2013-10-21, 20:05
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
så jävla dåligt att dom inte har missions som man kan rösta på när man är klar med ett mission. dom har bara massa jävla spelare mot spelare missions och resten är deathmatch och race.

så om man vill bara göra missions hela tiden så måste man gå ut i freemode efter varje mission och leta ett nytt men vill man köra deathmatch hela tiden så finns det alltid att rösta på efter varje match.

Detta håller jag helt med om, har stört mig på det också...
Citera
2013-10-21, 20:31
Medlem
Är det bara jag som tycker trimma bilen är värdelöst?
På min Elegy köpte jag turbon för 50k och nu kan jag inte trimma den nått mer. Kan inte få upp topfarten mer heller.
Dessutom när man kör race så följer ju inte turbon med i racet utan acceleration är ju på original igen?
Citera
2013-10-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Schyster Fusilade. Lika snabb som Lampadati Felon, fast bättre acceleration.
Om du är medlem på Social Club så kan du beställa en Annis Elegy RH8 alldeles gratis från Legendary Motorsport.
Skaffade precis Fusilade'n, innan jag läste detta.
Citera
2013-10-21, 20:55
Medlem
Är lite besviken på onlineläget. Borde finnas mer saker att göra, mer roliga aktiviteter.

Men ett tips för er som känner samma, är att när spelet går segt så är det dags för en toke
Citera
2013-10-21, 21:10
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundt
Är lite besviken på onlineläget. Borde finnas mer saker att göra, mer roliga aktiviteter.

Men ett tips för er som känner samma, är att när spelet går segt så är det dags för en toke

Håller med. Har tröttnat ganska rejält. Inte lirat på en vecka nu.
Citera
2013-10-21, 22:08
Medlem
basssees avatar
bara jag som får meddelandet "saving failed - unable to......."?
Citera
2013-10-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangar161
Booya! lvl 71 och således sista suspension upgrade till bilen

Suspension upgrades i spelet är jag missnöjd med. Varför går det bara att sänka bilar? Vill ju höja min pickup för fan
Citera
2013-10-21, 22:37
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Suspension upgrades i spelet är jag missnöjd med. Varför går det bara att sänka bilar? Vill ju höja min pickup för fan

Ger det någon speciell funktion eller det är bara för styling?
Citera
2013-10-21, 22:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Ger det någon speciell funktion eller det är bara för styling?
Enbart för styling.

EDIT: Tror jag åtminstone. Jag upplever att Grotti Cheetah ofta krockar med bl.a. trottoarkanter, medan exempelvis Truffade Adder aldrig gör det.
Grotti Cheetah är mycket lägre åtminstone i fronten än vad Truffade Adder är.
Jag har aldrig brytt mig om att kolla upp om det faktiskt stämmer.
Citera
2013-10-21, 22:42
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Enbart för styling.
Okej. Men jag har funderat på det. När man uppdaterar bilen. Så rör sig vissa egenskaper bara milli milli millimetrar för ett dyrt pris. Känns nästintill onödigt eller vad säger ni? Tror det är bromsen jag tänker på.
Citera
2013-10-21, 22:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Okej. Men jag har funderat på det. När man uppdaterar bilen. Så rör sig vissa egenskaper bara milli milli millimetrar för ett dyrt pris. Känns nästintill onödigt eller vad säger ni? Tror det är bromsen jag tänker på.
Jag brukar inte bry mig om bromsarna då jag tycker att bilarna redan bromsar på tok för snabbt även utan modifieringarna.
Om det rör sig om tävling kan dock även den minsta millimetern vara avgörande för hur tävlingen slutar.
Citera
2013-10-21, 22:46
Medlem
HestDrickaColas avatar
När man får sina 500k tänkte jag spendera på den lägenheten med finast utsikt - den med över stan. Har svårt att hitta den dock, vet någon vad den kostar? Tänkte även spara ihop till Vacca, någon som har några ord om den? Vad som helst: snabb, snygga dörrar, ful, äcklig, otrevlig, vresig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in