Vilken bil är egentligen bäst sätt till accerelation samt topphastiget? Bugatti Veyron (Adder) har snabbast topphastighet och ett acc från 0-100km/h på 3.0 sekunder medans en gratisbil man kan få har sitt acc
på 2.7 sec.
Race'ar jag med min Bugatti kör ofta många om mig för att bilhelvetet är seg som fan.
Vilken bil är egentligen bäst sätt till accerelation samt topphastiget? Bugatti Veyron (Adder) har snabbast topphastighet och ett acc från 0-100km/h på 3.0 sekunder medans en gratisbil man kan få har sitt acc
på 2.7 sec.
Race'ar jag med min Bugatti kör ofta många om mig för att bilhelvetet är seg som fan.
Att många kör om dig beror förmodligen på att de "slipstreamar" dig, d.v.s. åker bakom dig för att undvika luftmotståndet, för att på så sätt komma upp i högre hastigheter.
Det kommer en patch i slutet på månaden då kommer vi kunna känna pengar på att råna banker
Jag skulle också gärna vilja ha en källa på det påståendet. Jag vill påstå att jag är hyfsat uppdaterad vad gäller spelet, och jag har inte hört några rykten om kommande patcher ö.h.t.
Jag och min bror delar på en xbox, vi båda två spelar GTA men har inte samma syfte. Jag kör rätt så mycket missions, gör jobs, spelar survivals o.s.v. medan min bror är mer en klassisk GTA:are som bara kör runt och dödar och dör online..
Det jobbiga med detta är att varje gång jag samlat på mig pengar, så har min bror slösat bort allt p.g.a. att han dör massor med gånger.
Jag skapade en ny GTA character åt honom men mina pengar finns på den nya charactern också..
Hur kan man lösa detta?
Köp upp alla pengar på bilar, vapen, lägenheter eller hus innan du slutar!