Jag är nog sämst på matte, fick 2 av 24 rätt på XYZ delen när jag skrev vad jag trodde.
Testade att gissa svaren 2 gånger på samma prov och fick 4 respektive en hisnande 8 rätt.
Bör jag gissa på provet eller svara det jag tror och kan man på något sätt räkna ut med vilken gissningsmetod jag skall hålla mig till?
En annan sak... Jag känner att jag blir så jäkla stressad och nervös av att det är så döseriöst, stora salar och att det dessutom går på tid. Något tips?
Sist var jag tvungen att avbryta mitt i första delen på grund av att jag fick världens ångestattack och ville kräkas... sjukt olikt mig.
Provet blir inte seriösare än vad du gör det till. "Det kommer fler prov"-tänket är nog det vanligaste sättet att motverka döds- och prestationsångesten.
Fast det är nog jävligt konstigt om man inte är lite nervös. Såvida man inte är där bara för att få det gjort.
Så jag skulle tydligen göra provet denna gången i Heleneholmsskolan/Nya Malmö Latin (Munkhättegatan 1) i Aulan, så jag tar en titt på skolan, stället är enormt! Någon som har en minsta aning vart aulan ligger i denna stora byggnad?