• 1
  • 2
2013-10-13, 10:42
Medlem
Vill inte lägga denna i Zlatan tråden då den kan beröra flera spelare.

Kommer vi inom några år eller någonsin få se en ny fotbollskung som Zlatan i Sverige ?
Finns det någon som ni kan se som en framtida kandidat idag som Zlatans efterträdare ?

Zlatan slutar ju förmodlingen i ladslaget efter VM 2014 så det känns lite deppigt redan nu.
Citera
2013-10-13, 10:49
Medlem
csbillys avatar
kommer aldrig att hända!!!
Citera
2013-10-13, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Zlatan är inte svensk, och kommer aldrig att bli heller.
Jaså, har han inte svenskt medborgarskap eller har jag missat nåt eller ?
Citera
2013-10-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Zlatan är inte svensk, och kommer aldrig att bli heller.
Varför inte då?
Citera
2013-10-13, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66

Zlatan är bara svensk när det gynnar Sverige annars är han en invandrare vanliga dagar om året som lever på bidrag
Citera
2013-10-13, 11:06
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Oavsett om han har svenskt medborgarskap eller inte så är han fortfarande en Kosovo-albansk zigenare.
Citera
2013-10-13, 11:09
Medlem
Zlatan är inte så bra, det är medierna som hypar honom. Zlatan gör knappt något på plan han bara går runt, sen när han får bollen då springer han.
Citera
2013-10-13, 11:15
Medlem
De som fokuserar på Zlatan nu har ganska kort minne. Såklart det kommer fler svenska spelare som kommer att dominera på fotbollsplanen.

Vem minns inte t ex Gre-No-Li som snurrade runt ganska så rejält på sin tid.

Gunnar Gren, Gunnar Nordahl och Nils Liedholm.

Finns fler, jag hoppas att inte ni inte redan har glömt Henrik Larsson.

Så nä, alltså de som anser att Zlatan är en gud och att inga andra gudar finnes, de har dåligt perspektiv på det här med fotboll och vad gudar är för sagovarelser.
Citera
2013-10-13, 11:15
Medlem
SituationStockholms avatar
Fotboll är ju en lagsport och Zlatan har ju varit medias gullegris i alla år , så visst blir det skönt sen att slippa läsa om snubben i framtiden .
Citera
2013-10-13, 11:36
Medlem
Thomas Brolin valdes in i världslaget 1994, har Zlatan valts in där?
Citera
2013-10-13, 11:38
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmfbslane
Zlatan är inte så bra, det är medierna som hypar honom. Zlatan gör knappt något på plan han bara går runt, sen när han får bollen då springer han.
Tack, du kan nu lämna diskussionen. För du har just bevisat att du inte kan någonting om fotboll.
Citera
2013-10-13, 11:39
Medlem
MentosFruitcores avatar
Zlatan har själv sagt att så länge han spelar klubb-fotboll så spelar han landslagsfotboll, och med tanke på att han förlängde till 2016 med PSG, är han aktuell fram till dess. Sen hungrar han efter mål-rekordet.

Kan dessvärre inte komma på någon efterträdare till Zlatan. Guidetti kommer få det svårt att resa sig efter ett så långt spel-uppehåll, men han ligger väl närmast. Om något så är han i allafall ett löfte, sedan om han kommer upp i Zlatan-nivå låter jag vara osagt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in