2013-10-21, 04:03
Medlem
En tanke: Möblerna i den nya lägenheten, kan de vara från ett flyttbidrag hon sökt? Kanske hon sökt fonder för schizofrena/psykiskt sjuka och fått en summa? Ibland kan man få uppåt en 10 lax från sådana fonder.
Citera
2013-10-21, 08:41
Medlem
EttNypons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
En tanke: Möblerna i den nya lägenheten, kan de vara från ett flyttbidrag hon sökt? Kanske hon sökt fonder för schizofrena/psykiskt sjuka och fått en summa? Ibland kan man få uppåt en 10 lax från sådana fonder.

Då hade hon väl sagt det istället för att undvika frågorna helt... Skrev en kommentar nyligen och frågade om stipendiet men hon publicerade den aldrig.
Citera
2013-10-21, 13:15
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
V säger:
Hehehe, det där känner man igen med makaroner o ketchup för att få ihop sitt hem. Men vet du vad? Det är SÅ värt det för man blir både fin i kroppen och får ett snyggt hem.

Älskar hennes fans!!!!!!!! "Fin i kroppen". LOL. Trodde inte folk åt "makaroner och ketchup" längre utan att det var studentjargong alternativt en tonårings bild av hur livet utanför föräldrahemmet ser ut. Man kan ju äta relativt näringsrik och god mat även om man har dåligt med pengar, handlar bara om tid och engagemang.
Citera
2013-10-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Älskar hennes fans!!!!!!!! "Fin i kroppen". LOL. Trodde inte folk åt "makaroner och ketchup" längre utan att det var studentjargong alternativt en tonårings bild av hur livet utanför föräldrahemmet ser ut. Man kan ju äta relativt näringsrik och god mat även om man har dåligt med pengar, handlar bara om tid och engagemang.

"Fin i kroppen"?? Av makaroner och ketchup.... Ja, om den där Bernyanen i så fall menar att man blir undernärd och därmed "smal" av att äta sån näringsfattig föda så visst. Men är man "fin" då, det är ju en smakfråga.
Fast Berny är aldrig smal utan jämt blekfet om hon så lever endast på keso, och anledningen till det är spritfetma och slapp muskulatur. Hon kan predika om sina "långa promenader" bäst hon vill, vilket jag för övrigt tror vad jag vill om. Men hon har oavsett sina vandringar ingen som helst styrka i kroppen. Faktum är att Bernys armar aldrig i hela hennes liv lyft nåt tyngre än en spruta och en spritflaska, och det tyngsta hennes ben har ansträngt sig är grisöron plockade med foten. Och då blir kroppen därefter. Men tur att hennes fans tycker hon är "fin" i alla fall. För att inte tala om alla män det finns som "vill ha hennes kropp"!
Citera
2013-10-22, 08:28
Medlem
"Bernyan"
Citera
2013-10-22, 14:31
Medlem
Kardnialvokals avatar
Verkligen otroligt hur snabbt den här tråden stagnerar så fort Bönans uppdateringar glesas ut. Hon hade kunnat döda den här tråden på mindre än en månad om hon verkligen velat det. Personligen hoppas jag hon hittar en ny bensoknaprande glitterphlikka of the week snart och börjar kröka till det igen. Det är så tråkigt när hon tänder ljus, dricker té och ser på film hela dagarna.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-10-22 kl. 14:34.
Citera
2013-10-22, 15:21
Medlem
Det verkar ju som att hela "Opus Dei barndomen...." endast var totalt påhitt/"psykos"(?).
För hon har helt slutat skriva om detta när det förut var med var och varannan mening.
Hur kommer det gå med förlaget och boken? Om jag inte minns fel så har Berny en skuld
till det förlaget som skulle publicera boken och skulden skulle betalas av med hjälp av
intäkterna boken generar. Borde hon rimligtvis be hennes anhöriga offentligt om ursäkt
för allt detta påhitt?
Citera
2013-10-22, 21:50
Medlem
shittingbrickss avatar
Senaste uppdateringen på Facebook:

Citat:
Ett glas vin. Massage. Och film

Kommentarer på detta? Kom igen... Ni vet att ni vill.
Citera
2013-10-22, 22:22
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Senaste uppdateringen på Facebook:

Kommentarer på detta? Kom igen... Ni vet att ni vill.

TRANSLATION: Ett glas vin ( plus några andra drinkar )- sex ( eller någon form av erotisk massage av en manlig vän;*) och lite film.
Citera
2013-10-23, 04:21
Medlem
Så "Bernyanskt av dig" "Äh, var inte så Bernyansk!"

(Yes, I had to go there.)

Ser att hon själv tagit efter uttrycket, hon tyckte nog det var lika roligt som jag gjorde.

..vad ni är Bernyanska! *Håller sig frenetiskt från skratt*
Citera
2013-10-23, 09:30
Medlem
Kollade igenom Bernys Facebook. Hennes uppdateringar:

Berny Pålsson
måndag kl. 12:31 ·
Jag ska ha läkarsamtal idag. Jag orkar bara inte.

(Och vad i helvete blir man inte förvånad över det för, lata slappa jävla slöf***a.)

kommentarer till ovanstående:
Berny Pålsson: vill ligga hemma och mysa och se på film och ta hand om theus
måndag kl. 12:34

A****** C***** ******n
Tror du skulle njuta mer av Theusmys efter läkarsamtalet, för då har du utmanat dig själv och vunnit
måndag kl. 13:18

(Ja, naturligtvis. Berny UTMANAR sig själv genom ett random jävla läkarsamtal och är en VINNARE om hon klarar av det....)

Ny uppdatering:Berny Pålsson
måndag kl. 20:45 ·
Hey. Jag struntar i läkarsamtalet. Nu är det orange is the new black som gäller...
Berny Pålsson

(Ja men, naturligtvis sket Bjärndöd i läkarsamtalet! Tv är ju mycket roligare. Så gick det med att ta ansvar och vara vuxen, duktig och ordentlig.)

måndag kl. 20:46 ·
Har kollat på orange is the new black i typ sex timmar idag.

(Herregud. Vilket liv. Jag blir bara så jävla less på människan. Jag var frestad att ringa upp henne och skrika att "res dig upp ur soffan och gå till läkarsamtalet som det är planerat för i helvete!")

Citera
2013-10-23, 11:51
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ja, naturligtvis. Berny UTMANAR sig själv genom ett random jävla läkarsamtal och är en VINNARE om hon klarar av det....

Fast iofs... Klart det blir att hon utmanar sig själv, det skulle ju vem som helst göra som inte "klarar av" eller "orkar" med lättaste syssla. Jag försvarar inte Bernys beteende, ger bara en annan synvinkel. En person som alltså inte tror den klarar av en syssla, men försöker ändå, det blir ju en utmaning. Det gäller ju knappast Berny då hon inte har monopol på att må dåligt.

Att vara sjuk är något jag kan relatera till och ibland ÄR det faktiskt för jävla jobbigt att gå någonstans utanför dörren. Men skiter man i en läkartid för att man inte orkar så är det väl ändå lite konstigt att man orkar umgås, se på film och dricka vin.

Att peppa någon som mår dåligt att faktiskt gå till sitt läkarsamtal och gosa med hunden EFTERÅT eftersom hon då skulle (vad jag förstår det som) njuta av det mer är inget fel i sig, det hade jag nog också försökt säga till en vän som försöker slippa ansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in