2013-10-18, 10:14
  #6373
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Jag vet inte om jag bara hade extrem flax som hittade den där helikoptern men annars känns det som att man oftare borde se folk som åker i helikopter och skjuter på folk.
Ganska ofta man hittar den om man tar sig tiden att titta på de olika spawnplatserna, roligaste är dock Cargoboben om man lyckas få tag på den. Då kan man åka runt och hooka upp spelares bilar och sen droppa de åt helvete! :P
Ännu roligare är om man lyckas hooka upp de i farten när de fortfarande sitter i. (Inte lyckats med detta än då de flesta sprayar sönder en rätt fort.)
__________________
Senast redigerad av rAppmeister 2013-10-18 kl. 10:16.
Citera
2013-10-18, 10:17
  #6374
Medlem
budadis avatar
Skulle inte 250,000 gta$ komma i samband med 1,04 patchen? Jag har uppdaterat men fick iaf inga pengar. Jaja bara hoppas på att endel buggar är borta
Citera
2013-10-18, 10:19
  #6375
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Skulle inte 250,000 gta$ komma i samband med 1,04 patchen? Jag har uppdaterat men fick iaf inga pengar. Jaja bara hoppas på att endel buggar är borta

Undrar det jag med. Trodde pengarna skulle finns nu när man uppdaterat, failade R* med det tro...?
Citera
2013-10-18, 10:20
  #6376
Medlem
Autoziones avatar
Nu har de tydligen släppt patch 1.04. I och med denna patch har de sänkt pengarna man får från Base Invaders (25k till 12.5k), Mixed with Coke (18k till 10k), Titan of a Job (10k till 5k), Los Santos Connection mfl. Dock har de åtgärdat motorcykelglitchen. Men...de har inte åtgärdat superbilsglitchen, bra jobbat där. Så de har helt enkelt gjort det svårare för ärlig spelare och behållit det lätta sättet att få ihop grova pengar, med risken att hamna i en Cheaters Pool förstås, denna "pool" är dock inte officiellt bekräftad och supportinlägget som tog upp den är raderat.
Citera
2013-10-18, 10:29
  #6377
Medlem
Har dom äntligen fixat poolen till alla glitch fuskare med patch 1.04 någon som vet? Pma mig gärna då är jag på jobbet o inte kan hålla koll om nån svarar
Citera
2013-10-18, 10:38
  #6378
Medlem
kuktomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Ganska ofta man hittar den om man tar sig tiden att titta på de olika spawnplatserna, roligaste är dock Cargoboben om man lyckas få tag på den. Då kan man åka runt och hooka upp spelares bilar och sen droppa de åt helvete! :P
Ännu roligare är om man lyckas hooka upp de i farten när de fortfarande sitter i. (Inte lyckats med detta än då de flesta sprayar sönder en rätt fort.)

Haha det måste jag prova
Citera
2013-10-18, 10:42
  #6379
Medlem
SilentVictorys avatar
Vilken rolig "bug" jag råkade ut för nyss.
Satte igång spelet nu på morgonen, och vad tror ni inte jag ser i garaget då?

Jo en exakt likadan som min tidigare ägda carboizzare. Har alltså fått en extra carboizzare som är identiskt med den jag har sen tidigare.
Båda är fullt körbara och dyker även upp i listan när man ringar på mekanikern.

Märkligt detta.

Någon annan som också råkat ut för det eller?
Citera
2013-10-18, 10:47
  #6380
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Hoppas dom fixat buggen då styling och trim till bilarna försvinner.
Citera
2013-10-18, 10:47
  #6381
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuktomte
Jag kan själv störa mig på att bli jagad så ofta när jag försöker upptäcka saker eller ska leta bilar åt Simeon men som sagt så är det ju en del av spelet.
Sjukt stressande bara när man precis gjort ett uppdrag och har 9000 på fickan och man i panik ska ta upp telefonen och föra över dom innan någon tjomme kommer förbi och försöker knäppa en
Du förlorar inte pengarna om du dör vet du
Jag går ofta runt med över 50 tusen på fickan och det händer inget extra när man dör.
Citera
2013-10-18, 10:48
  #6382
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Hoppas dom fixat buggen då styling och trim till bilarna försvinner.
Vadå försvinner? Har jag aldrig hört någon annan haft problem med, ej heller råkat ut för det själv.
När försvinner detta i så fall?
Citera
2013-10-18, 10:52
  #6383
Medlem
odditys avatar
Jag råkade ut för något extremt frustrerande igår när jag gjorde ett av de där uppdragen där man ska hämta coke.

Efter X antal misslyckanden: Snubben med drogerna hoppar in i en bil och blir sådär övernaturligt snabb och hittar konstiga vägar. Jag förföljer honom från öknen ner till stan, upp till öknen igen och ner till stan IGEN. Extremt jävla frustrerande. Det börjar dessutom ösregna och jag slirar såklart in i allt. Efter ett tag så tröttnar jag och ringer en helikopter från Merryweather. När vi når öknen för tredje gången så kommer jag ikapp honom, landar framför honom för att få gott om tid att skjuta, men misslyckas två gånger. Kort därefter råkar jag krascha helikoptern och förlorar ett av mina två liv. Jag hoppar in i någon skabbig bil och lyckas komma ifatt honom, döda honom och ta knarket. Jag har knappt någon hälsa kvar och känner på mig att fiender lär storma in snart, så jag tar det säkra före det osäkra och ringer Merryweather igen för att vara säker på att komma därifrån. Då kommer det såklart tre SUV's med fiender. Jag hukar ner bakom en bil och lyckas skjuta alla utom en.
Helikoptern kommer och efter typ två timmars tragglande med det här jävla uppdraget så ska jag äntligen lyckas. Jag misslyckas såklart, men hur? Jag sitter nedhukad bakom en bil, helikoptern landar på taket och glider av så att den bakre propellern åker in i mitt ansikte.

Om jag hade gjort en facepalm som sanningsenligt beskrev min känsla efter den upplevelsen så hade jag nog inte levt idag.
Citera
2013-10-18, 10:54
  #6384
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vadå försvinner? Har jag aldrig hört någon annan haft problem med, ej heller råkat ut för det själv.
När försvinner detta i så fall?

Allt försvinner för mig när jag lämnar in dom i garaget.

förlora fb logga, tonade rutor osv när jag körde in min bil i garaget igår.
hänt flera gånger tidigare också dock inte så fort jag lämnat in dom i garaget utan en dag senare kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in