Citat:
Ursprungligen postat av
Pneumatics
Lite kul du nämner de där stora svarta bokstäverna folk envisas med att sätta upp på väggarna. När man köper dom - får man med exempel på vad man ska bokstavera till? Man kan väl sätta upp dom lite huller om buller? Stava fel och se om folk reagerar?
"Lycka är..." har jag sett hemma hos någon, det stod något menlöst och förutsägbart efter, som jag glömt. Jag skulle kunna tänka mig sätta upp "Lycka är en väl fungerande matsmältning". Men det kanske blir dyrt med så många bokstäver...

Jaa jag tänker likadant

Jag har länge tänkt tillverka en egen skylt att hänga upp på toan med texten -shit happens! Det blir liksom dubbel betydelse om en sådan hänger på toan. Din fras funkar även utmärkt, man kan lägga till vad man vill....lycka är att vara glad, lycka är att inte vara olycklig......
Att röra till bokstäverna är kul men det är faktiskt förekommande att man hänger upp enstaka bokstäver som inte bildar något ord utan bara är en utsmyckning i sig, jag tror det var ellos som sålde bokstäverna x, y och z att hänga upp på väggen.
Man kan köpa bokstäver löst och bilda egna ord, tror det finns hos panduro.