2013-10-21, 10:32
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Fler missions. Bättre missions. Gärna några nya multiplayerfunktioner som Domoniation, Capture the flag eller liknande.

Nu när de ger ut pengar gratis, kunde de se till att ge ut nya hus/lägenheter så man hade något att spara upp till. Med tanke på hur stor GTA V världen är, så kunde man till och med låta spelare köpa deras privata ö.

Köpa en hangar på FLygplatsen? Köpa en plats i hamnen? Hur svårt är det att ordna?

Man skulle kunna köpa företag som i singleplayer. En aktiemarknad hade varit trevlig.

GTA V har blivit et bilspel, och ska man dömma det som bilspel, är det för jävligt.

En del av det du nämner kommer ju läggas till. Jag tror också på att spelet kommer utvecklas allteftersom. Det stora problemet idag är först och främst buggarna och serverstrulen. Därefter är det snarare spelarna, inte spelet, det är fel på. Funderade ett tag på hur det skulle vara om man faktiskt försökte efterleva 18-årsgränsen genom att man exempelvis var tvungen att validera genom ett kredit/bankkort. Nackdelen (och den är rätt stor) är säkerheten. Fördelen är att man skulle slippa en hel del förpubertala barn som enbart förstör spelupplevelsen.
Citera
2013-10-21, 10:33
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Jag har satt Radio OFF i settings, sedan när jag hostar loppet så sätter jag även där radio off. Likt förbannat så startar radion på någon "defaultkanal" när loppet startar. Sedan när jag kör min bil med radion manuellt avslagen så slår den på igen när jag kör ut ur LSC. När jag stjäl en bil så förstår jag att radion kan vara påslagen, mitt klagomål är att mina egna bilar automatiskt slår på en kanal där en brunstig afrikan stönar Nigga i rytm till något som påstås vara musik ...
Du kan stänga av all musik under settings, finns två spalter du kan sänka helt.. Miscellaneous och Music.
Citera
2013-10-21, 11:00
Medlem
nittionios avatar
Har någon något tips på hur man hittar folk när man har hostat ett race? Jag vet om auto-invite och att man kan invitea ifrån session men det kommer sällan någon.
Citera
2013-10-21, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nittionio
Har någon något tips på hur man hittar folk när man har hostat ett race? Jag vet om auto-invite och att man kan invitea ifrån session men det kommer sällan någon.

Jag brukar gå in i en full session och hosta därifrån, då skickas din invit ut till alla som var online på din senaste session.

Är det någon som vet om Rockstar har startat upp "Bad Sports Roams". Varenda en man träffar vill ju skjuta en på direkten. Blir idiot och snart får man väl själv börja panga på allt som rör sig fast man inte tjänar ett skit på det!
Citera
2013-10-21, 11:49
Medlem
Någon som fått sina 250K än?
Citera
2013-10-21, 11:53
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Loggade in, spelade en halvtimme. Ledsnade och stängde av.. Tröttsamt.
Loggade in, requestade min bil, mekanikern flippade och slog ihjäl mig. Han var odödlig och jagade mig till fots vart jag än respawnade. Hade skit kul
Citera
2013-10-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Loggade in, requestade min bil, mekanikern flippade och slog ihjäl mig. Han var odödlig och jagade mig till fots vart jag än respawnade. Hade skit kul
Haha asså, va? Måste fan prova detta.
Citera
2013-10-21, 12:11
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks

Mekanikerna ska man inte jävlas med

Jeg ringde efter min bil. Mekanikern kom, men av en eller annan orsak kunde han inte parkera bilen men körde bara fram och tillbaks framför mig.

Jeg gick fram till bilen, slängde ut mekanikern och kärde iväg. 3 stjärnor på direkten. För att 'sno' men egna bil.
Citera
2013-10-21, 12:18
Medlem
Har något jävla buggfel med mitt GTA V Online, började spela Online igår. (xbox 360)

Gjorde en gubbe och kom till level 4 tror jag det var, hann göra klart tutorial o for runt med en kompis o härja.

Sen skulle vi in o göra ett jobb o sen då quita jag från det jobbet då så jag skulle liksom tillbaka till "världen", då fick jag lov att starta om xboxet å då var gubben helt resetad, jag kunde spela utan tutorialen, men jag hade 36+12 i skott som man har från början, samt att jag var level 1, o alla pengar var borta.

Nu imorse gjorde jag en ny gubbe o gjorde klart allt de i början o ändrade till Story mode så jag ville se om gubben blev sparad den här gången, men nej. Gubben blev resetad.

Vad fan ska man göra? Vad händer? Har skrivit till Rockstar med o kolla om dom kan ta från nån backup..
Citera
2013-10-21, 12:35
Medlem
Har de släppt Heist ännu eller?
Citera
2013-10-21, 12:36
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Har de släppt Heist ännu eller?
Nej.
Citera
2013-10-21, 12:52
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Någon som fått sina 250K än?

Nej! De har inte börjat ge ut det ännu. De säger själva att de vill få bukt med alla dessa problem innan. Så det kommer säkerligen ta ett par dagar/veckor till misstänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in