2013-10-22, 16:51
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
så om man inte har nå pengar att modda bilar för så har man ingen chans att vinna race alltså? bra spel.

så behöver man vinna massa race för att kunna köpa bättre motor....hur fan ska man kunna vinna när alla andra man möter redan har bästa sakerna?

rockstar har gjort så att man verkligen _MÅSTE_ spela med en kompis och vinna varannan för att kunna låsa upp bättre mods till bilarna.
Du måste ju inte spela race?
Citera
2013-10-22, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raverlily
Vet inte vilken av GTA tråden som mina frågor passar i, lägger det här.

Jag har börjat intressera mig mycket för börsen i GTA V och har precis förstått mig på hur det fungerar, både på Xboxen och på Rockstars Hemsida.

Hur som helst så har jag några frågor.

1. Kan man köpa/sälja genom rockstars hemsida? ("http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq")

2. När jag för första gången gick in på hemsidan så hade jag inga aktier i något företag men det stod ändå att jag hade 62 000 units på AMU, men som sagt så ser jag inte detta in-game. Hur kommer detta sig och varför har jag en investering där? (Jag har kollat att det är rätt konto, alla mina nya investeringar visas direkt).

Du får nog ett bättre svar i den officiella GTA V-tråden och inte Online-tråden då börsen inte ens funkar i online.
Citera
2013-10-22, 18:29
Medlem
Deferos avatar
Hur kommer det sig att man ibland får dubbelt så mycket som andra när man gör samma uppdrag med flera?
Citera
2013-10-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Hur kommer det sig att man ibland får dubbelt så mycket som andra när man gör samma uppdrag med flera?

Har väl att göra med att dom har gjort uppdraget innan och får bara halva summan efter det?
Citera
2013-10-22, 18:42
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Du får även mer av att göra jobb med crewmembers.
Citera
2013-10-22, 18:46
Medlem
[SIC]s avatar
Nån som är med i flera crews?
Fick en inbjudan till ett relativt litet crew av en med level 124 tror jag och det kan ju vara nice att farma upp lite med dom men helst vill jag ju köra mitt egna, alternativt göra en ny gubbe för det teamet då slot #1 fortfarande ekar tomt

EDIT: Förtydligande alltså hur byter mellan dom?
Citera
2013-10-22, 18:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45791795]Nån som är med i flera crews?
Fick en inbjudan till ett relativt litet crew av en med level 124 tror jag och det kan ju vara nice att farma upp lite med dom men helst vill jag ju köra mitt egna, alternativt göra en ny gubbe för det teamet då slot #1 fortfarande ekar tomt

EDIT: Förtydligande alltså hur byter mellan dom?
Gå in på Social Club, navigera till Crews och välj "Mark as active" på det Crew du vill representera.
Citera
2013-10-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuktomte
Håller med, både snabbt och lätt förtjänta stålar (och RP). Sen är det ett rätt roligt race också när man är många för det är så jävla lätt att klanta sig så bilar brukar flyga åt alla håll
Leder man "för tidigt" är chansen jävligt stor att man ändå kommer sist i mål

Ja om man kör bättre än alla andra och catchup är aktiverat.
Kör man som en sopa har man rätt stor chans att vinna.
Citera
2013-10-22, 20:03
Medlem
tradarwilles avatar
Vad tycks om nya bilen?

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5993/ZQclFX1Bgki7JY4DynSUvg/0_0.jpg

Flashbacks logga är på g!

/Tradarwille
Citera
2013-10-22, 20:03
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
OnT: Ang alla problem många verkar ha som spyr ut sig både det ena och det andra, så kan jag tillägga att jag blev av med en gubbe en vecka efter det släppts, efter det har jag inte haft några problem alls i stort sett.

Får saving failed och molnproblem någon gång då och då men absolut inget som får mig att börja gråta och lämna tillbaka spel.
Skönt att det faktist fungerar bra just nu, väldigt sällan det krånglar. Tycker också att det var lite överdrivet gnälligt första veckan, alla var medvetna om att det var ostadigt och att karaktärer försvann.

Känns nästan lite överdrivet att R* ger ut 500k till alla som spelat första veckan, men förståeligt att de känner att dom behöver trösta spelarna med tanke på hur mycket klagomål och gnäll det var där ett tag.
Citera
2013-10-22, 20:14
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
Vad tycks om nya bilen?

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5993/ZQclFX1Bgki7JY4DynSUvg/0_0.jpg

Flashbacks logga är på g!

/Tradarwille
Riktigt fet! Tillsammans med Sabre Turbo är Phoenix min favorit bland muskelbilarna.
Citera
2013-10-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Skönt att det faktist fungerar bra just nu, väldigt sällan det krånglar. Tycker också att det var lite överdrivet gnälligt första veckan, alla var medvetna om att det var ostadigt och att karaktärer försvann.
Det fungerar helt ok för mig, men det fastnar nästan alltid när jag slutar spela online, går ut i story för att sen gå online igen, så fastnar jag alltid på "skyview" på min egen lägenhet, sjukt störande!

Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Känns nästan lite överdrivet att R* ger ut 500k till alla som spelat första veckan, men förståeligt att de känner att dom behöver trösta spelarna med tanke på hur mycket klagomål och gnäll det var där ett tag.
Bara första veckan? Är väl hela oktober månad? Och det är lite sjukt, men som problemet jag har så visst om det är någon som börjar spela imorgon och det strular för så kan dom iaf få hälften av pengarna. Vi som vart med från första början ska ha allt. (fast det känns lite drygt nu när man har spelat upp på någorlunda hederligt sätt) :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in