2013-10-18, 05:36
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Jag den fungerar bra mot ångest. 2mg motsvarar ungefär 1mg xanor. Jag äter både xanor och pyra så jag känner likheten. Dock har pyrazolam kortare halveringstid, men betydligt billigare.

Funkade inte alls på mig, varken mot ångest eller sömn.
Citera
2013-10-18, 12:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Funkade inte alls på mig, varken mot ångest eller sömn.
Den är som sagt inte så potenet.
Citera
2013-10-18, 18:05
Medlem
Lilla_Maries avatar
Fick hem en vit batch från CS igår. Vad är grejen? Som jag har förstått så var dom vita innan dom fick den klassiskt gula färgen, så har dom börjat ändra om igen eller har jag fått nån sketen restprodukt som legat på lagret och skräpat i år?
Citera
2013-10-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla_Marie
Fick hem en vit batch från CS igår. Vad är grejen? Som jag har förstått så var dom vita innan dom fick den klassiskt gula färgen, så har dom börjat ändra om igen eller har jag fått nån sketen restprodukt som legat på lagret och skräpat i år?

Samma för mig. tabletterna verkar också vara mer porösa än dom gula. Får se om dom fungerar som dom ska. Har inte använt benso på säkert 9-10månader så har oll tolerans. återkommer när jag tagit ett par.
Citera
2013-10-18, 20:44
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Samma för mig. tabletterna verkar också vara mer porösa än dom gula. Får se om dom fungerar som dom ska. Har inte använt benso på säkert 9-10månader så har noll tolerans. återkommer när jag tagit ett par.

Gärna flera erfarenheter på detta, då jag uppskattat pyrazolam, men kanske var tur, en gång i livet typ, då allt annat RC-benso jag testat varit helt verkningslöst.

Klarat mig bra utan Diazepam vilken är min favorit, men dessa var nästan bättre p g a lite mer pigg annars samma effekt ungefär, fast måste ta rätt mkt 4-5 ggr/dag
Senast redigerad av bdbdbdbd 2013-10-18 kl. 20:46.
Citera
2013-10-18, 22:24
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Samma för mig. tabletterna verkar också vara mer porösa än dom gula. Får se om dom fungerar som dom ska. Har inte använt benso på säkert 9-10månader så har oll tolerans. återkommer när jag tagit ett par.

Fan jag hade inte blivit glad om jag fick hem vita pyra :/

Dem vita som kom först var porösa och underdoserade och höll inte allas samma kvalité som dagens gulingar.

Sen har vi den psykiska biten, pyra ska vara knallgula

Hoppas dem fått slut på färg bara

återkom snarast

Mvh
Citera
2013-10-18, 22:47
Medlem
Köpte hem 1G MPA som redan är slut nu ( ) efter några timmar och nu har jag fått några 30 Pyra från chemicalservice som för första gången inte är gula, utan dom är vita och liiite tjockare bara. Hur många tror ni det krävs innan det går helt snett? Har självklart lite sådär halvt svårt att sova just nu xD 5 st slank ner för en liten stund sedan, men tror ni jag kan pusha längre?
Helst så snabba svar som möjligt Mvh Hassan
Citera
2013-10-18, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Fan jag hade inte blivit glad om jag fick hem vita pyra :/

Dem vita som kom först var porösa och underdoserade och höll inte allas samma kvalité som dagens gulingar.

Sen har vi den psykiska biten, pyra ska vara knallgula

Hoppas dem fått slut på färg bara

återkom snarast

Mvh
Tyckte dom va helt okej, så det är la onödigt att klaga.. Det va ganska längesen jag åt på dom gula så kan inte heller riktigt jämföra
Edit: Haha, aa det va nog färgen det va slut på
Senast redigerad av Hassans 2013-10-18 kl. 22:54.
Citera
2013-10-18, 22:59
Medlem
Snälla, någon kan väl lägga en minuts tänkade och skrivande för att svara på mig fråga.. Sjukt sugen på att dra i 5-7 till, bara att förra gåången jag tog upp mot 10 pyra så fick jag en blackout och ramlade överallt enligt min mamma. Alla Diclazepam jag tryckte i mig också. Antagligen var det därför

Edit: Ni får ursäkta ifall jag skriver väldigt skevt men är fortfarande väldigt pigg på pulvret xD
Senast redigerad av Hassans 2013-10-18 kl. 23:05.
Citera
2013-10-18, 23:29
Medlem
Haha fuck it då, kör på mer. Ingen har ju dött av några extra benso + massa annat xD hahahah
Citera
2013-10-19, 15:50
Medlem
Lilla_Maries avatar
Ni som beställer efter helgen kan ju gärna få hojta till om gulingarna återvänt i deras sortiment, vill inte lägga en vit order igen
Citera
2013-10-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla_Marie
Ni som beställer efter helgen kan ju gärna få hojta till om gulingarna återvänt i deras sortiment, vill inte lägga en vit order igen

Var det någon märkbar skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in