2013-10-14, 19:16
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Hur kan du sitta och dömma nån släkt ? det kanske är rent så att H's släkt inte velat ha nått med G's släkt, dom är ju inte så ordentliga som många vill skriva här så det går nog på ett ut bara att den ena sidan är hårdare, finns ju te.x inga våldtäkare, åldringsrånare eller sånt vidrigt på h's sida av släkten.
Jag förstår inte diskussionen som pågår nu, där ni försöker avgöra vilken sida av släkten som är mest idiotiska, när det givetvis är som så att båda delarna av den här Holmdahlsläkten är kriminella slödder och inget annat?

Kan vi inte återgå till att prata om brottet istället? Har det kommit fram något nytt under helgen?
Citera
2013-10-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Jag förstår inte diskussionen som pågår nu, där ni försöker avgöra vilken sida av släkten som är mest idiotiska, när det givetvis är som så att båda delarna av den här Holmdahlsläkten är kriminella slödder och inget annat?

Kan vi inte återgå till att prata om brottet istället? Har det kommit fram något nytt under helgen?

Ingenting som framstår i media iallafall ....?
Tycker tråden börjar springa iväg och ALLA här bör diskutera
GM'S och BO ?????!! Avstå onödiga diskussioner om alla o allt annat ???
Citera
2013-10-14, 19:25
Medlem
Citat:

Men se där har du fel för det är absolut inte alla i holmdahlsläkten som är kriminella !
det är väl en del av släkten som hamnat snett men det kan ju inte hela släkten dömas för eller tycker du det? många av den släkten som både beter sig bättre och har bättre vokabulär än vad du vräker ur dig.
nej inget nytt som hänt under helgen vad jag vet.
Citera
2013-10-14, 19:27
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Dricka bärs ihop är nog inget som dom gort tidigare heller, men vi får väl se vad som händer när det visar sig om det är rätt gm osv.
tycker inte dom behöver ha nått otalt med varandra hur saken nu än ligger till det är ju inte dom som är ute som har gort nått brottsligt. jävla tragiskt alltihop även om det inte är h och m som är gm det är ju trots allt en 20 åring som mördats och det är ju inte på nått vis kul
många som drar in h släkt i detta och speciellt h's pappa, vad tycker ni han skulle gort? följt efter sin son dygnet runt eller satt en gps på h ?

Han skulle valt att vara en bättre förebild!!!!! Det e faan alla, barn gör som man själv gör, inte som man säger!!
Citera
2013-10-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Han skulle valt att vara en bättre förebild!!!!! Det e faan alla, barn gör som man själv gör, inte som man säger!!

Många barn gör tvärtom, och bruno är väl inte dömd för nått direkt grovt brott? att få sju år för att en annan blåser till en pundare med en hagelbössa som dessutom förtjänade det tycker jag är ett hårt straff , när sedan denna pundjocke som blev skjuten hotade han två stycken utanför konsum i t-boda och det fick han sex månader för så man kan ju fråga sig hur straffen sätts.
Citera
2013-10-14, 19:37
Medlem
Citat:
Men se där har du fel för det är absolut inte alla i holmdahlsläkten som är kriminella !
det är väl en del av släkten som hamnat snett men det kan ju inte hela släkten dömas för eller tycker du det? många av den släkten som både beter sig bättre och har bättre vokabulär än vad du vräker ur dig.
nej inget nytt som hänt under helgen vad jag vet.

nej inte alla , men många fler än som är vanligt i en släkt, knark, rån, mord, mordförsök u name it !

Jag tycker att det säger en hel del om misstänkt gm som är 22år , snart2 barnsfar , ett mordförsök ,ett mord och misstänkt for mord och rån !
jag tycker han är otäck, hoppas verkligen att det är han så han blir inlåst och jag slipper riskera att stöta ihop med honom .
Citera
2013-10-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottsorken
nej inte alla , men många fler än som är vanligt i en släkt, knark, rån, mord, mordförsök u name it !

Jag tycker att det säger en hel del om misstänkt gm som är 22år , snart2 barnsfar , ett mordförsök ,ett mord och misstänkt for mord och rån !
jag tycker han är otäck, hoppas verkligen att det är han så han blir inlåst och jag slipper riskera att stöta ihop med honom .

Hur fan kan man skriva # hoppas verkligen att det är han så han blir inlåst # du vill ju inderekt smutskasta släkten ! jag tror inte han vill stöta ihop med dig heller för han är allergisk mot retards .

kom med nått nytt! jag vill veta vad fransson kände sig hotad för?
Citera
2013-10-14, 19:53
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Många barn gör tvärtom, och bruno är väl inte dömd för nått direkt grovt brott? att få sju år för att en annan blåser till en pundare med en hagelbössa som dessutom förtjänade det tycker jag är ett hårt straff , när sedan denna pundjocke som blev skjuten hotade han två stycken utanför konsum i t-boda och det fick han sex månader för så man kan ju fråga sig hur straffen sätts.

Oops. Du måste vara resande du med va? Att springa runt och skjuta med hagelsprakare på andra människor (pundare eller inte) kanske inte anses allvarligt bland er romanitalande varelser, men för oss icke kriminella skattebetalare så anses det vara ett mkt allvarligt brott. 7 år var alldeles för lite i mina ögon, minst det dubbla skulle han ha haft.
Citera
2013-10-14, 19:54
Medlem
Citat:
Hur fan kan man skriva # hoppas verkligen att det är han så han blir inlåst # du vill ju inderekt smutskasta släkten ! jag tror inte han vill stöta ihop med dig heller för han är allergisk mot retards .

Det är ju ingen som vet vad Fr*nsson kände sig hotad för ?????!
Läs media? Tror ej att folk här vet mer än vad det står där...?? Kanske hotad för att han skall tänka sig för vad han säger till polisen ?????? Kanske hotad av personen eller bekanta till personen han rånat ??????? Kanske hotad av någon vän till BO???????
Citera
2013-10-14, 20:02
Bannlyst
Citat:

Givetvis. Självklart ska horungen låsas in för all framtid.
Inte fan kan en frisk människa tycka att hen ska släppas fri och få ännu en snetändning och hugga ytterligare en oskyldig.
Nix, hans chanser är förbrukade. Inlåst och bortglömd hoppas vi. Hen har dock ett stort fan i tråden
Citera
2013-10-14, 20:16
Medlem
Citat:

oh.. känsligt !

jag både hoppas och TROR det är H , och som sagt han har förbrukat sitt.

Nu är ju inte jag retard men hmm..var inte den han hade ihjäl i Mariestad det? så visst allergi ..skyllde han på det då ?
Citera
2013-10-14, 21:57
Medlem
Citat:
Oops. Du måste vara resande du med va? Att springa runt och skjuta med hagelsprakare på andra människor (pundare eller inte) kanske inte anses allvarligt bland er romanitalande varelser, men för oss icke kriminella skattebetalare så anses det vara ett mkt allvarligt brott. 7 år var alldeles för lite i mina ögon, minst det dubbla skulle han ha haft.

Nu är det väl inte bara resande som använder vapen tror du det så är du ju så naiv så det inte är sant, jag är inte resande (hade gärna vart) och jag har betalt skatt ända sen jag började jobba.

Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Givetvis. Självklart ska horungen låsas in för all framtid.
Inte fan kan en frisk människa tycka att hen ska släppas fri och få ännu en snetändning och hugga ytterligare en oskyldig.
Nix, hans chanser är förbrukade. Inlåst och bortglömd hoppas vi. Hen har dock ett stort fan i tråden

Ja det stora fanet til H är väl du eftersom du använder hans kort som avatar

Citat:
oh.. känsligt !

jag både hoppas och TROR det är H , och som sagt han har förbrukat sitt.

Nu är ju inte jag retard men hmm..var inte den han hade ihjäl i Mariestad det? så visst allergi ..skyllde han på det då ?

Peder var inte någon Retard han hade fel på benen efter en olycka och det blir man inte en retard för.

har ni nått nytt att tillföra tråden kära vänner ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in