Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-08, 12:42
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galen.Neger
Är det värdelöst att spela facc druid?
Mage som facc är riktigt, riktigt värdelöst, i princip inga attack spells alls. Om du inte har nåra planer på att köpa prem borde du göra en knight eller paladin, dom funkar iaf i lvl 100- som facc om man har tålamod xd
Citera
2012-06-09, 19:44
Medlem
tre frågor

1. Vad kostar neobot?

2. Hur skaffar jag den? för när jag laddar ner den från hemsidan så upptäcker mitt norton antivurs program ett hot och tar bort den direkt!

3. Funkar den till den senaste verionen av tibia?
Citera
2012-06-09, 20:48
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm
tre frågor

1. Vad kostar neobot?

2. Hur skaffar jag den? för när jag laddar ner den från hemsidan så upptäcker mitt norton antivurs program ett hot och tar bort den direkt!

3. Funkar den till den senaste verionen av tibia?

Neobot används inte längre. Du har antagligen laddat ner något virus, scanna av din dator fullständigt med ditt antivirusprogram och eventuellt Malwarebytes. Skaffa Xenobot, kostar 30kr/mån. Fungerar på senaste, och du kan även ladda ner äldre versioner för OTs och liknande!
Citera
2012-06-10, 14:58
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Kan det vara Shadowcores du ska köra på? Släng iväg ett PM isåfall, spelar där.

Jag använder Xenobot, fungerar utmärkt

Vet du någon bot som erbjuder versioner som fungerar till 8.6? Xeno gör tydligen inte det..
Citera
2012-06-10, 18:45
Medlem
storytellers avatar
Jag och en polare byter till Saphira om ett par dagar, vi kommer att gå med i ruling guild direkt. Vi är båda 100-110 EDs. Om någon vill lira med oss så säg till!
Citera
2012-06-10, 19:03
Medlem
BoundForGlorys avatar
Vad är det för mening att rookstaya?
Citera
2012-06-10, 19:22
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
Vad är det för mening att rookstaya?

Att "klara av" rookgaard i princip. Tröttnar man på main kan det vara kul att rookstaya, ett tag. Finns, eller rättare sagt fanns lite större guilder i rookgaard på ett par världar förut.
Citera
2012-06-11, 11:59
Medlem
storytellers avatar
Jag lyckas inte betala min world transfer då man nekar mig att betala med mitt kort. Jag har prövat 2 gånger med ett kort och 1 gång med ett annat (inte säker att man kan betala med no.2) , får det ändå inte att fungera. Har köpt preem massor av gånger med mitt kort och använde det för att handla senast igår.
Vad är galet?
Citera
2012-06-11, 13:52
Medlem
VaknaUpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jag och en polare byter till Saphira om ett par dagar, vi kommer att gå med i ruling guild direkt. Vi är båda 100-110 EDs. Om någon vill lira med oss så säg till!

Saphira här
Citera
2012-06-11, 16:42
Medlem
regelbrotts avatar
inferna någon?
Citera
2012-06-11, 23:34
Medlem
storytellers avatar
Det verkar som att problemet är att jag sommarjobbar i Norge och försöker betala world transfer med ett svenskt Mastercard. Antar att man blockerat detta p.ga. risken för account trading. Fick betala 50 spänn extra för att ordna det med game codes via nån sån officiell återförsäljare i Polen, typ. Får hoppas det fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av VaknaUpp
Saphira här
Fett! Namn?
Citera
2012-06-12, 10:56
Medlem
VaknaUpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Det verkar som att problemet är att jag sommarjobbar i Norge och försöker betala world transfer med ett svenskt Mastercard. Antar att man blockerat detta p.ga. risken för account trading. Fick betala 50 spänn extra för att ordna det med game codes via nån sån officiell återförsäljare i Polen, typ. Får hoppas det fungerar.

Fett! Namn?

Du har PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in