2013-10-14, 21:37
Medlem
basssees avatar
Ursäkta men vart kan man köpa slipsar?
Citera
2013-10-14, 21:43
Medlem
Dunderqvists avatar
Är det sagt något om man behöver vara i någon speciell rank för att kunna utföra heists senare under spelet utöver att man måste ha någon av high-tier lägenheterna med planeringsrum?
Citera
2013-10-14, 21:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Är det sagt något om man behöver vara i någon speciell rank för att kunna utföra heists senare under spelet utöver att man måste ha någon av high-tier lägenheterna med planeringsrum?
Nej, ingen minimumrang är ännu känd.
Citera
2013-10-14, 21:52
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Kör ett uppdrag. så får du en

Vilket och av vem om man får fråga?
Citera
2013-10-14, 21:53
Medlem
När jag går in på "Jobs" Sedan "Join". Så kan jag bara välja missions. Varför de? ja vill ju välja annat
Citera
2013-10-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Ursäkta men vart kan man köpa slipsar?
Du måste först köpa skjorta och ha på dig det. Sen går du till accessoarer och så finns slipsar som alternativ.
Senast redigerad av Anonymiteten 2013-10-14 kl. 22:12.
Citera
2013-10-14, 22:17
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Du måste först köpa skjorta och ha på dig det. Sen går du till accessoarer och så finns slipsar som alternativ.

tack
Citera
2013-10-14, 22:20
Medlem
Det är för mycket bugg på detta spel kör nu The Los Santos Connection och vi är på sista checkpoint steal the coke men det är inte en enda där det ska finnas fiender och buzzard helikoptrar där.

Allt blir sån jävla slöseri med tid med alla jävla bugg. ammo slöseri tid slöseri.
Senast redigerad av Ufc123 2013-10-14 kl. 22:29.
Citera
2013-10-14, 22:24
Medlem
sirJKs avatar
Efter jag har kört tex. Deathmatch så står det alltid att jag har misslyckats med att göra ett mission som tex. att vinna endast användande pistol, det är olika varje gång. Förstår inte hur man ser ens mission innan spelet börjar/under spelets gång. Någon som vet?
Citera
2013-10-14, 22:28
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirJK
Efter jag har kört tex. Deathmatch så står det alltid att jag har misslyckats med att göra ett mission som tex. att vinna endast användande pistol, det är olika varje gång. Förstår inte hur man ser ens mission innan spelet börjar/under spelets gång. Någon som vet?
Står i en liten ruta ungefär där Notifactions om invites dyker upp. Visas inte så länge dock och är definitivt lätt att missa.
Citera
2013-10-14, 22:30
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Jag har märkt att rätt många har hittat så kallade glitches som gör att de kan sälja en motorcykel, få tillbaks den + pengarna och kunna sälja den igen direkt utan att behöva vänta i 45 minuter. Detta kan ju bli ett stort problem för andra spelare som inte glitchar. Det går ju även att köpa gta pengar för riktiga pengar, tror ni därför att Rockstar kommer leta rätt på personerna som fuskat och ta bort deras pengar? Jag har en vän på mitt PS3 som har 50 millar just nu, på grund av denna glitch.
Hur gör man?
Citera
2013-10-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Hur gör man?

Jag fattar mig inte på det där man åker in där på invite session ONLY sen köper man massor av saker ska man sedan gå tillbaka till singleplayer genom att åka ut ur garaget sedan tillbaka in i garaget sen till playstation store och hur skulle det bli bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in