Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-16, 21:03
  #1
Medlem
hubbymasterss avatar
Tjena!
En kompis erbjuder ett nintendo 64+3 kontroller för 1000 kr.
Ingår även 15 spel (som jag förstod det)

Han skrev så här om spelen:
"Marioparty 2, mariocart, castle vania, diddi Kong racing, bomberman, nå döda monster spel, majoras mask zelda och nåt mer zelda. 2 James Bond och nåt tekken aktikt spel"

Vet inte om ni får ut nåt av det han skrev men skulle vara kul att höra vad ni tycker



Tack på förhand/ Hubbymasters
Citera
2013-10-16, 21:06
  #2
Medlem
wzbzs avatar
Haha tusen kronor!?
Citera
2013-10-16, 21:07
  #3
Medlem
Flightmodes avatar
Ja. Det är helt garanterat värt det sål'nge spaken i HK sitter bra!
Citera
2013-10-16, 21:11
  #4
Medlem
quieenies avatar
Kompispris?Nja,funnits beg för 150:-(utan spel).
Citera
2013-10-16, 21:14
  #5
Medlem
TheShapes avatar
Han hade säkert fått tusen spänn (eller tom. mer) för det på Blocket/Tradera, eller om han hade sålt spelen lösa. Men är för mig ett ganska sniket "kompispris". Så ovanliga är konsolerna trots allt inte, då det finns på vinden/källaren i princip vartannat hem. Men ge det sisådär 10 år, så kan de börja skjuta upp lite i värde (särskilt spel).
Citera
2013-10-16, 21:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Tjena!
En kompis erbjuder ett nintendo 64+3 kontroller för 1000 kr.
Ingår även 15 spel (som jag förstod det)

Han skrev så här om spelen:
"Marioparty 2, mariocart, castle vania, diddi Kong racing, bomberman, nå döda monster spel, majoras mask zelda och nåt mer zelda. 2 James Bond och nåt tekken aktikt spel"

Vet inte om ni får ut nåt av det han skrev men skulle vara kul att höra vad ni tycker



Tack på förhand/ Hubbymasters


köp det för 700 av han har du nog gjort bra pris sen kan du sälja skiten och få samma pengar tillbaka
Citera
2013-10-16, 21:22
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Med tanke på vad bara en konsol med en kontroll, alla kablar och ett spel kostar på diverse spelsäljarsidor är tusen spänn en rätt bra deal.
Citera
2013-10-16, 21:25
  #8
Medlem
Nu är det ju inte Nintendo 8bit.

Jag skulle säga runt 7-800:- för ett kompispris, Inte svårt att få tag i samt finns billigt på blocket annars,
Citera
2013-10-17, 05:09
  #9
Medlem
SirSaWas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Tjena!
En kompis erbjuder ett nintendo 64+3 kontroller för 1000 kr.
Ingår även 15 spel (som jag förstod det)

Han skrev så här om spelen:
"Marioparty 2, mariocart, castle vania, diddi Kong racing, bomberman, nå döda monster spel, majoras mask zelda och nåt mer zelda. 2 James Bond och nåt tekken aktikt spel"

Vet inte om ni får ut nåt av det han skrev men skulle vara kul att höra vad ni tycker



Tack på förhand/ Hubbymasters

Jag vet inte vad ovanstående surrar om. Men koll har de verkligen inte!
1000 kr. för basenhet, tre handkontroller och femton spel (bra spel), är billigt.
Slå till!
Citera
2013-10-17, 09:22
  #10
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Tjena!
En kompis erbjuder ett nintendo 64+3 kontroller för 1000 kr.
Ingår även 15 spel (som jag förstod det)

Han skrev så här om spelen:
"Marioparty 2, mariocart, castle vania, diddi Kong racing, bomberman, nå döda monster spel, majoras mask zelda och nåt mer zelda. 2 James Bond och nåt tekken aktikt spel"

Vet inte om ni får ut nåt av det han skrev men skulle vara kul att höra vad ni tycker



Tack på förhand/ Hubbymasters

Utgår ifrån att det andra Zelda måste vara Ocarina of Time... Har sett bara det spelet gå för 1500
Ska du sälja vidare så kan det absolut vara värt det... Men ska du spela, så njae, den där suddiga grafiken, som var äcklig redan på sin tid, har sannerligen inte åldrats väl.
Citera
2013-10-17, 11:09
  #11
Medlem
SirSaWas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Utgår ifrån att det andra Zelda måste vara Ocarina of Time... Har sett bara det spelet gå för 1500
Ska du sälja vidare så kan det absolut vara värt det... Men ska du spela, så njae, den där suddiga grafiken, som var äcklig redan på sin tid, har sannerligen inte åldrats väl.

N64 var banbrytande. Vilken konsol! Vilka spel!
Legend of Zelda - Ocarina of time, är ett mästerverk utan dess like! Och bara det, komplett, är värt de pengarna du sa.

Fader!
Nu ska jag ner i förrådet och hämta upp detta briljanta spel och nöta sönder!
Citera
2013-10-17, 12:06
  #12
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
N64 var banbrytande. Vilken konsol! Vilka spel!
Legend of Zelda - Ocarina of time, är ett mästerverk utan dess like! Och bara det, komplett, är värt de pengarna du sa.

Fader!
Nu ska jag ner i förrådet och hämta upp detta briljanta spel och nöta sönder!

Inte alla uppskattade grafiken i de första 3d-konsollerna... På den tiden, när man knappt sett något bättre, så tyckte jag väl inte att den var direkt ful utan bara lite "konstig".
Zelda: OoT är fortfarande bland det bästa jag spelat

Off: Såg förresten häromdagen Zelda: A Link to the Past (SNES) säljas för 3000 kr i min lokala spelbutik. Tycker det spelet har åldrats betydligt bättre
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback