2013-10-19, 17:12
Medlem
Har blivit lite prylar inhandlade igår och idag, varit ledig och drivit runt i Stockholm.

Ett par av de "röda" trimm trabsen http://www.terrace.se/sv/articles/2.30.3670/adidas-originals-trimm-trab-cardinmetsi

Ett par LA Trainer i en limited färgkombi jag inte hittar på nätet.

Två par Levis jeans och sist men inte minst en jacka, torsk på jackor som man är.

Skulle köpa en mesh reflective men snubblade över denna inne på nittys butik http://www.nittygrittystore.com/men/outerwear/david-tc-gd-lined-parka heeelt fantastisk! Grymt skön, snygg och känns väldigt exklusiv. Blev ärligt talad lite besviken på meshen irl.
Citera
2013-10-19, 19:05
Medlem
injections avatar
Kan ni rekommendera några skor till mjukis och att ha till vardags?

btw. jag har breda fötter...
Citera
2013-10-19, 22:38
Medlem
ketchupketchup.s avatar
Ställer om min fråga då jag inte fick något svar. Var hittar jag en bucket hat (solhatt/beppehatt)? Söker helst markbutik då jag vill kunna prova innan, alt svensk nätsida för att enkelt kunna returnera.
Citera
2013-10-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupketchup.
Ställer om min fråga då jag inte fick något svar. Var hittar jag en bucket hat (solhatt/beppehatt)? Söker helst markbutik då jag vill kunna prova innan, alt svensk nätsida för att enkelt kunna returnera.

Fel säsong. Men testa Google. Ditt favoritmärke följt av bucket hat.
80scasualclassics har en hel del. Casualclothing har från Barbour.
Citera
2013-10-20, 00:53
Medlem
GSE_s avatar
Nån som har tips på några sköna handskar? Inte tjocka skinnhandskar utan nån tunnare variant?

Sen, hur är storlekarna på Weekend Offender jackorna? Är på gång att dra in en Crew jacket men vill veta hur storlekarna är först =)
Citera
2013-10-20, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupketchup.

care of carl har...
Citera
2013-10-20, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Nån som har tips på några sköna handskar? Inte tjocka skinnhandskar utan nån tunnare variant?
Köpte nyligen ett par Gaucho handskar ifrån brothers faktiskt. Riktigt grymma. Hittar ingen bild men de ser ut som ett par driver gloves utan hålen och de samt att de är fodrade.
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedGlory
care of carl har...
Eller det egna lagets beppemössa. Är väl lite mer äkta.
Citera
2013-10-20, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_

Sen, hur är storlekarna på Weekend Offender jackorna? Är på gång att dra in en Crew jacket men vill veta hur storlekarna är först =)

Är själv ute efter ett par kastanjebruna handskar. Du har exempelvis http://hestragloves.com/sv/ i Sverige. Sen kan du ju kolla på handskar från Chester Jefferies och Dents om du vill handla från öarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Köpte nyligen ett par Gaucho handskar ifrån brothers faktiskt. Riktigt grymma. Hittar ingen bild men de ser ut som ett par driver gloves utan hålen och de samt att de är fodrade.

Jaså? Får försöka känna på ett par såna sen!
Citera
2013-10-20, 13:58
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen

Eller det egna lagets beppemössa. Är väl lite mer äkta.

Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Är själv ute efter ett par kastanjebruna handskar. Du har exempelvis http://hestragloves.com/sv/ i Sverige. Sen kan du ju kolla på handskar från Chester Jefferies och Dents om du vill handla från öarna.

Jaså? Får försöka känna på ett par såna sen!

Tackar, ska kolla runt lite då.
Citera
2013-10-20, 19:49
Medlem
Var också på jakt efter handskar och resultatet blev ett par från Ted Baker, grymma
Citera
2013-10-20, 21:00
Medlem
någon som handlat från casualclothing.dk ? Har ju många snygga plagg som inte finns på svenska sidor nämligen.
Citera
2013-10-20, 21:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
någon som handlat från casualclothing.dk ? Har ju många snygga plagg som inte finns på svenska sidor nämligen.
Jao, dock inte särskilt billigt... DKK är ju dessutom värt mer än Svenska kronor... Har bara handlat där på REA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in