2013-10-20, 23:05
Medlem
Har någon hört något nytt i utredningen?
Känns ganska så tyst i den här tråden, särskilt när folk blir informerade om att följa topic och inte skena iväg.
Citera
2013-10-20, 23:58
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Har någon hört något nytt i utredningen?
Känns ganska så tyst i den här tråden, särskilt när folk blir informerade om att följa topic och inte skena iväg.
utredningen ???? de misstänkta har ju blivit omhäktade för att det behövs mer tid för utredningen , och kan tänka de misstänkta har stränga restrektioner både utåt och inåt ! såvida det inte yppas något ute bland folk ev rykte , men rykte brukar alltid bara vara rykte !
Citera
2013-10-21, 01:05
Medlem
Tror detta verkar som en kamp om, vem som ska god och inte i helhel.

De som ser verkligheten! Där helt utom alla ramarna att Mar*us eller Henri* knivmördat hans sysling och seda dumpat honom i en skogsdunge.

Har påstått än en gång i telefon.. Att han "släckt gabbe" det är bara en tidsfråga. Och bara som kan ses

Hoppas denna person stod för det.

Källa från närstående. . Fråga inte
Citera
2013-10-21, 01:10
Medlem
Om nu någon skulle ha sagt så, att man "släckt" någon - hur fan är man funtad om man uttrycker sig på det viset?

Det är ett liv vi pratar om
Citera
2013-10-21, 01:12
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srorku

De som ser verkligheten! Där helt utom alla ramarna att Mar*us eller Henri* knivmördat hans sysling och seda dumpat honom i en skogsdunge.

Har påstått än en gång i telefon.. Att han "släckt gabbe" det är bara en tidsfråga. Och bara som kan ses

Vem har påstått i telefon han "släckt gabbe" och till vem var samtalet till !
och om källan tiger är det som att skydda ev gärningsman !
Citera
2013-10-21, 03:30
Medlem
Danolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Vem har påstått i telefon han "släckt gabbe" och till vem var samtalet till !
och om källan tiger är det som att skydda ev gärningsman !

Helt hypotetiskt; Om en kompis berättar för mig om ett mycket brutalt brott, i detta fall ett mord/dråp som hans andra bästa kompis utförligen har berättat om, är jag (och min vän, endera har inte förhörts) verkligen skyldig enligt lag (under vilken isf) att informera grisen om detta?
Citera
2013-10-21, 10:17
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danoloco
Helt hypotetiskt; Om en kompis berättar för mig om ett mycket brutalt brott, i detta fall ett mord/dråp som hans andra bästa kompis utförligen har berättat om, är jag (och min vän, endera har inte förhörts) verkligen skyldig enligt lag (under vilken isf) att informera grisen om detta?
Vittne som tiger! och om då detta kommer fram vid en ev utredning kan i slutändan bli dömda till skyddande av gärnings man !
Citera
2013-10-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srorku

jag tänker inte ens bry mig om att fråga, de där är rent skitsnack från någon som vill verka insatt och gillar att prata skit.
om nu så är fallet att det är rätt gm så har aldrig detta sagts de kan jag sätta huvet på och att dessutom påstå att h skulle sagt de och över telefon tillråga på allt!! nej detta tror jag inte på.
Citera
2013-10-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
jag tänker inte ens bry mig om att fråga, de där är rent skitsnack från någon som vill verka insatt och gillar att prata skit.
om nu så är fallet att det är rätt gm så har aldrig detta sagts de kan jag sätta huvet på och att dessutom påstå att h skulle sagt de och över telefon tillråga på allt!! nej detta tror jag inte på.

Ne han borde ju lärt sig att inte berätta om sina mord på telefon, var ju så han åkte sist.

Kan du förklara hur du tidigare i denna tråden kunde påstå att Henke inte varit i lidköping ?
Du var ju 100% säker , nu är det ju så att det är 100% säkert att han var där !
Citera
2013-10-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arvidarvidsson1971
Ne han borde ju lärt sig att inte berätta om sina mord på telefon, var ju så han åkte sist.

Kan du förklara hur du tidigare i denna tråden kunde påstå att Henke inte varit i lidköping ?

kan bara säga att man känner tydligen ingen så väl som man tror.
Citera
2013-10-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danoloco

Det bör vara räknat som skydd av brottsling.???
Man skall nog vara skyldig att berätta grisen om det???!
Citera
2013-10-21, 20:22
Bannlyst
Citat:

Du menar att dumfan inte lärde sig något sen förra vändan?

Citat:

Synd att användaren Gracie:s inlägg blev raderat. Han hade ju suttit med Henke och, hen hade inte haft en allt för lätt tid på kåken. De brukade leka en lek med hen som hette örfilsleken.
Undrar just vad den gick ut på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in