Citat:
Ursprungligen postat av
adventualthorizon
Låt oss vara ärliga nu. Majoritetsbefolkningen kommer varken att anpassa sig eller möta invandrarna halvvägs. Ute i verkligheten så vill svenskar att invandrare ska vara likadan som dom. Man kan använda vilka begrepp man vill, men dessa har ingen betydelse för hur utfallet blir i verkligheten. Så haka inte upp dig på vilken av begreppen jag använder.
Aha, så du bara råkar använda dig av samma retorik och ord som tex Miljöpartiet och Socialdemokraterna - men menar någonting helt annat? Det var ju logiskt.
Själv förespråkar jag mångkultur på så sätt att jag förespråkar ett svenskt och vitt Sverige utan någon främmande invandring alls. Däremot får de vita svenskarna ha vilken kultur de vill. När vi ändå vänder på och böjer begrepp som efter eget behag och tycke menar jag
Citat:
Dina floskler om genetiskt främmande folkslag förklarar hur korkad du är. För det finns inga genetiskt främmande folkslag. Det finns inget som är genetiskt främmande ens, eftersom allt har samma ursprung från första början. Så kanske du ska tänka efter nästa gång du rapar.
Du talar som du har förstånd till och det är helt uppenbart att du saknar ens den mest elementära kunskap i ämnet. Men visst, prata om genetiskt avvikande eller rasligt avvikande istället för främmande om det gör dig bättre till mods.