Citat:
Ursprungligen postat av
BountyKiller
Vänta lite... så du blir irriterad över att någon frågar om hjälp ang. GTA online, I GTA Multiplayer tråd? Är du på riktigt? Eller bara den tiden i månaden för dig?
Och vadå "sprider pest över tråden"? Han frågar ju för fan saker om spelet, i rätt tråd. Snarare du som sprider pest över tråden.
trig: om du behöver mer hjälp/tips/råd/whatever, fråga på bara, ignorera PMS lebelle
Nä jag blev irriterad över att han frågar frågor som passar bättre i support/SP-tråden, inte lägger märkte till att svaren på hans frågor redan finns skrivna i samma tråd och att han vill förbättra saker i spelet som faktiskt redan finns i spelet.
Trig ställer även väldigt många bra frågor som är bra för nybörjare att läsa, men ovanstående har stört mig extremt då jag sett hans nick göra dessa saker om&om&om igen. Det gjorde det inte bättre att han kallade mig idiot då jag faktiskt svarade på hans frågor.
Tycker även synd om dig som inte förstår att humör kan påverkas av andra saker än pms, eller att du inte kan komma på något bättre "angrepp" .