Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-12, 20:01
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
tror det var obsidian han spelade på.. kan mkt väl va ute o cykla..

har redan ångest av o köra manuellt på så låglvl(28 atm) @lunara hade jag varit rik hade jag transferat nån högre.. elr så fixar jag ba bot o drar upp ett skit konto.. suck..

Okej hehe är backflash guilden aktiv med skönt folk eller? Och ja det suger att köra manuellt på låga levels iaf
Citera
2013-10-12, 21:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Okej hehe är backflash guilden aktiv med skönt folk eller? Och ja det suger att köra manuellt på låga levels iaf
nee vi är inte aktiva längre, de av oss som var aktiva har sålt våra chars. finns en bråkdel kvar, men dem bottar bara
Citera
2013-10-12, 21:45
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
nee vi är inte aktiva längre, de av oss som var aktiva har sålt våra chars. finns en bråkdel kvar, men dem bottar bara
Haha ja, för vi manuellade ju bara förut : D!
EDIT: Byt tillbaka din bildjävel!
Citera
2013-10-12, 21:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Haha ja, för vi manuellade ju bara förut : D!
EDIT: Byt tillbaka din bildjävel!
jag tog alla mina lvls manuellt.

men jag vill ha denna bilden i 1 dag iaf ;( sprida lite sadface på flashback, och inte bara rage
Citera
2013-10-12, 22:05
Medlem
Blev lite sugen på att börja med tibia igen, inte spelat på typ 2 år. Går det att spela på 2x serven eller är det helt kaos med tanke på hur många som spelar där?
Citera
2013-10-12, 22:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Blev lite sugen på att börja med tibia igen, inte spelat på typ 2 år. Går det att spela på 2x serven eller är det helt kaos med tanke på hur många som spelar där?
du kan ju iaf inte vara en läsgud med tanke på att den frågan besvarades i förra sidan
Citera
2013-10-12, 22:29
Medlem
jordrobsss avatar
tänkte kolla också tror ni att ja kan köra hellfire fighters i inc samt specters på min druid? e level 224
Citera
2013-10-12, 22:35
Medlem
Vassknivs avatar
Var tycker ni man ska botta/lvla en rp 64? Har kört lizards nu manuellt ett tag, blir lång tråkigt så jävla mycket folk. Någon som vet ett bra bott ställe som är säkert? Från både pks och djur . Inte apes.

Aurora

Tror ni man kan köra på bograiders i Yalahar?
Senast redigerad av Vasskniv 2013-10-12 kl. 22:52.
Citera
2013-10-12, 22:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
tänkte kolla också tror ni att ja kan köra hellfire fighters i inc samt specters på min druid? e level 224
ja du kan köra det utan problem kolla bara casts på hur folk gör, det är väldigt lätt

du kör hhf/spectre, sen löper du igenom alla nightmare och gs och rensar quaras med, as nice
Citera
2013-10-13, 00:23
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ja du kan köra det utan problem kolla bara casts på hur folk gör, det är väldigt lätt

du kör hhf/spectre, sen löper du igenom alla nightmare och gs och rensar quaras med, as nice
okej nice! ska testa det i veckan då
Citera
2013-10-13, 12:49
Medlem
BoundForGlorys avatar
Tjena, är en lvl 8 druid vad är bästa stället att hunta på? tänkte köpa pacc och har aldrig haft det förut :P är det dara rots som gäller?
Citera
2013-10-13, 12:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
Tjena, är en lvl 8 druid vad är bästa stället att hunta på? tänkte köpa pacc och har aldrig haft det förut :P är det dara rots som gäller?
aa, dara rots är alltid bra gå till den cave som har minst folk i sig och bara kör på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in