Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-12, 17:17
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Vilken server btw? Kanske kan ge dig lite eq/cash xd

EDIT: Ja, det måste du göra. Men jag gjorde new frontier fram till sista missionet på en polares char i förrgår på 1½h.. osäker vilket mission man får dpn på xd

e på lunara just nu

hm ok.. får läsa igenom skiten o se om ja klarar av den snart
Citera
2013-10-12, 17:43
Medlem
Ferozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
måste faktiskt säga att knights är roliga med. speciellt i krig, du kan fronta och bara vara allmänt jobbig utan speciellt stora risker(om du nu vet vad du gör). + combon med druid så har man otroligt fina huntställen ;D

men ja, rps kan göra nästan samma, fronta i krig men dö lättare. och 2 rp's kan hunta så gott som vad dem vill

Jag valde knight, vart huntar man som lvl 9 på aurora för att samla ihop cash till bättre eq än brass set med minst risk att bli random pkad?
Citera
2013-10-12, 17:46
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
e på lunara just nu

hm ok.. får läsa igenom skiten o se om ja klarar av den snart
Aww, har bara Phoenix Egg's där : P
Citera
2013-10-12, 17:58
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
Jag valde knight, vart huntar man som lvl 9 på aurora för att samla ihop cash till bättre eq än brass set med minst risk att bli random pkad?

Darashia rotworms? eller kanske edron trolls eller rots. edron rots e nog ganska lugnt från pks
Citera
2013-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jag körde black'd för 5 månader sen på ett noob acc, deletad efter 1 vecka, bottade 1 gång hah

Fast nu handlade det ju faktiskt inte om BlackD cavebot utan om "Safe Cheats Installer" som man hittar under "Downloads" på deras hemsida. Den verkar vara "hyfsat safe" med tanke på att mina kompisar inte har blivit deleted än.

Fridens!
Citera
2013-10-12, 18:42
Medlem
jordrobsss avatar
Vilka sköna guilder finns det på Aurora? Vill gärna ha någon där folk e hyffsat hög level och gärna teamhuntar och gör quests. Börjar tröttna smått på att springa runt själv hela tiden utan att ens prata me folk
Citera
2013-10-12, 18:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
som någon sagt innan, dara rotworms funkar alltid

Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Fast nu handlade det ju faktiskt inte om BlackD cavebot utan om "Safe Cheats Installer" som man hittar under "Downloads" på deras hemsida. Den verkar vara "hyfsat safe" med tanke på att mina kompisar inte har blivit deleted än.

Fridens!
fullt medveten om det, blackd tools hare inte funnits på hur länge som helst. Safe cheats är inte safe. det är ett utav de lättaste bottsen att upptäcka. du får välja vad du vill, men grina inte ut när de väl smäller till, och det kommer de göra. betydligt lång tid tidigare än någon annan bot. med undantaget av tibiaauto, dem 2 går under samma risk.
Citera
2013-10-12, 18:58
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Vilka sköna guilder finns det på Aurora? Vill gärna ha någon där folk e hyffsat hög level och gärna teamhuntar och gör quests. Börjar tröttna smått på att springa runt själv hela tiden utan att ens prata me folk

Samma problem på min server tyvärr. Sällan någon som vill göra något "kul" som att teamhunta, utforska nya spawns, dra igenom quests, poi-checks osv osv. Bara folk som grindar levels hela tiden, gärna afk också med bot.
Citera
2013-10-12, 19:20
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:

Blaze the herb är bara svenskar och gillar team hunts och quester.
Citera
2013-10-12, 19:29
Medlem
Topppis avatar
va äre för skillnad på directx5,x9,openGL?

aldrig fattat det...
Citera
2013-10-12, 19:47
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Samma problem på min server tyvärr. Sällan någon som vill göra något "kul" som att teamhunta, utforska nya spawns, dra igenom quests, poi-checks osv osv. Bara folk som grindar levels hela tiden, gärna afk också med bot.

Vilken server lirar du på då? och level?
Citera
2013-10-12, 19:56
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Vilken server lirar du på då? och level?

tror det var obsidian han spelade på.. kan mkt väl va ute o cykla..

har redan ångest av o köra manuellt på så låglvl(28 atm) @lunara hade jag varit rik hade jag transferat nån högre.. elr så fixar jag ba bot o drar upp ett skit konto.. suck..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in