2013-10-14, 16:16
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Bara jag som tycker att det inte finns något att göra på GTAO just nu?
Tycker racing är sjukt kul och kör nästan bara det. Typ bättre än nåt bilspel jag spelat. Pengarna man vinner går till o modda bilar så man får större övertag osv osv.
Citera
2013-10-14, 16:25
Medlem
ErPupones avatar
Någon som vet när man unlockar så man kan be om jobb från lester? Är rank 34.
Citera
2013-10-14, 16:26
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Någon som kan få in mig i flashback crew på ps3? PMa mig gärna, trött på alla fjortisar som vrålar i mic.
Citera
2013-10-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Bara jag som tycker att det inte finns något att göra på GTAO just nu?

Sluta gnäll.. Om du inte skulle ha farmat/glitchat samma mission om och om igen så skulle du säkert ha haft mer att göra i nu läget.
Som man bäddar får man ligga
Citera
2013-10-14, 16:36
Medlem
Jag råkade förstöra min bil. Som jag har helförsäkring på. När jag ska ringa försäkringsbolaget så kommer det till telefonsvararen som säger att alla opperatörer är upptagna. Försök igen senare..

Varför kan ja inte få min bil tillbaka?
Citera
2013-10-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Tycker racing är sjukt kul och kör nästan bara det. Typ bättre än nåt bilspel jag spelat. Pengarna man vinner går till o modda bilar så man får större övertag osv osv.

Jag har inte fått något övertag med en trimmad bil. Den blir ju ändå strypt när de är dags för race. Ändå så är custom vehicles ibockat.
Citera
2013-10-14, 16:44
Medlem
I och med alla problem så ska spelarna i Gta V få pengar som ska dyka upp på kontot. När ska man få pengarna?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article17646014.ab
Citera
2013-10-14, 16:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
I och med alla problem så ska spelarna i Gta V få pengar som ska dyka upp på kontot. När ska man få pengarna?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article17646014.ab
Första utbetalningen sker i slutet av denna vecka, och nästa utbetalning sker i slutet av månaden - vilket även står på Rockstars egna hemsida.
Citera
2013-10-14, 16:53
Medlem
Någon som vet när eller om de kommer ut bilder på fordonen som är tillagda till onlinedelen? Finns ju en del militärfordon som finns men som saknar bild tex.
Citera
2013-10-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donabedian
Haha... jag TROR att jag fick en inbjudan av dig (det var iaf en flashbackare) till det uppdraget men kom in för sent, så satt istället och kollade en stund hur det gick för er... såg svettigt ut

Hur lätt som helst, ta tankbilen, kör iväg en liten bit, lämna tankbilen, göm er tills stjärnorna har försvunnit, gå tillbaka till tankbilen och kör den i lugn och ro till stället
Citera
2013-10-14, 16:57
Medlem
basssees avatar
Jag ställer ännu en gång denna fråga o hoppas på svar!

Om jag handla en stridshelikopter online. Kan jag då använda den under uppdrag?
Citera
2013-10-14, 16:58
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Jag har inte fått något övertag med en trimmad bil. Den blir ju ändå strypt när de är dags för race. Ändå så är custom vehicles ibockat.
Köp turbo så skaru se att accelerationen ökar rejält. Brakes ökar handling.

Bug isåfall. Jag har kört med mina customs flera gånger och vet att andra har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in