män utan någon utbildning. Det är vad jag har blivit lärd.

Det visar vilka om gillar SD, inte är det nassar inte. Tycker fulmedia verkar pressad nu.
Citera
2013-10-23, 15:22
Medlem
Tveksamt om det kan klassas som åsiktsregistrering.

Avpixlat är inte direkt kopplat till något parti (även om alla innerst inne vet att det är en SD-tidning). De bara "råkar" ha ganska vinklade artiklar om just integration och invandring.
Skulle det vara åsiktsregistrering om man avslöjade vilka som donerade pengar till den pro-socialdemokratiska tidningen Aftonbladet? Skulle knappast tro det.

Däremot kan det väl kanske falla under förtal(?)
Eller kanske industrispionage?
Något är det säkert ett brott mot, men det är nog inte åsiktsregistrering.

Jag ogillar SD, men det är helt klart mycket lågt av Aftonbladet. Fan, inte ens deras mest inbitna läsare kan ju tycka att detta är okej.
Senast redigerad av Daudodidi 2013-10-23 kl. 15:25.
Citera
2013-10-23, 15:27
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Så skänk på bara.

Det skall jag göra. Ditt konto här på FB är ganska profilerat anti-avpixlat, så jag förstår varför du försöker förhindra folk från att donera.

Men verkligheten är mycket enkel: Utan donationer stannar Avpixlat. Antingen av tekniska skäl, eller att skribenterna och skaparna tappar motivationen.

Detta vill inte jag skall hända. Därför donerar jag och många andra gladeligen.
Citera
2013-10-23, 15:29
Medlem
Svennisens avatar
AP borde möjliggöra för bitcoin-donationer. På så vis kan de som är rädda för att bli relaterade med AP donera så mycket de vill helt anonymt.

Citera
2013-10-23, 15:30
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Jag tycker vi borde ta och hänga ut dessa jävlarna! Då, OCH ENDAST DÅ, kanske de tänker sig för näste gång de ska donera till hatsajten Avpixlat.

De som ska hängas ut är vänsterbanditer som springer runt i rånarluvor.

Citat:
Ursprungligen postat av Svennisen
AP borde möjliggöra för bitcoin-donationer. På så vis kan de som är rädda för att bli relaterade med AP donera så mycket de vill helt anonymt.

Låter man bli att donera för man tror man ska bli "uthängd" så är man en mycket feg liten stackare.
Senast redigerad av gavlip 2013-10-23 kl. 15:32.
Citera
2013-10-23, 15:31
Medlem
Snapcounts avatar
Jasså..

Är jag den enda som tänker på att Expo eller Afa kommer att få ta del av namnen ?
Citera
2013-10-23, 15:33
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennisen

Bankdonationer är anonyma tack vare banksekretessen.
Uppgifterna som AB kom över är via Paypal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in