Blev nyss promotad till guld 5 och har en liten fråga
Får man både Victorious Elise och själva championen Elise om man inte redan äger henne? eller måste jag köpa Elise för att få skinnet ?
Får man både Victorious Elise och själva championen Elise om man inte redan äger henne? eller måste jag köpa Elise för att få skinnet ?
Men elise skinnet är väl för plat?
Edit: fel.. gold får det med :P
Senast redigerad av TjurFitta 2013-10-15 kl. 00:44.
Synd att jag har använt alla mina refunds redan, hade ju tänkt att refunda elise så man får tillbaka all IP sen får henne gratis igen när man får season 3 rewardsen
Synd att jag har använt alla mina refunds redan, hade ju tänkt att refunda elise så man får tillbaka all IP sen får henne gratis igen när man får season 3 rewardsen
En refund är nog mera värd än 6300 IP. Till exempel om du köper fel skin alternativ vill byta skin så är det ju betydligt mera "värt" det, men det är väll iosf bara vad jag tycker kanske.
En refund är nog mera värd än 6300 IP. Till exempel om du köper fel skin alternativ vill byta skin så är det ju betydligt mera "värt" det, men det är väll iosf bara vad jag tycker kanske.
Jo sant, använde dom 3 man fick på skins jag inte använder längre.
Vet inte hur pass intresserad folk är i den här tråden då jag brukar ta allt sånt här i andra tråden (Matchspratstråden) men i vilket fall som helst så har CloudTemplar lagt av.. Beror väll på lite olika saker, men främst att han är för gammal. Helios som är lika bra är fem år yngre så det är väll inte jättekonstigt.