2013-10-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Nu är det väl inte bara resande som använder vapen tror du det så är du ju så naiv så det inte är sant, jag är inte resande (hade gärna vart) och jag har betalt skatt ända sen jag började jobba.

Ja det stora fanet til H är väl du eftersom du använder hans kort som avatar

Peder var inte någon Retard han hade fel på benen efter en olycka och det blir man inte en retard för.

har ni nått nytt att tillföra tråden kära vänner ?

Stämmer mycket gott att Peder haft skador i benen sedan hans olycka.....!
Du glömde nämna att han haft en grad av förståndshandikapp vilket lett till att han behövt regelbunden hjälp i sin vardag i hemmet...???
Citera
2013-10-14, 22:20
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Du glömde nämna att han haft en grad av förståndshandikapp vilket lett till att han behövt regelbunden hjälp i sin vardag i hemmet...???

Exakt!! Han tog Peders mediciner också vilket gjorde Peder nervös och orolig. Henrik är en feg jävla hora. Han spräckte näsbenet på en vän till mig (som är en utav de mest menlösa människor jag känner).

In på kåken med honom där han får träffa lite gubbar (mer än far sin) som kan ta för sig!
Senast redigerad av Zizzla163 2013-10-14 kl. 22:24.
Citera
2013-10-14, 22:32
Medlem
Citat:

han behövde hjälp i vardagen tack vare sitt handikapp med benen det var inget fel i huvet på honom jag kände åxå busen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Exakt!! Han tog Peders mediciner också vilket gjorde Peder nervös och orolig. Henrik är en feg jävla hora. Han spräckte näsbenet på en vän till mig (som är en utav de mest menlösa människor jag känner).

In på kåken med honom där han får träffa lite gubbar (mer än far sin) som kan ta för sig!

Har aldrig hört att han träffat Peder innan det som hände, och om H är en fitta vad är du då som inte hjälpte din menlösa kompis ?

nått nytt på tråden kära vänner?
Citera
2013-10-14, 22:38
Medlem
Citat:
han behövde hjälp i vardagen tack vare sitt handikapp med benen det var inget fel i huvet på honom jag kände åxå busen.

Har aldrig hört att han träffat Peder innan det som hände, och om H är en fitta vad är du då som inte hjälpte din menlösa kompis ?

Måste fråga varför du sitter och skyddar en person misstänkt för mord på eget kött
o blod ?????????? Man häktas inte på rykten utan verkar ju finnas bevis emot din s.k idol !!!???
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-14 kl. 22:50.
Citera
2013-10-14, 22:55
Medlem
Citat:
Måste fråga varför du sitter och skyddar en person misstänkt för mord på eget kött
o blod ?????????? Man häktas inte på rykten utan verkar ju finnas bevis emot din s.k idol !!!???

jag sitter inte och skyddar någon och han är inte min idol! sitt eget kött och blod är väl att ta i! g var väl inte henkes son eller far dom var släkt på ganska långt håll, hur många kusinbarn/sysslingar har du kontakt med?

Hade du nått nytt att tillföra eller ?
Citera
2013-10-14, 23:01
Medlem
Citat:
jag sitter inte och skyddar någon och han är inte min idol! sitt eget kött och blod är väl att ta i! g var väl inte henkes son eller far dom var släkt på ganska långt håll, hur många kusinbarn/sysslingar har du kontakt med?

Hade du nått nytt att tillföra eller ?

Inget att tillföra....
Vid tidigare inlägg i den här tråden nämns det att GM o BO haft regelbunden kontakt o även träffats o umgåtts mycket dagarna innan försvinnandet ??? Ja får känslan av att dom haft en vänskaplig relation sig emellan då BO skall ha bott hos honom å vad allt nu är ????! Jaja.... Vill diskutera värdefulla saker och känner att varken du eller jag vinner något på att snacka massa strunt......

Tillför saker i tråden ifall det vore av värdefull information eller realistisk spekulation .,.....???
Citera
2013-10-14, 23:11
Medlem
Hagganss avatar
Citat:

Menar du verkligen att Henrik inte är en fitta?
Citera
2013-10-14, 23:32
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:

Har aldrig hört att han träffat Peder innan det som hände, och om H är en fitta vad är du då som inte hjälpte din menlösa kompis

Var tyvärr inte på plats vid händelsen, detta är flera år sedan det hände. Men för Mig och alla i närheten visade bara en sån händelse vad det är för typ utav metoder han använder.

"Tjena BROOOOR!!!" Ropar Henke, sen Paff!!!! Så får min vän en riktig tjuv smäll.

Fult är det, det är min åsikt!
Citera
2013-10-14, 23:42
Medlem
Citat:
Var tyvärr inte på plats vid händelsen, detta är flera år sedan det hände. Men för Mig och alla i närheten visade bara en sån händelse vad det är för typ utav metoder han använder.

"Tjena BROOOOR!!!" Ropar Henke, sen Paff!!!! Så får min vän en riktig tjuv smäll.

Man kan ju inte ta en person man är i underläge emot..... Lättare att ta de svaga och ovetande ?????!

Äckligt !!!
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-14 kl. 23:44.
Citera
2013-10-14, 23:42
Medlem
Skulle det vara en förmildrande omständighet för GM att mannen som blev mördad i M-stad INTE var efterbliven?
Citera
2013-10-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Skulle det vara en förmildrande omständighet för GM att mannen som blev mördad i M-stad INTE var efterbliven?

varför skulle det?
Citera
2013-10-14, 23:51
Medlem
Citat:

Men då har du ju haft tid på dig att hitta och tala om vilken fitta han är! varför har du inte gort de om du nu menar på att du gort något om du vart på plats, tror inte henke slår några tjuvsmällar för den delen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics

Ne absolut inte det har jag aldrig sagt men varför skriva så det låter värre än det är? en idiotgrej och det vet han att jag tycker.

har ni nått nytt till tråden eller ska ni köra årsgamla händelser som inte har med detta att göra? meddela mig när det kommer nått nytt i tråden detta som skrivs om nu har älltats sen första gången h nämndes så kom med nya grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in