2013-10-20, 22:45
Medlem
RoaldDahls avatar
Löfbergs Lila är jobbig bara för att låten är så töntig och för att killen sparkar med benen så fjolligt.
Citera
2013-10-21, 20:47
Medlem
freeriderXIIs avatar
IKEAs senaste reklamfilm med ett stökigt rum inger än inte precis någon lust till att handla.
Citera
2013-10-21, 23:26
Medlem
Zalandos reklamer går mig alltid på nerverna.
Citera
2013-10-23, 14:55
Medlem
_Strebers avatar
Jag ogillade ÖoB tidigare, oklart varför - men deras fullständigt idiotiska reklamfilmer har besannat alla mina tänkbara fördomar. Snubben som är frontfigur i filmerna påminner om någon jag ogillar.
Citera
2013-10-24, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
IKEAs senaste reklamfilm med ett stökigt rum inger än inte precis någon lust till att handla.

Precis min tanke! Jag sa just det till min snubbe när vi såg Ikeas reklam, att "det där rummet ser ju bara stökigt och rörigt inrett ut, inte fan blir man inspirerad av att handla där"!

Jag hatar också Coops reklamer, de första var nog rätt kul men nu märks det att de har slut på idéer och är desperata. "Pjupp-pjupp och kvackis-kyckling".... lägg av!
Citera
2013-10-24, 12:16
Medlem
Stör mig riktigt,riktigt mycket på "Det är mycket just nu" Ni vet, försvarets reklam, Försvaret är ju något bra, men fan gör inte så tjatig reklam, slår av stereon i bilen varje gång den kommer på
Citera
2013-10-25, 08:58
Medlem
aeons avatar
Den här reklamen för salami från GOL eller vad de nu heter. Jag blir skogstokig på det mongot till man som försöker sno en salamibit och tittar på tallriken samtidigt som han stönar "OJ"!

TA BORT!!!
Citera
2013-10-25, 09:55
Medlem
insectqueens avatar
Stephen Merchant skrev på Twitter för ett tag sen "I think I just saw the most pretentious commercial ever.." Kan bara hålla med den är fullstädigt vidrig, ville klösa ut mina ögon och sätta världen i brand när jag såg den...Pretentiös är bara förnamnet
http://www.youtube.com/watch?v=mEZPH_YoJhY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DmEZ PH_YoJhY&app=desktop
Citera
2013-10-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Den här reklamen för salami från GOL eller vad de nu heter. Jag blir skogstokig på det mongot till man som försöker sno en salamibit och tittar på tallriken samtidigt som han stönar "OJ"!

TA BORT!!!

Han är så jävla äcklig med sin röst och sitt kletiga utseende att mina tankar går till en jävla pedofil som försöker komma åt att tafsa på en unge och när han slutligen "får" det utbrister han i ett vällustigt "OOOJJJJ" samtidigt som han sprutar i byxorna....
Citera
2013-10-25, 22:58
Medlem
siggesagge1s avatar
Säkert nämnd tidigare...

Comviq reklamen med Mustafa och polisen. När dom sitter och drar arab ramsor och polisen framstår som en efterbliven idiot. Varför förlöjliga poliser?

Alla comviq reklamer är samma skit en svensk kärring går in och ska panta kattmat... babben dumförklarar kärringen..

En annan svensk tönt ska råna babben med en fejk pistol och blir påkommen...babben dumförklarar svensken...
Citera
2013-10-25, 23:09
Medlem
Omtanksams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggesagge1
Säkert nämnd tidigare...

Comviq reklamen med Mustafa och polisen. När dom sitter och drar arab ramsor och polisen framstår som en efterbliven idiot. Varför förlöjliga poliser?

Alla comviq reklamer är samma skit en svensk kärring går in och ska panta kattmat... babben dumförklarar kärringen..

En annan svensk tönt ska råna babben med en fejk pistol och blir påkommen...babben dumförklarar svensken...

Word. Tänk er omsatt situation, skulle bli förstasidor dagen efter. Kräks lite i munnen av detta multikulti pk skräp.
Citera
2013-10-26, 06:30
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen
Stephen Merchant skrev på Twitter för ett tag sen "I think I just saw the most pretentious commercial ever.." Kan bara hålla med den är fullstädigt vidrig, ville klösa ut mina ögon och sätta världen i brand när jag såg den...Pretentiös är bara förnamnet
http://www.youtube.com/watch?v=mEZPH_YoJhY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DmEZ PH_YoJhY&app=desktop

Ha, ha ! Pretto säger du? Den slog nån form av rekord där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in