2013-10-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
CEV = Closed Eye Visuals
OEV = Open Eye Visuals

Aha ok
Citera
2013-10-17, 20:44
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leanBack
Tänkte fan på det där med försökskaniner idag, ska sluta ta skiten! tacka vet jag gamla hederliga alpran.
Börjar känna mig smått trög av den här skiten.

Bra för dig att du blev kåt av pyran då! själv blir jag typ impotent märkte jag igår! så fuck den här skiten!

Och vad är CEV´S för nåt då?

http://en.wikipedia.org/wiki/Closed-eye_hallucination

Jag vill helst gå över till riktig benzo, men det är så sjukt billigt med pyra
Jag vill bara använda dessa mot bakfyllan eller bara att liggandes i medicinlådan så man kan ta när man känner för't. Hmm.. Hur många pyra har du käkat då? Jag är bara uppe i 15 st typ, vissa får ju biverkningar av 250+ så ska förmodligen sluta innan 100, känns bäst så.

Köper man 100 pyra så kan man lindra alla bakfyllor genom hela året i alla fall.
Men ja... Håller fan med dig att man blev lite trög även fast jag tagit smådoser.. så svårt att säga om det är placebo eller beror på annat, det är det som är jobbigt med RC. kan lika gärna vara 0.1 MqG sperma i skiten i u knooo what im saying dawg
Citera
2013-10-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
http://en.wikipedia.org/wiki/Closed-eye_hallucination

Jag vill helst gå över till riktig benzo, men det är så sjukt billigt med pyra
Jag vill bara använda dessa mot bakfyllan eller bara att liggandes i medicinlådan så man kan ta när man känner för't. Hmm.. Hur många pyra har du käkat då? Jag är bara uppe i 15 st typ, vissa får ju biverkningar av 250+ så ska förmodligen sluta innan 100, känns bäst så.

Köper man 100 pyra så kan man lindra alla bakfyllor genom hela året i alla fall.
Men ja... Håller fan med dig att man blev lite trög även fast jag tagit smådoser.. så svårt att säga om det är placebo eller beror på annat, det är det som är jobbigt med RC. kan lika gärna vara 0.1 MqG sperma i skiten i u knooo what im saying dawg

Ja mannen jag vet vad du snackar om! är uppe i 250+ kan man ju lugnt säga.
Så lägger av i veckan innan jag får downs syndrom men kan ju va gött å ha i medicinskåpet nån enstaka gång som sagt. Men inte så jäla lätt när man får skiten gratis i princip.
Citera
2013-10-17, 22:42
Medlem
RCs avatar
Hej Naruto Hej Bongmon Hej Lightcloud! Im back

Allt bra med er? Still alive?
Citera
2013-10-17, 22:43
Medlem
RCs avatar
Vad fet denna tråden jag skapat blivit btw, var ett tag sen....
Citera
2013-10-17, 23:41
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leanBack
Har även märkt av en annan fett skum grej med Pyran!
Brukar slänga i mig ett par stycken sen somna om ett tag på morgonen och vänta på att dom ska kicka in.

Men dom sista 2-3 mornarna har jag typ hamnat i en dvala och fucking TRIPPAT efter jag tagit dom!

Har bl.a knullat, legat och snackat i telefonen, haft fest och lyssnat på musik m,m och sen bara POFF! Så vaknar jag upp och är helt förvirrad! Jag menar vart tog bruden och musiken vägen liksom?
Så jävla skumt alltså. Typ hynos eller nåt!
Är som att man går in i nån drömvärld som man kan styra typ, jag vet inte hur jag ska förklara det! Undra vad fan det kan bero på? Vad är det i dessa piller egentligen? Tidigare har dom funkat klockrent.

Nån som är lite insatt i sånt här psyko shit? eller vart med om nåt liknande?

Inget psyko, lite trög på mornarna.. Dock sliter de på mina njurar har jag fått för mej, nånannan som känner de? Haft problem me njurarna förut, men lltid varit på verktabletter, aldrig benz..
Citera
2013-10-18, 00:00
Medlem
muipoaldos avatar
Finns det någon shop som kränger dom här inrikes med postförskott?
Tänkte nu när asken är nere
Citera
2013-10-18, 00:34
Medlem
Går det att flumma på dessa? Behöver snabbt svar!
Citera
2013-10-18, 00:48
Medlem
muipoaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Det funkar väl om du tar ett par stycken men bäst är dom att lindra ångest, social fobi osv. Sen så skiljer det sig mycket från person till person alla reagerar olika. Det är väl bara att pröva!
Citera
2013-10-18, 01:48
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
tycker jag hör massa konstiga bieffekt på Pyra, är denna benso bra mot ångest/Sömnproblem?
Citera
2013-10-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
tycker jag hör massa konstiga bieffekt på Pyra, är denna benso bra mot ångest/Sömnproblem?

Jag den fungerar bra mot ångest. 2mg motsvarar ungefär 1mg xanor. Jag äter både xanor och pyra så jag känner likheten. Dock har pyrazolam kortare halveringstid, men betydligt billigare.
Citera
2013-10-18, 05:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ja, det går. Men man får ta många och det är bara tråkigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Den fungerar mot mildare ångest och även vid sömnstörningar. Men seriöst, det är verkligen ingen höjdarbenso.

Citat:
Jag den fungerar bra mot ångest. 2mg motsvarar ungefär 1mg xanor. Jag äter både xanor och pyra så jag känner likheten. Dock har pyrazolam kortare halveringstid, men betydligt billigare.
Pyrazolam har längre halveringstid i kropp än Alprazolam, men jag tycker jag känner av effekten av de båda preparaten ungefär lika länge. Köpte de också förr, bara för jag fick de så billigt. En ganska ensidig, tråkig och halvkass bensodiazepin egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in