2013-10-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Om du ska expa i muggy plains så se till att du har lizard tasket, annars kan du ju expa stampors/quaras för och få task points. (Stampors är profit, osäker på exp/h dock)

Aight tackar!
Citera
2013-10-17, 21:10
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
whop whop, lvl 7 på 8timmar... helt jävla värdelöst xD

Man mainar ju på typ 15-30 minuter i vanliga fall?
Citera
2013-10-17, 21:30
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Man mainar ju på typ 15-30 minuter i vanliga fall?
de scriptet huntar rats o samlar ham, köper gear, sen huntar rats till man kan maina, inte optimalt
Citera
2013-10-17, 21:34
Medlem
Vassknivs avatar
What's up med dessa random pks i Aurora? Level 200+ går runt och random pkar ofta?
Citera
2013-10-17, 22:28
Medlem
Yamals avatar
Citat:
whop whop, lvl 7 på 8timmar... helt jävla värdelöst xD
Hård jävla PG är du!
Citera
2013-10-17, 23:11
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, näfan.. skulle gått snabbare o fixa egen eq o göra skiten sj.. aja, bra o veta till nästa gång! :P
Citera
2013-10-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samGREY
Ingen aning faktiskt. Aldrig lirat där, men lirade på Tibianic-HR med Kamikaze när de var på tapeten. Osäker på om de är kvar. Känns som om Tibianic tappade mycket däremot, i alla fall när jag senast lirade (nyår-februari någon gång).

Det var då jag började ungefär. Men de har en vanlig x2 sever med, och den är utan alla problem med PAs och idioter som inte kan bete sig (vad jag känt av nu i ett par månader).

Och de tappade en del när de startade om allt ja. Fast nu växer "vi" bara tror jag. Kul är det i alla fall: Fungerande ekonomi och inte massa abuse med items för RL-cash. (Prem-rosor går att köpa av andra in game eller för RL-cash.)
Citera
2013-10-18, 09:20
Medlem
Deathwanderers avatar
redam dött 2 ggr med ibot xD kan inte ha 4 clienter, laggar för mkt.. seg healing, o seg i huvudtaget.. jämfört med xeno där kunde jag ha 4 clienter o healingen va snabbare... elr så e d ba dåliga scripts.. men aja..

såja efter 4 bamboo leaves så har ja min fula panda!
Senast redigerad av Deathwanderer 2013-10-18 kl. 09:40.
Citera
2013-10-18, 10:17
Medlem
pozies avatar
Citat:
redam dött 2 ggr med ibot xD kan inte ha 4 clienter, laggar för mkt.. seg healing, o seg i huvudtaget.. jämfört med xeno där kunde jag ha 4 clienter o healingen va snabbare... elr så e d ba dåliga scripts.. men aja..

såja efter 4 bamboo leaves så har ja min fula panda!
du måste ha en dålig dator om du inte kan det tbh, min är sämst och jag kan köra 4 utan problem, bara o sätta alla på 30 fps. GÖR OM, GÖR RÄTT. ska du bli bäst måste du skärpa dig
Citera
2013-10-18, 10:25
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Om du ska expa i muggy plains så se till att du har lizard tasket, annars kan du ju expa stampors/quaras för och få task points. (Stampors är profit, osäker på exp/h dock)

Citat:
Ursprungligen postat av tastkast
Aight tackar!

Annars är ju wyrms ganska mysigt på den lvln, alternativt soul eaters
DLs funkar också, men fixa ett magma set först är ju ett tips
Citera
2013-10-18, 13:39
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
du måste ha en dålig dator om du inte kan det tbh, min är sämst och jag kan köra 4 utan problem, bara o sätta alla på 30 fps. GÖR OM, GÖR RÄTT. ska du bli bäst måste du skärpa dig

gammal bärbar xD kör 20 fps (kanske föör lågt:O) ibot tar mer cpu än xeno!
aja tagit tillbaks det ja loosa iaf så np (Y)
Citera
2013-10-18, 15:06
Avslutad
Typiskt tibia-tattare att sitta på tattardatorer

Ni är värdelösa! Som en hederlig manuellt-spelande kung så måste jag se ner på er som inte ens lyckas botta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in