2013-10-19, 14:08
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jag har tröttnat fullständigt på att köra race. Alltid samma veva, Fjortisar som vill bara vill köra super-class och långa race där allt blir en gröt i början, och resten är så tråkigt att man kan somna.

Och ligger dessa idioter inte i top 3, så ger de fan i att köra race, och tycker det är häftigt att köra in i folk. Och så väljer de självklart replayvalet när man ska rösta i playlistan. Så man kan göra precis det samma, timma efter timma.

Går man in och själv hostar ett race som är offroad eller med motorcyklar, så är det ingen jävel som är intresserad.

Körde 45 race igår för att ihop pengar till en ny lägenhet. Stort sett alla var 'random race' och 90% var dessa fjortisrace med superclass och köra in i varandra utan grund.
Går inte att köra något race utan att någon liten snoris ska krocka & få en att snurra, catchup funktionen är ett jävla skämt som bör tas bort från spelet helt & hållet också.
Citera
2013-10-19, 14:54
Medlem
SERIÖST vad är det här för jävla skitspel? Igår så lirade jag ett par timmar, och när stängde av så gick jag inte tillbaka till story-mode innan jag stängde ner, vilket gjorde att allt jag gjorde igår inte sparades. Lesson learned. Idag så spelade jag på morgonen tjänade lika mycket pengar som igår och gjorde lika många jobs osv, OCH jag gick först till story-mode innan jag stängde av, bara för att det skulle sparas. Tror ni något sparades? Nix. Står kvar på samma ruta som jag gjorde för 2 dagar sedan. VAD GÖR JAG FÖR FEL? Det stod att allt skulle sparas när jag gick till Story-mode i morse. Nån som råkat ut för samma äckliga jävla problem? Snacka om bortkastad tid...
Citera
2013-10-19, 15:01
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
aa, nää bara ena. sprängde den nu och tänker aldrig ringa dom jävlarna som fixar bilen.. men det som är problemet är att den har ju fortfarande sin plats i garaget.. de suger

jAG Blev av med min gratis bil igenom att fylla min 10 bilars garage så när jag la till en bil till så fick man välja vilken som ska bort så jag valde gratisbilen =)
Citera
2013-10-19, 15:02
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Någon som vet var man kan hitta en Futo? Hittar den inte någonstans
Jag ser den allt för ofta att den blir tråkig att köra.

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
aa, nää bara ena. sprängde den nu och tänker aldrig ringa dom jävlarna som fixar bilen.. men det som är problemet är att den har ju fortfarande sin plats i garaget.. de suger
Du kan ju ersätta dessa bilar med 2 nya som du skaffar.
Citera
2013-10-19, 15:16
Medlem
jsson98s avatar
Bara jag som får rockstar cloud services unavaliable?
Citera
2013-10-19, 15:19
Medlem
Fyfan lirade med en kompis flera timmar i natt.. Vi försökte i flera timmar att öppna bakdörren på Titan-flygplanet och transportera våra fordon. Rätt så kul, ni borde testa!
Citera
2013-10-19, 15:22
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Fyfan lirade med en kompis flera timmar i natt.. Vi försökte i flera timmar att öppna bakdörren på Titan-flygplanet och transportera våra fordon. Rätt så kul, ni borde testa!

Lite svårt att sno den bara.

Om man inte låser upp den på högre level ?
Citera
2013-10-19, 15:38
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Bara jag som får rockstar cloud services unavaliable?

Nope, du är inte ensam min vän.
Drog iväg en snabbis o haffa lite bakfyllekäk för att sedan komma tillbaka o gamea lite..
Då möts jag av samma förbannade meddelande som dig, vilket man är rätt trött på

Edit: Jag gick tillbaka till story mode för att försöka komma in ännu en gång och på fjärde försöket gick det allt! Så testa det, tryck inte på retry dock utan gå helt tillbaka till SP.
Senast redigerad av Rival 2013-10-19 kl. 15:41.
Citera
2013-10-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Nope, du är inte ensam min vän.
Drog iväg en snabbis o haffa lite bakfyllekäk för att sedan komma tillbaka o gamea lite..
Då möts jag av samma förbannade meddelande som dig, vilket man är rätt trött på

va trist att de inte fungerar för vissa.. har inte haft ett enda problem sen 3-4 oktober.. samma med flera kompisar. men sen vet jag en som har ganska kasst internet, för honom är det problem ofta.
Citera
2013-10-19, 15:54
Medlem
Fooulzs avatar
Dåligt att man inte kan

* Göra sin gubbe större (mer muskler osv)
* Köpa smycken såsom halsband, osv
* Göra fler tatueringar
Citera
2013-10-19, 16:03
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Dåligt att man inte kan

* Göra sin gubbe större (mer muskler osv)
* Köpa smycken såsom halsband, osv
* Göra fler tatueringar

Göra om gubbe mer hade vart mycket roligare.
Skulle vilja göra en 2 meters viking med långt hår och skägg, men icke!
Citera
2013-10-19, 16:07
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Göra om gubbe mer hade vart mycket roligare.
Skulle vilja göra en 2 meters viking med långt hår och skägg, men icke!

Precis! varför kan man inte ha långt hår och skägg. Varför kan man inte välja på fler kostymer i olika färger och så...

Man gör tatueringar för att folk ska se dem, men kul att vara halvlång, smal och se riktigt mesig ut.. skitspel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in