2013-10-13, 16:58
Medlem
Albozs avatar
Vilken bil är egentligen bäst sätt till accerelation samt topphastiget? Bugatti Veyron (Adder) har snabbast topphastighet och ett acc från 0-100km/h på 3.0 sekunder medans en gratisbil man kan få har sitt acc
på 2.7 sec.

Race'ar jag med min Bugatti kör ofta många om mig för att bilhelvetet är seg som fan.
Citera
2013-10-13, 17:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Vilken bil är egentligen bäst sätt till accerelation samt topphastiget? Bugatti Veyron (Adder) har snabbast topphastighet och ett acc från 0-100km/h på 3.0 sekunder medans en gratisbil man kan få har sitt acc
på 2.7 sec.

Race'ar jag med min Bugatti kör ofta många om mig för att bilhelvetet är seg som fan.
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&usp=sharin g&rm=full#gid=0

Att många kör om dig beror förmodligen på att de "slipstreamar" dig, d.v.s. åker bakom dig för att undvika luftmotståndet, för att på så sätt komma upp i högre hastigheter.
Citera
2013-10-13, 17:22
Medlem
bmwhorans avatar
När hade Rockstar tänkt och göra så man kan börja råna banker och sånt?
Citera
2013-10-13, 17:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
När hade Rockstar tänkt och göra så man kan börja råna banker och sånt?
Inget datum har satts.
Citera
2013-10-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Inget datum har satts.

Det kommer en patch i slutet på månaden då kommer vi kunna känna pengar på att råna banker
Citera
2013-10-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjeey
Det kommer en patch i slutet på månaden då kommer vi kunna känna pengar på att råna banker

Fett med fysiska pengar!

Källa på den?
Citera
2013-10-13, 17:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeey
Jag skulle också gärna vilja ha en källa på det påståendet. Jag vill påstå att jag är hyfsat uppdaterad vad gäller spelet, och jag har inte hört några rykten om kommande patcher ö.h.t.
Citera
2013-10-13, 17:43
Medlem
bmwhorans avatar
För att tjäna pengar snabbt vad ger Flashback för tips?
Citera
2013-10-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
För att tjäna pengar snabbt vad ger Flashback för tips?

Kör Downtown underground race, ett varv med 3 andra. Du får c:a 9k om du vinner, runt 2,5k om du kommer sist. Tar drygt en minut
Citera
2013-10-13, 17:56
Medlem
Roligast är ju när spelare ska råna affärer, så blockerar man ingången med en bil så att det fylls med poliser utanför utan att han kan fly :P
Citera
2013-10-13, 17:57
Medlem
Två frågor

Om jag gör en ny KARAKTÄR(alltså inte account) nu får jag pengar på den av rockstar(snackar om den där halva miljonen)

Vilket är snabbaste sättet att tjäna RP på just nu? Race eller missions?
Citera
2013-10-13, 18:04
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Jag och min bror delar på en xbox, vi båda två spelar GTA men har inte samma syfte. Jag kör rätt så mycket missions, gör jobs, spelar survivals o.s.v. medan min bror är mer en klassisk GTA:are som bara kör runt och dödar och dör online..

Det jobbiga med detta är att varje gång jag samlat på mig pengar, så har min bror slösat bort allt p.g.a. att han dör massor med gånger.
Jag skapade en ny GTA character åt honom men mina pengar finns på den nya charactern också..

Hur kan man lösa detta?

Köp upp alla pengar på bilar, vapen, lägenheter eller hus innan du slutar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in