2013-10-17, 11:01
Medlem
Hestapos avatar
gudsvapen, svaren är redan givna i tråden, läs om och läs rätt eller knip flabben.
Djä.. sandlådenivå!
Citera
2013-10-17, 11:19
Medlem
gudsvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
gudsvapen, svaren är redan givna i tråden, läs om och läs rätt eller knip flabben.
Djä.. sandlådenivå!

Jasså, jag måste ha missat?

Men länka gärna till svaret.

Hursomhelst så är jag helt inne på ts spår och tycker det skulle kunna vara intressant att få veta mer om personerna bakom forumet och hur historien och driften har sett ut, utan att för den skull sammankoppla det med användarnamn som sagt.

Edit: alltså, de enda svaren jag kan se handlar om att man inte får outa folk (admins och mods), vilket är självklart.
Senast redigerad av gudsvapen 2013-10-17 kl. 12:09.
Citera
2013-10-17, 11:31
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudsvapen
Jasså, jag måste ha missat?

Men länka gärna till svaret.

Hursomhelst så är jag helt inne på ts spår och tycker det skulle kunna vara intressant att få veta mer om personerna bakom forumet och hur historien och driften har sett ut, utan att för den skull sammankoppla det med användarnamn som sagt.

Du påminner om en repad vinyl..

Vill du finna svaret bör du läsa tråden, behöver du en Morsa så finns familjeliv.se som alternativ.
Citera
2013-10-17, 12:26
Medlem
gudsvapens avatar
Citat:
Du påminner om en repad vinyl..

Vill du finna svaret bör du läsa tråden, behöver du en Morsa så finns familjeliv.se som alternativ.

Din humor eller?

Alltså, de enda svaren jag kan se handlar om att man inte får outa folk (admins och mods), vilket är självklart.

Edit: Sen finns det väl lite diffusa svar som "du får forska om vad du vill" osv, men jag skulle vilja ha lite tydligare om det är okej att starta en sådan forskningstråd eller liknande.
Senast redigerad av gudsvapen 2013-10-17 kl. 12:29.
Citera
2013-10-17, 12:57
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Din humor eller?

Alltså, de enda svaren jag kan se handlar om att man inte får outa folk (admins och mods), vilket är självklart.

Edit: Sen finns det väl lite diffusa svar som "du får forska om vad du vill" osv, men jag skulle vilja ha lite tydligare om det är okej att starta en sådan forskningstråd eller liknande.

Ta risken att starta en tråd och du får garanterat en reaktion men vad vill du uppnå mer än att stilla ditt egos nyfikenhet och vad tror du är det värsta som kan hända?

Vill du själv utsättas för en forskningstråd, ja eller nej?
Citera
2013-10-17, 13:09
Medlem
gudsvapens avatar
Citat:
Ta risken att starta en tråd och du får garanterat en reaktion men vad vill du uppnå mer än att stilla ditt egos nyfikenhet och vad tror du är det värsta som kan hända?

Vill du själv utsättas för en forskningstråd, ja eller nej?

Jag tänker inte göra det utan att kolla om det är okej först.
Och eftersom denna tråd avhandlar just exakt den frågan så är jag tacksam för svar och inte fler motfrågor om mig.
Citera
2013-10-17, 13:15
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Jag tänker inte göra det utan att kolla om det är okej först.
Och eftersom denna tråd avhandlar just exakt den frågan så är jag tacksam för svar och inte fler motfrågor om mig.

Genom att läsa tråden i sin helhet har du livrem, hängslen och gummisnodd, vad vill du uppnå genom att vägra besvara konkreta frågeställningar som förstärker svaret du söker.

Andemeningen är ju hela tiden, tänk själv, hur svårt kan det vara att förstå att du är dig själv svaret skyldig, gör dig inte dummare än du framställer dig..
Citera
2013-10-17, 13:19
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Hahaha! Nähädu, jag undrar alltså samma sak som ts; alltså, är det 1.06 eller inte, att spekulera i folket bakom flashback, så länge man inte sammankopplar det med användarnamn?

Jag tänker inte svara på dina, micaeles, eller någon annans frågor, men svara gärna du på topic.

Jag vill alltså bara ha ett enkelt rakt svar på frågan. Inte någon motfråga om mina motiv.

Klart som fan det är ett brott mot 1.06 att spekulera i folks identitet. Läser du inte reglerna?
Citera
2013-10-17, 13:47
Medlem
gudsvapens avatar
Citat:
Andemeningen är ju hela tiden, tänk själv, hur svårt kan det vara att förstå att du är dig själv svaret skyldig, gör dig inte dummare än du framställer dig..

Jag vill inte veta andemeningen, utan jag vill veta om det finns någon konkret policy angående detta som kan bekräftas.
Rent spontant kan jag ju tänka mig att det inte går under 1.06, så länge man håller i sär irlpersoner med fbkonton.

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Klart som fan det är ett brott mot 1.06 att spekulera i folks identitet. Läser du inte reglerna?

Att spekulera i användares identitet ja.
Men jag pratar inte om att sammankoppla några irlidentiteter med användarnamn eller tvärtom.
Senast redigerad av gudsvapen 2013-10-17 kl. 13:51.
Citera
2013-10-17, 17:01
Medlem
robomans avatar
Citat:
Men jag pratar inte om att sammankoppla några irlidentiteter med användarnamn eller tvärtom.
Så du pratar INTE om att försöka ta reda på vilka som sköter om, dvs administrerar, flashback?
Vilka är det i så fall du vill rota fram identiteten hos?
Citera
2013-10-17, 17:34
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Jag vill inte veta andemeningen, utan jag vill veta om det finns någon konkret policy angående detta som kan bekräftas.
Rent spontant kan jag ju tänka mig att det inte går under 1.06, så länge man håller i sär irlpersoner med fbkonton.

Vad är det du vill göra då?
Citera
2013-10-17, 20:01
Medlem
gudsvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Så du pratar INTE om att försöka ta reda på vilka som sköter om, dvs administrerar, flashback?
Vilka är det i så fall du vill rota fram identiteten hos?

Jo, det är precis det jag vill. jag vill få fram namnen osv.

Det jag inte vill göra är att sammankoppla de personerna med konton här, utan bara kartlägga irlpersoner.

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Vad är det du vill göra då?

Men hörru, tycker du inte att jag har förklarat det tillräckligt många ggr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in