2013-01-01, 02:35
Medlem
Hon är väl ihop med den där hunken
Citera
2013-01-01, 21:12
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskemannen
Hon är väl ihop med den där hunken

Vem är det?

Senast jag läste en intervju med Jessica så var hon ihop med en kock, något som även resulterat i x antal kilo viktuppgång enligt henne själv.
Citera
2013-01-02, 15:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alamira
småfläskig?men hallå....jessica är skit snygg en normalbyggd kvinna i sina bästa år
inte botoxad silikonad eller löshårad....men ni killar väljer kanske wallgren nanne perelli mm äkliga slampor som inte vågar vara sig själv o som knäar över för höga klackar

Skojar du?

Hon har både sillisar och löshår. Men snygg ändå.
Citera
2013-01-02, 19:37
Medlem
KarlDenMindres avatar
Hon pendlar verkligen mellan skitsnygg och småfet. När spelades egentligen "Så ska det låta" med Jessica och Sanna Nielsen in? Jessica var ju minst sagt plufsig samt hade mörkt hår. På Bingolotto nån vecka senare var hon en blond smal kalaspingla igen.
Citera
2013-01-02, 23:13
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Vem är det?

Senast jag läste en intervju med Jessica så var hon ihop med en kock, något som även resulterat i x antal kilo viktuppgång enligt henne själv.

Sist jag kollade var han i byggbranschen.

Det är heller ingen hemlighet att Jessica älskar skräpmat och det är inte heller helt ovanligt att hon äter pizza 3 ggr i veckan.
Hon var väldigt smal som barn/tonåring och blev bara glad när hon gick upp i vikt. Sedan har hon pendlat, men det är inget hon bryr sig överdrivet mycket om.
Citera
2013-04-07, 11:07
Medlem
sanctissimuss avatar
"redo för förlovning"

"jag är lite traditionell"

"han får ta tag i det om det ska bli något"

"vill absolut gifta mig"

aftonbladet 6 April
Citera
2013-08-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
"redo för förlovning"

"jag är lite traditionell"

"han får ta tag i det om det ska bli något"

"vill absolut gifta mig"

aftonbladet 6 April

Ja, och sen blev det bara tyst. Hunken kanske hittade någon i sin egen ålder, han var trots allt 10 år yngre och ville väl kanske ha barn. Jassica har väl passerat 40 nu, eller?
Citera
2013-08-07, 04:28
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Ja, och sen blev det bara tyst. Hunken kanske hittade någon i sin egen ålder, han var trots allt 10 år yngre och ville väl kanske ha barn. Jassica har väl passerat 40 nu, eller?

Hon fyller 40 i höst, så visst kan den biologiska klockan ha slagit tolv redan, men naturligtvis är det värt att ändå försöka fortplanta sig med ett sådant genetiskt praktexemplar som Jessica!
Citera
2013-08-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Hon fyller 40 i höst, så visst kan den biologiska klockan ha slagit tolv redan, men naturligtvis är det värt att ändå försöka fortplanta sig med ett sådant genetiskt praktexemplar som Jessica!

Vet inte om jag håller med om att hon skulle vara ett genetiskt praktexemplar. Hon har ett sött ansikte men har lagt på sej en hel del kilon för mycket, kolla på Diggiloo från förra året så ser du skillnaden. Hon är också väldigt lång, känns aningen maskulin för min smak.
Citera
2013-09-28, 21:58
Medlem
arjons avatar
Hon är jobbigt ful och fet - eller ?

http://diggiloo.com/index.php/artister/jessica-andersson-2/

Skulle inte ha några problem att vakna upp jämte henne 7 dagar i veckan
Citera
2013-09-28, 23:18
Medlem
johnjohns avatar
Hon är och förblir jääävligt snygg.