2013-10-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kon-shuh-s
Har spelat till och från men tröttnat för att det alltid varit massa jävla serverstrull osv.

Har egentligen två saker som jag skulle vilja ta upp:
1: In på länken nedan för att skriva på en 55k+ stor lista för att kompensera EU-west spelare för allt jävla strul. VET att det är ett gratis spel, men inte precis som om de inte har pengar i kassan för att fixa bättre servarar
https://www.change.org/en-GB/petitions/riot-games-give-compensation-to-europe-west-customers

2: Vart spelar alla? Spelar själv på EU-west men kanske dags att byta till nordic? eller pallar man inte alla PL:are igen..
1. Det är ett gratis spel, det finns inga krav eller något på att riot ska ha servrarna igång hela tiden.
Det är inte bara att fixa bättre servrar, problemet är stort. Varför skulle de ens kompensera för något.

2. EUW spelar snart alla på.
Citera
2013-10-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Lite kul att jag fortf klättrar på eune (plat2 @ 54lp)(hoppas vi kan nå diamond innan reset? Spelar dock inte så mycket.) Men sitter fast hårt på guld5 @ west. Att det är en sån skillnad... ?!
Tror att det är mer pga mmr. När man sitter i låg guld mmr så är det många som skiter i om dem torskar för att dem redan är i guld och får dem inte den rollen dem vill ha så trollar dem.
Citera
2013-10-13, 23:16
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Får man fråga varför du inte ignorade killen?

Det kan väl ändå inte vara så svårt att göra en chatspambot.
Han kan ju ha nån såndär makroknapp han har programmerat så att varje gång han trycker på den skickas ett sånt där meddelande.

Jo , egentligen inte.. men det var första gången i LoL jag såg detta, något nytt? för LoL har väl ett spamskydd i spelet eller har jag fel? tex om man pingar typ 5ggr så måste man vänta 5sec typ.

Hur går han förbi det ? :S
Citera
2013-10-13, 23:19
Medlem
AIKDaniels avatar
http://i40.tinypic.com/ve55oj.jpg

Kanske dags å sluta lira support.
Citera
2013-10-13, 23:41
Medlem
kon-shuh-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
1. Det är ett gratis spel, det finns inga krav eller något på att riot ska ha servrarna igång hela tiden.
Det är inte bara att fixa bättre servrar, problemet är stort. Varför skulle de ens kompensera för något.

2. EUW spelar snart alla på.

Som jag nämnde, vet att det är ett gratis spel men här handlar det om att de inte prioriterar EUW servarna utan de istället riktar sina resurser till USN spelarena. Nyligen åkte de amerikanska servarna på linkande problem med queue, disconnects och chatt och de blev kompenserade med 5000 RP!!!

Därför skrev jag på listan som nu är upp över 55k+ för att väcka uppmärksamhet.
Citera
2013-10-13, 23:51
Medlem
irkens avatar
Citat:
Som jag nämnde, vet att det är ett gratis spel men här handlar det om att de inte prioriterar EUW servarna utan de istället riktar sina resurser till USN spelarena. Nyligen åkte de amerikanska servarna på linkande problem med queue, disconnects och chatt och de blev kompenserade med 5000 RP!!!

Därför skrev jag på listan som nu är upp över 55k+ för att väcka uppmärksamhet.
NA har aldrig blivit kompenserade med 5000 RP, ska du försöka vända något till din fördel så kan du åtminstonde ha dina påstående rätt. Och nej, NA servern har inte ens haft liknande problem då spelarna är utspridda på större tidszoner än dem är i EU.

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel

Vet inte riktigt vad du vill säga med den här bilden, men du kan ju knappast säga att någon i ditt lag spelade bra förutom Corki. (Om man tittar på stats).
Senast redigerad av irken 2013-10-13 kl. 23:53.
Citera
2013-10-14, 00:01
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:

Janna är ju inte den roligaste att lana med corki heller

Pickar någon Corki så brukar jag vilja spela en aggressiv support, som leona eller zyra typ. Sona funkar ju också till allting.
Citera
2013-10-14, 00:06
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vet inte riktigt vad du vill säga med den här bilden, men du kan ju knappast säga att någon i ditt lag spelade bra förutom Corki. (Om man tittar på stats).

Försökte få fram att det inte är så enkelt att carrya soloq som support med de där lagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sandman423
Janna är ju inte den roligaste att lana med corki heller

Pickar någon Corki så brukar jag vilja spela en aggressiv support, som leona eller zyra typ. Sona funkar ju också till allting.

Det är jobbigt då jag pickade janna först och lastpicken instalockar corki utan å säga något, blir jobbigt då, håller helt och hållet med, janna corki är en seg jävla laning combo
Citera
2013-10-14, 00:10
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Försökte få fram att det inte är så enkelt att carrya soloq som support med de där lagen.

Det är jobbigt då jag pickade janna först och lastpicken instalockar corki utan å säga något, blir jobbigt då, håller helt och hållet med, janna corki är en seg jävla laning combo

hehe jo, suger när det är 0 kommunikation i champselect. Riktigt tråkigt, speciellt när man är i diamond också, tycker ju folk borde prata osv, allt för o vinna .
Citera
2013-10-14, 00:11
Medlem
kon-shuh-ss avatar
Citat:
NA har aldrig blivit kompenserade med 5000 RP, ska du försöka vända något till din fördel så kan du åtminstonde ha dina påstående rätt. Och nej, NA servern har inte ens haft liknande problem då spelarna är utspridda på större tidszoner än dem är i EU.

Rättelse, skall vara 2000 RP!
Citera
2013-10-14, 00:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Rättelse, skall vara 2000 RP!
Dem har inte fått någon RP alls. Senast NA fick RP så var det väll 2011 kanske, och det var inte ens hela servern som fick det utan specifika personer. Få din fakta rätt nästa gång.
Citera
2013-10-14, 00:30
Medlem
kon-shuh-ss avatar
Citat:
Dem har inte fått någon RP alls. Senast NA fick RP så var det väll 2011 kanske, och det var inte ens hela servern som fick det utan specifika personer. Få din fakta rätt nästa gång.

https://www.change.org/en-GB/petitio...west-customers
Är min referens.

Var är din om att de inte fått något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in