Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-17, 14:48
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
den sista bossen är brutal asså, den 1 shotta nästan vår 300ek, han dog för vår druid missade 1 heal xd

Åfan, men den första bossen vore kul att prova. Har aldrig blockat något riktigt fett än utöver Chayenne. Lootade första keyn ever på min värld.
Citera
2013-10-17, 15:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Åfan, men den första bossen vore kul att prova. Har aldrig blockat något riktigt fett än utöver Chayenne. Lootade första keyn ever på min värld.
den är inte så mycket att skryta om tbh, mer imponerande o blocka t.e.x en poi host eller inq isåfall men säkert en rolig upplevelse tyvärr inte så super värt o farma den första bossen =/
Citera
2013-10-17, 16:02
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
den är inte så mycket att skryta om tbh, mer imponerande o blocka t.e.x en poi host eller inq isåfall men säkert en rolig upplevelse tyvärr inte så super värt o farma den första bossen =/

Jo jag vet, looten var totalt ointressant. POI är ganska simpelt väl, var med som en blocker på level 174 redan tror jag det var. Var bara Jugger-sealen vi fick kalla in en högre blocker för, annars gick allt skitsmidigt.

INQ däremot vore kul att köra, men har tyvärr inte möjlighet att dra ihop ett tillräckligt stort cleaning-team för det. Krig och skit på servern atm och brassarna gör allt för att sabba för precis allt och alla.
Citera
2013-10-17, 16:38
Medlem
Deathwanderers avatar
7 timmar o e lvl 5 på rook.. lol...
Citera
2013-10-17, 16:47
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
7 timmar o e lvl 5 på rook.. lol...
lvlar du på deers eller? wtf
Citera
2013-10-17, 16:56
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
lvlar du på deers eller? wtf

haha, nån ultimate afk script på ibot, herdy elr vad han hette hade gjort den

(Y)
Citera
2013-10-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samGREY
Någon som ska lira Original Tibia 7.4 (OT) nu när den släpps i High Rate-version på fredag?

http://originaltibia.com/

Hur mycket folk brukar det vara online på den servern?
Jag spelar redan på en 7.4:a-server (Tibianic) med 200~ spelare online dagligen, så är det väldigt mycket mer folk så är jag intresserad!
Citera
2013-10-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvesson
Hur mycket folk brukar det vara online på den servern?
Jag spelar redan på en 7.4:a-server (Tibianic) med 200~ spelare online dagligen, så är det väldigt mycket mer folk så är jag intresserad!

Ingen aning faktiskt. Aldrig lirat där, men lirade på Tibianic-HR med Kamikaze när de var på tapeten. Osäker på om de är kvar. Känns som om Tibianic tappade mycket däremot, i alla fall när jag senast lirade (nyår-februari någon gång).
Citera
2013-10-17, 17:39
Medlem
Tjena tjena! Har inte lirat tibia på år och dar så att..
Hursomhelst, 90 ms med mag 58(åt helvete) checkar in efter nya hunts!

Har suttit och knegat på water elementals i PH sedan 50, så det skulle sitta fint med förslag på nya hunts där jag helst går profit. Funderar på Muggy plains Lizards (upp till high Guard) dock så måste jag göra questet innan. (är det värt ens att göra questet?)

Roliga hunts där jag endast huntar för xp antar jag kan köra Frost Dragons och Dragon Lord.
Så ös på med förslag med åsikter och förslag! =) Har tillgång just nu till 230k.
Citera
2013-10-17, 17:45
Medlem
banhxeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastkast
Tjena tjena! Har inte lirat tibia på år och dar så att..
Hursomhelst, 90 ms med mag 58(åt helvete) checkar in efter nya hunts!

Har suttit och knegat på water elementals i PH sedan 50, så det skulle sitta fint med förslag på nya hunts där jag helst går profit. Funderar på Muggy plains Lizards (upp till high Guard) dock så måste jag göra questet innan. (är det värt ens att göra questet?)

Roliga hunts där jag endast huntar för xp antar jag kan köra Frost Dragons och Dragon Lord.
Så ös på med förslag med åsikter och förslag! =) Har tillgång just nu till 230k.

Om du ska expa i muggy plains så se till att du har lizard tasket, annars kan du ju expa stampors/quaras för och få task points. (Stampors är profit, osäker på exp/h dock)
Citera
2013-10-17, 19:17
Medlem
Deathwanderers avatar
whop whop, lvl 7 på 8timmar... helt jävla värdelöst xD
Citera
2013-10-17, 20:46
Medlem
jordrobsss avatar
Om det är nån som lirar på aurora och vill ha nån att lira me kanske hunta och göra quests kan ni säga till min gubbe heter maczane.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in