2013-10-18, 11:02
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Skulle inte 250,000 gta$ komma i samband med 1,04 patchen? Jag har uppdaterat men fick iaf inga pengar. Jaja bara hoppas på att endel buggar är borta

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Undrar det jag med. Trodde pengarna skulle finns nu när man uppdaterat, failade R* med det tro...?

Patchen gör bara att R* kan ge dig pengar, de kommer att vänta med att verkligen göra det till dess de verifierat att bugfixarna fungerar.

Är Cash-korten uppe ännu? Eller väntar även dessa på verifiering av fixen?
Citera
2013-10-18, 11:04
Medlem
MrWalross avatar
När ihelvete kommer heist uppdragen då! FÖRFAN DETTA BLIR JU DIABLO 2 skiten igen..
Citera
2013-10-18, 11:14
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
När ihelvete kommer heist uppdragen då! FÖRFAN DETTA BLIR JU DIABLO 2 skiten igen..
Är dem inte ute än?
Citera
2013-10-18, 11:20
Medlem
kaffelattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enisnosa
1.0.4 patchen ute!
Vad ska patchen göra då?? något speciellt?? Hört att man ksa få massor pengar av rockstar också. när kan dem tänkas komma??
Citera
2013-10-18, 11:32
Medlem
Ett tips till alla som får sin karaktär eller föremål raderade. Stäng genast av konsolen innan informationen hinner skickas till R* cloud.
Senast redigerad av Cumblast 2013-10-18 kl. 11:35.
Citera
2013-10-18, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaffelatte
Vad ska patchen göra då?? något speciellt?? Hört att man ksa få massor pengar av rockstar också. när kan dem tänkas komma??

Slutet av oktober kan tänkas tror jag.
Citera
2013-10-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Går det inte att förhindra att polisen snor ens bil? Går ju inte att ha roligt.
Jag har börjat parkera min bil smart, t.ex patkeringsplats eller inte direkt på vägen. Då har mitt fordon få vara kvar... Behöver ju inte betyda att jag har rätt, men har funkat so far
Citera
2013-10-18, 11:47
Medlem
Dom fixar antagligen pengar glitchen också, många som fuskat till sig åtskilliga miljoner.
Citera
2013-10-18, 11:47
Medlem
ZoteXs avatar
Wohooh! Slog världsrekord i natt!

Nu kan jag äntligen stolt byta ut min brunett till en blondin med denna prestigefyllda tatuering =)

http://www.ladda-upp.com/bilder/82624/racingblond
Citera
2013-10-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Jag har börjat parkera min bil smart, t.ex patkeringsplats eller inte direkt på vägen. Då har mitt fordon få vara kvar... Behöver ju inte betyda att jag har rätt, men har funkat so far

Jag började också göra det efter att jag blev trött på att åka till impounden för att hämta bilen. parkera ordentligt i parkeringsrutor/ på parkeringsplatser så sparar ni många besök till impound.

Men som du också skriver, inte garanterat att det funkar men efter att jag började göra det så har min bil aldrig blivit beslagtagen av snuten.
Citera
2013-10-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vilken rolig "bug" jag råkade ut för nyss.
Satte igång spelet nu på morgonen, och vad tror ni inte jag ser i garaget då?

Jo en exakt likadan som min tidigare ägda carboizzare. Har alltså fått en extra carboizzare som är identiskt med den jag har sen tidigare.
Båda är fullt körbara och dyker även upp i listan när man ringar på mekanikern.

Märkligt detta.

Någon annan som också råkat ut för det eller?
Hänt mig med min Voltic, går ju inte att sälja den och den tog till slut plats för mig så jag sprängde den, men antar att den är kvar om man ringer insurance.
Och sen såg jag ingen skillnad på dom så man hade visst köpt trim och delar till båda bilarna, så den ena va inte lika snabb som den andra, så massa pengar åt skogen. Skum bugg!
EDIT: Ingen helförsäkring på den nya "bugg" bilen heller, så va noga med vilken du ska göra av med.
Senast redigerad av underbartliv 2013-10-18 kl. 12:00.
Citera
2013-10-18, 12:00
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz

Inte om polisen tar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in